God tirsdag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
......fra sofaen med en Nødspresso, New York Times før en legger i vei med #19 ned til brygga. Håper #19 klarer seg bedre en #18 hjem i går - på grunn av strømstans snudde alle trikkene på Holtet og virtuelle busser ble "satt opp" - dvs. en frisk spasertur i tåka fra Holtet. Ha en fin dag

Go´morn fra Stjørdal, eller "Schødarn" som Marvin uttrykte det. Her blåser og regner det friskt fra vest, skal etterhvert reise med SK2881 til CPH, men vestaværet har aldri vært problemet på TRD. Ønsker alle en flott dag, både de med godvær og de pissvær (trøndere og nordlendinger).

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på plassen og dagen er allerede godt i gang. En del småting på gang, en kjapp telefon til VIA Travel i løpet av dagen. Og med litt flaks, så kommer det og en ny stykk ny telefon levert på døren i dag.

Har og fått levert inn søknad til Lufthansa Energy Club på kvisten, og det er godkjent av vår Travel Manager, så da får vi se etterhvert....

Ha en fin en forumister :)

Last edited:
Ønsker alle en flott dag, både de med godvær og de pissvær (trøndere og nordlendinger).

Kan melde om pissvær i Bergen også. I gang med hjemmekontor 0545 i dag for å få unna litt før all oppmerksom het rettes mot syk datter fra kl 10 i dag. Må vel vurdere en legevisitt etter tre dager med feber nå. :8:

Mornings fra #24, i halv fart langd Ring 3. Jobben kaller, og etter en økt på kontoret blir det middag på Ekeberg Restauranten i embets medfør. Dessuten bør resten av pakkingen bli ferdigstilt før jeg i morgen setter kursen mot Alpene. Ha en fin dag

God morgen #2 fra Bergen.
Greit nok med hjemmekontor i dag, spesielt siden jeg ikke er helt innstilt på jobb enda etter en god ferie.. Får peise på med kaffe for å holde øynene og motivasjonen oppe, for det er mye som skal gjøres i dag.

Tur på sats i kveld og tilbake til Oslo i morgen.

Ha en fortreffelig tirsdag alle sammen.

God morgen fra Østre Aker`n, fint å komme tilbake på jobb og oppdage at ingenting fungerer. Ei har vi vann i bygget og pc-ene på kontoret var nede. Begynner så smått å normalisere seg litt her nå så da er Flyprat godt å ha til å kople litt av ;)

Fortsatt noe sliten etter gårsdagen som blant annet innebærte en 2 timer og 15 minutters direkteflight i Dash8-300. Tviler på at jeg får så lange turer i en -300 flere ganger!

Ha en fin dag :)

Go formiddag fra Trondheim
Her har man vært igang noen timer,smurfen våkna 0630 idag.Fått frokost og morgensending lek er igang. Straks hopper vi i uteklærne og rusler en frisk tur i dagens vær :D

Ha en strålende dag,i øst,vest,nord og sør :) :) :)

God eftermiddag fra Shenzhen, verdens hurtigst voksende by. I 1979 var det en lille fiskerby, i dag bor her i omegnen af 14 mio. Det svarer til at der i gennemsnit er flyttet 1000 mennesker til byen pr dag. Eller at man har bygget 500 nye boliger. Hver dag. Året rundt. I over 30 år...!

God dag fra Namdalen..
Her er det hjemmekontor i gråværet for alle penga..

I dag gjør mine (u)venner i UPS alt de kan for å gjøre dagen vanskelig, litt usikker på hvem som har gjort feil, men pakken er stuck i Oslo inntil videre og stressnivået er høyt..

Nåja, Logistikk er satt på saken, de har bedre pisker enn meg.

Ellers skurer og går dagen fram mot lunch, har funnet noe røyka villaks og ser fram til den lunchen.. :-D

En god dag til dere alle!

God dag. Dagen idag gikk ut på kurs hos Statoil, kunne ikke kunne noen plass uten et HMS kurs litt strenge de der oljeselskapene. Ellers blir dagen rolig tenker jeg, kanskje inn og lese litt om pris på turer til Alpene.

G'morgen, ja .. Solen skinner og alt er flott! Allerede løst et par verdensproblemer og arbeidsdagen har ikke engang begynt. Jaja .. slik er det å jobbe i et progressivt og fremtidsrettet firma .. :p

God efta fra Lillestrøm. Føler meg ganske fornøyd med å ha vært en av av få som fikk levert visumsøknaden sin på Kinesiske ambassaden idag. De færreste hadde fyllt ut riktig eller hadde med papirene som det i varierende grad var opplyst om at de trengte.

En ekstra glad kar var der for 5 gang i forbindelse med en mellomlanding på RTW billett.

Elefanten fikk orden på sin søknad også, og har nytt dagen med å lære kompisene sine hvordan man har gjemmekontor.

God sen kveld fra InterCityHotel - Frankfurt.

Her har man hatt første kursdag, og avsluttet med "noen" glass av lokalt kjØLig drikke.
Ikke feil i det hele tatt.

Tidlig opp i morgen for å fortsette med dypdykk i noen av våre interne web løsninger.
Er ikke overdrevet glad i den løsningen, og har vel oppdaget at det egentlig er skuddpremie på de som designet den... Men det blir kanskje bittelitt bedre når jeg lærer litt mer om de forskjellige funksjonene.

Ellers er høydepunktet at jeg fra rommet mitt har utsikt til en rullebane, og fra kursrommet ser vi alle ankomster på en av de andre banene.

S

InterCityHotel - Frankfurt, ååh. Dit vil jeg tilbake. Var der i oktober i fjor. Fin fin utsikt! Et helt kurant spotterhotell!

God natt fra Stavanger. To kveldsvakter unnagjort. Nå blir det to dager med avslapning og forhåpentligvis litt planespotting før helga skal tilbringes jobbe-spise-sove modus på Forus. Nuvel. Ha en god natt forumister!

God kveld fra nord-øst England! Mildt og fint her, og etter hva jeg hører, betydelig bedre vær enn i Tromsø. Kan ikke si at jeg savner Tromsø i det hele tatt, så kanskje man skulle emigrere for godt. Billett til Simple Minds i Manchester på lørdag kom i posten i dag, så da blir det overnatting på The Lowry Hotel (kunne valgt Hilton, men foretrekker Lowry - selv med gullkort hos HH...), fly til Oslo dagen etter (BA), møte på Gardermoen på mandag, fly til Bergen på mandagsettermiddag (SK), møte i Bergen tirsdagsformiddag, og retur tirsdag via CPH til Manchester (SK).

Back