God tirsdag morgen fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
…og snart på vei til Røros. Vy og SJ skal ta meg meg nordover i formiddag hvor det blir tid til litt jobbing og mest avslapping - helt greit når de neste 6 dagene skal tilbringes på reise. Ha en flott tirsdag der du er.

God morgen til dere og god natt til meg, fra Montanita i Manglaralto i Equador. Vi har hatt en ganske slapp dag. Frokost tok vi kl 09:30 Så slappet vi litt av på rommet, så badet vi 1,5 timer før vi flyttet oss til solsenger med utsikt over sjøen og nøt hver vår pinacolada til $8 Så leide jeg surfebrett til $5 per time, men følte jeg hadde fått nok etter 1 time. Jeg fikk litt vondt i nabo tåen til stortåen, som nå er helt rød, da jeg kom borti bunn. Vi har vært en tupr til sentrum og shoppet litt drukket 2 pinacoladaer til spist en bedre middag, som var en stor burito med kylling. og avsluttet med en sex on the beach. Så gikk vi de 5-600 metrene tilbake til hotellet før det nå har blitt litt surfing på nettet. Nå blir det å prøve å få en god natts søvn, som ikke er så lett når man må dele dyne. I morgen{I dag skal vi kjøre nordover ca 150km til Manta, det tar vel litt over 2 timer.
ha en fin dag, uansett hvor i verden du er.

God morgen fra Trd Radisson Blu. Aldri fått så kjipt rom her før. Handikaprom med en eim av hasj. Skjønte nå da jeg fikk kvittering at jeg lå inne med feil profil.

Dagens dilemma. Skal på tur med en venn. Er det innenfor å bruke tilby å bruke poeng på turen til NYC i Plus for begge mot at han betaler meg hva billetter i økonomi koster?

Satser på gode flyforhold hjem i kveld.

God morgen fra L1. Som vanlig omtrent ikke folk på pre-07 togene. En innsats på kontoret kaller. I går fikk jeg booket både hotell på OSL og parkering i forbindelse med 2 forskjellige reiser. Podcastinnspilling i kveld

God morgen på vei til kjøpesenteret med flyplasskonsesjon på Østlandet. Halvfullt på toget og påddlast med twin otter på øret. Kort svipptur denne uka og flere som kommer i nærmeste tid. Dog ikke med twin otter...

Ha en fin dag med eller uten underholdning

Mornings fra Manama. Tok toget (CAF diesel-sett i 160 km/t) fra Riyadh til Dammam og videre over broen til Bahrain med taxi. Special price for you my friend. Yeah right. Nuvel, vi er tre i følget, så det ble ikke så gæernt likevel.
Noen bilder fra flymuseet i Riyadh og turen. Museet var stengt, men flomlyset sto på og gjerdet var lavt…

Attachments

• 4B0A20B3-1E95-49E4-8294-4408F482D9C4.jpg
    4B0A20B3-1E95-49E4-8294-4408F482D9C4.jpg
    84.3 KB · Views: 188
  • B2FCB6CA-B6A5-4182-AFB6-97FDBBFDD7B4.jpg
    B2FCB6CA-B6A5-4182-AFB6-97FDBBFDD7B4.jpg
    93.4 KB · Views: 192
  • D8672191-5B28-4C42-A21F-30F4CB1E1C02.jpg
    D8672191-5B28-4C42-A21F-30F4CB1E1C02.jpg
    74.7 KB · Views: 192
  • 93380AE9-5F4E-40EA-888E-AED243BB23A3.jpeg
    93380AE9-5F4E-40EA-888E-AED243BB23A3.jpeg
    301.8 KB · Views: 193
  • 656EB99B-F355-433E-AA4B-0117B1EC0DD9.jpg
    656EB99B-F355-433E-AA4B-0117B1EC0DD9.jpg
    93.3 KB · Views: 187
  • 7078C6F7-4386-43F2-8893-B643AD0D8C00.jpg
    7078C6F7-4386-43F2-8893-B643AD0D8C00.jpg
    46.5 KB · Views: 44
  • AC60A4E2-042E-42C0-95E6-1F2A83D09F62.jpeg
    AC60A4E2-042E-42C0-95E6-1F2A83D09F62.jpeg
    465.2 KB · Views: 42
God kveld fra San Francisco. Her vurderte jeg å dra ut en tur, men tror jeg dropper det. Dagen i morgen blir lang nok uansett med hjemreise og alt. Ja jeg fikk faktisk sjekket inn via SAS.no da det var 24 timer igjen. I dag fikk jeg huket av noe på lista jeg ikke har gjort før i byen selv ved mange visitt - nemlig Alcatraz. De hadde en utstilling der som faktisk omhandlet fengsling i USA og hvor mange som faktisk er bak lås og slå i dette landet. Norge ble trukket frem som et land med lav fengslingsrate og lav tilbakefallsprosent. Samme ble faktisk andre vestlige land det er naturlig for USA å sammenligne seg mer med feks UK. Men ja interessant at de har en utstilling på nettopp det stedet som kanskje representerer alt som er galt med USAs kriminalpolitikk aller mest. De har jo en Alcatraz of the Rockies som de kaller det (ADX Florence). Ingen tvil om at en del av de som soner der er direkte farlige, men ja dette ble også trukket frem i utstillingen også at egentlig har ikke ting forandret seg veldig mye siden Alcatraz ble lagt ned på begynnelsen av 60 tallet.

