God tirsdag morgen...

LN-FHU

Superflyer
Riktig god morn fra Tromsø. Her er det blå himmel og solen er på vei opp.

Endel timer arbeid igjen, så er det en tur til Trøndelag med SK (BU) som det heter nå........ :D

Ha en strålende dag :nor

Replying to Topic 'God tirsdag morgen...'

Med 1 Meter sne i hagen og +2 grader og regnevær så er det lite som minner om "god morgen" , Men etter å ha forsert E18 , inntatt 2 kopper sterk kaffe , ja så begynner det å lysne ute og vi ser litt lysere på livet.
Kun litt over en uke til seilsessongen åpnes med en tur fra Haderslev[DK] til Hurum..., well. vi håper på noen flere varmegrader og SW vind innen den tid.

God morgen fra ett noe trist og slapsete Lysaker!

God morgen fra Alta.

Her er det -16 grader og snø i luften. Ikke mye vår akkurat. Ene ungen våknet 04.25 i morges og ville ikke sove mer, så far fikk noen timers kvalitetstid med henne før resten av huset sto opp i 7 tiden. Blir nok en tung dag på jobb med så lite søvn.

Ett skikkelig virus har satt seg i kroppen, halsen er snurt igjen og guffa' renner. Blir hjemme dag idag, selv med 3 varmegrader og regn..

God morgen fra Jorvik!

Her har vi ca 10 grader, overskyet og antydning til regn i luften. Elva Ouse går over sine bredder som den så ofte gjør, og p-plassene for leilighetene nærmest elva er blitt litt fuktige...

Glad tirsdag fra Drammen! 0 grader og strålende gråvær... det snør heldigvis ikke.

I går fikk rørleggeren satt inn ny varmtvannstank (den virket bedre enn forventet, og jeg fikk et veldig varmt lår - og heldigvis bare der - når jeg gikk inn i dusjen i dag morges. :)), og i dag kommer tømrer & svoger Kyrre for å sette opp en ny vegg. I går ble dessuten komfyren hentet på Elkjip, og kjøkkeninnredningen ble bekreftet levert torsdag kveld... Har ikke holdt på lengre enn siden fredag, men er lei allerede. En aldri så liten glede er dog at det har medført seg behov for nytt og tøft elektroverktøy - ny batteridrill, borhammer og varmluftspistol så langt. Og man skal aldri se bort ifra nytteverdien i et laservater og en stikksag med lasersikte. :)

Glad tirsdag morgen... jeg sov heldigvis helt til 05.00...ikke dårlig - i går våknet jeg 02.00... DC-8-63 har fri i dag og brødrene skal på tur... ha en bedre tirsdag i gamlelandet også...

Det traadloese nettverket fungerer tydeligvis prikkfritt .... :up:

Her i Atlanta regner det, saa malergutta holder seg nok unna. Blir nok en tur paa LA Fitness for meg utpaa formiddagen, ellers ingen store utskeielser planlagt.

Ja! Dell`n min er min nye helt...:up:

Back