God tirsdag morgen fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et litt kjøligere Ris...men ikke så veldig mye kjøligere. Klar for litt hjemmekontor før det blir lobbykontor i sentrum noen timer. Et par møter og så hjem igjen. Ha en bra tirsdag du også.

Mornings fra Hvalstad. Her bygges det Lego. Senere i dag går turen til Sandefjord og et dobbelt oldeforeldrebesøk for arvingene, før vi tar inn på Scandic Park Hotell for natten. Ha en fin dag

fcc1b9e23f912b05a28960087fcb53ae.jpg

God morgen fra Bad Reichenhall. :) Her sto den savna kofferten utenfor døra når vi våknet i dag. Greit å få den tilbake. Vi rakk connection i Wien i går det gjorde ikke kofferten. Nå kan man planlegge dagen her hvor det er meldt greit vær. Ha en fin en! :)

Mornings fra Tunhovd!
Her har formiddagsduggen klumpet seg, desverre, så det er nok ikke noen god idé å ta frem penslene idag. Desverre.
Håper det blir bedre i morgen. Ser sånn ut på yr. Desverre.

Traust tafse-tirsdag ønskes :)
1bd0daeaae5d133317981bf2f06c9037.jpg

God tirsdag fra Valdresekspressen. Bussjåføren ville kun billettere til Fagernes pga mulig full buss videre. I verste fall må jeg vente der et par timer på neste avgang til Oslo. Er uansett ikke midt i ødemarka. Fjellet leverte greit det og man hadde i DNTs årbok fra 1948 et klokt budskap om forsøpling
1617f18b6788fac7098731c188c0b4f9.jpg

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God formiddag fra det Sørlandske!
Her gikk det fra en nydelig Olsok aften i går til regn og 10 grader mindre i dag. Like greit når man skal være på kontoret hele dagen. Kjedelig å sitte og se ut på 30 grader og sol lizzom...

Ble også riktig festlig i går kveld når en konkurrerende nettside tar seg den frihet å tyvlåne bilder jeg har tatt. Slikt blir det bråk av, men moro med litt æksjen!

I morgen går turen til Danmark med båt!

Good day!

God dag fra Snillfjord. :)

Fra 30+ og stekende sol i går, til 21+ og litt skyer i dag. Ingen tvil om at undertegnede trives best med maks en 25+. Skal også holde seg greit de neste dagene, så da bør en vel kanskje komme i gang med litt trening også.

Nåvel, her vurderer man sterkt om plenen skal få seg en klipp. Maskineriet er derimot innestengt i et lagerbygg på gården, med annet ymse i veien, så man får først lete etter lysten til å rydde den frem...

En fortreffelig en ønskes. :)

God dag fra Snillfjord. :)

Fra 30+ og stekende sol i går, til 21+ og litt skyer i dag. Ingen tvil om at undertegnede trives best med maks en 25+. Skal også holde seg greit de neste dagene, så da bør en vel kanskje komme i gang med litt trening også.

Nåvel, her vurderer man sterkt om plenen skal få seg en klipp. Maskineriet er derimot innestengt i et lagerbygg på gården, med annet ymse i veien, så man får først lete etter lysten til å rydde den frem...

En fortreffelig en ønskes. :)
La humlene suse. Det kommer oss alle til gode :)

Hau.. straks tilbake i arbeidsstolen. Tjuvstartet med å rydde innboksen, så da gjenstår det bare å koke en kopp kaffe.

Treårsjubileum for de to minste gutta. Det var en stor overgang fra ‘fengslet’ hos Dyrevernet til innhegningen hos oss ....

7ffd06fb7948c323f92015a0cd28f7c2.jpg

Ha en fin dag, enten dere spikrer paller eller ikke ...

Lang dag snart over.. masse kos og shopping, litt hummer fra nordstatene og en iskald pinot noir til kvelds. Når jeg blir stor skal jeg bli amerikaner.. :D

B6E2F63E-113B-48F1-BB11-BFD0A980018D.jpeg

Back