God morgen fra et Stordalen-hotell utabys. Artig møte i går og god matbit senere. Nå er det frokost med en kollega og etterhvert 2A hjemover til en middag i hovedstaden med våres øverste på Norges-besøk.

Innenriks-kantinen var faktisk herlig i går, og ganske annet klientell klokken 11 enn klokken 07. Kanskje begynne og ta disse "Lathans-flightene".

Tenk - i overimorgen er det allerede torsdag..

God morgen fra et Stordalen-hotell utabys. Artig møte i går og god matbit senere. Nå er det frokost med en kollega og etterhvert 2A hjemover til en middag i hovedstaden med våres øverste på Norges-besøk.

Innenriks-kantinen var faktisk herlig i går, og ganske annet klientell klokken 11 enn klokken 07. Kanskje begynne og ta disse "Lathans-flightene".

Tenk - i overimorgen er det allerede torsdag..

Tja om du kan ta en flight kl 11 fremfor 07 så er det vel ingen tvil hva som er å foretrekke! Tar jo ikke flighter kl 07 med mindre man absolutt må spør du meg og særlig når jeg antar at jobben din betaler uansett.

Last edited:
Tja om du kan ta en flight kl 11 fremfor 07 så er det vel ingen tvil hva som er å foretrekke! Tar jo ikke flighter kl 07 med mindre man absolutt må spør du meg og særlig når jeg antar at jobben din betaler uansett.

Kommer litt an på hva arbeidsgiver og betaler krever at man skal delta på på destinasjon.

Morn fra kontoret. Mistenker at dagens T-banefører lusker her inne til tider, da han kunne melde om "litt turbulens inn mot stasjonen men at dette nok ville løse seg etter landing på Bjørnsletta".
Ellers krever vel arbeidsgiver at jeg legger inn litt innsats her, så får hente meg en kaffekopp og sette i gang.

God morgen fra Kongsberg. Endelig litt mildere her i dag med bare -4 grader. I morgen er det sjekk på sykehuset og i den forbindelse skal jeg bare ha flytende kost i dag. Ikke spesielt morsomt, men det skal nok gå greit. Jeg skal også ta noen vaksiner i morgen etter sjekken. Dette er andre dose i det programmet. Den ene ble jeg skikkelig dårlig av sist gang, men jeg håper det ikke blir like ille i morgen. Vi får se. Ellers blir det en rolig dag her i heimen i dag.

Hepp fra FRA[emoji847] Nydelig utsikt fra A3X-gatesene! Fikk et av få ledige seter SIN-FRA mellom oss i natt, og spurte nå om det samme til BGO (reiser med infant). Hun sa flyet var stappfullt, og det dermed var vanskelig. Så da ble vi oppgradert til C/Biz fordi da er det ledig midtsete uansett - haha… litt flaks, blitt oppgradert en god del mellom BGO og FRA siste halvår[emoji28]

Gledes eller til helg, før den tid mye jobb etter å ha startet året på ferie[emoji41]

God morgen fra toget inn mot bortekontoret etter litt "Driving miss Daisy" på morran.

Møter det meste av dagen før vi skal runde av på Theatercafeen i kveld. Satser på å ikke bli skutt. Kollegaen min mener det kun er avdankede finansmenn, forfyllede kunstnere og enkelte på 83+ fra Oslo vest som drar dit. "Perfekt!", tenker jeg og tvinger kollegaene med. :)

Ha en fin en

God morgen fra toget inn mot bortekontoret etter litt "Driving miss Daisy" på morran.

Møter det meste av dagen før vi skal runde av på Theatercafeen i kveld. Satser på å ikke bli skutt. Kollegaen min mener det kun er avdankede finansmenn, forfyllede kunstnere og enkelte på 83+ fra Oslo vest som drar dit. "Perfekt!", tenker jeg og tvinger kollegaene med. :)

Ha en fin en

Spot on - nyt kafeen sammen med mine naboer.

God morgen fra «gamlekontoret» på Sola.
Ute er det såvidt røde grader, opphold men veldig disig da.
Her går det i Skype møte, noen liker å prate mye, så da blir det å surfe litt på sidelinjen her.
Utover kontorering her på Sola ikke de største planer for ettermiddagen.
Ha en fin en :)

God morgen fra Rio de Janeiro. Etter ei veke i land er vi nå på vei ut på feltet igjen kor vi passerer Santo Dumont flyplassen som ligger downtown

IMG_2938.jpg

IMG_3038.jpg

IMG_3163.jpg

IMG_3213.jpg

Last edited:
God formiddag fra KLM loungen , AMS.
Har kommet inn fra Pune via New Delhi nå på morgenen. Fløy med en av de nye 320neo maskinene i Star Alliance lay-out med Air India PNQ og opp til DEL. Fin flight og god service. DEL er en av de flyplassene hvor man kan gå seg ihjel ,lange avstander!
Flighten fra DEL og til AMS var fin flight , ca et dusin indiske rullestol brukere som overhode ikke kunne fote seg. KLM cabin crew måtte være 3 stykker for å overvektige eldre damer på dass! Litt av en studie. Skal se om jeg får skrevet en triprapport av en begivenhetsrik tur.
Overrasket over hvor mange eldre personer som ikke kunne hjelpe seg selv som trengte hjelp Boarding ble forsinket med 20-25 minutter for å få alle ombord og plassert i setene som "potetsekker"!
Vel , nå skal siste leg opp til SVG tas om litt med KL1203.
Ha en fin dag

Halvfullt på toget og påddlast med twin otter på øret.

Ha en fin dag med eller uten underholdning

Hm. Kan ikke huske å ha deltatt i noen podkast-innspilling. Enda.

God formiddag fra KLM loungen , AMS.
Har kommet inn fra Pune via New Delhi nå på morgenen. Fløy med en av de nye 320neo maskinene i Star Alliance lay-out med Air India PNQ og opp til DEL. Fin flight og god service. DEL er en av de flyplassene hvor man kan gå seg ihjel ,lange avstander!
Flighten fra DEL og til AMS var fin flight , ca et dusin indiske rullestol brukere som overhode ikke kunne fote seg. KLM cabin crew måtte være 3 stykker for å overvektige eldre damer på dass! Litt av en studie. Skal se om jeg får skrevet en triprapport av en begivenhetsrik tur.
Overrasket over hvor mange eldre personer som ikke kunne hjelpe seg selv som trengte hjelp Boarding ble forsinket med 20-25 minutter for å få alle ombord og plassert i setene som "potetsekker"!
Vel , nå skal siste leg opp til SVG tas om litt med KL1203.
Ha en fin dag

Høres ut som en virkelig spennende opplevelse. Var det ikk litt samme stemningen på flighten østover også? Ser frem til rapport.

God ettermiddag fra Forus. Litt omrokkering i arbeidsoppgavene denne uken. Dagvakter i starten av uka har blitt erstattet med kveldsvakter i hula. Og det er ikke så dumt med litt variasjon i grunn. Krysser fingrene for en rolig tirsdagskveld på kontoret.

De skulle sikkert videre til Atlanta. :D Ser nok av slike på mine kryssninger. Både AMS og FRA er populære transittpunkter for indere.

G'morgen fra grisekalde semitropiske strok. Ytterst semi i dag, med 3 blå på gradestokken.

Gårsdagen ble litt for spennende, da septikpumpa i kjelleren brant ut og måtte erstattes. Fikk heldigvis tak i en rørlegger med peiling på slike ting, men det ble $1400 ut .... Blæh ... Men 'synderne' er pleierskene til svigerbeistet, så hun får betale selv ...
Men nå har jeg vært på dynga, i butikken og på bensa på morrakvisten, og nå er rompa plantet i kontostolen og jeg håper på å kunne koble inn et lavere gir.

Ha en grei dag og trust the awesomness!

Back