• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen folkens.

God morgen fra Sandaker. Får vel få levert arvingen i barnehagen så jeg kan komme meg ut på Prærien. Ha en fin dag

God morgen fra Kristiansand. Annet enn litt skrivearbeid til tollvesenet så er dagen ledig. Regner med jeg må en tur til Danmark i løpet av uken og håper det kan kombineres med shoppingtur til Flensburg, kanskje allerede med kveldsbåten i kveld.

Ha en flott dag :)

God tirsdag framover dronningen som opererer BA81, ny jobbperiode på gang.

Sol i Skottland og grått i sør for en gangs skyld.

Ha en strålende tirsdag folkens! :-)

Tjohei fra Kjevik!

WF hjemdirekte til TRD nå i ettermiddag, så hjemme et par dager før CPH på fredag.

Tilbragte kvelden i går i Arendal, og hyggelig at selv statsministeren tok turen ut på byen der vi var og tok seg ett glass vin. Bra det fortsatt går an i Norge! :)

Nyt dagen!

Kim

Tjohei fra Kjevik!

WF hjemdirekte til TRD nå i ettermiddag, så hjemme et par dager før CPH på fredag.

Tilbragte kvelden i går i Arendal, og hyggelig at selv statsministeren tok turen ut på byen der vi var og tok seg ett glass vin. Bra det fortsatt går an i Norge! :)

Nyt dagen!

Kim

Jøss, var du også på Hill? :D

G'morgen! Her har man allerede vært og donert et par hundre daler til dyrlegen .. men sånn er det ...

Fri i dag, tusen ting som skal gjøres men litt fuktig vær, så jeg tar heller en kaffe til og en runde til på Facebook og Forum ...

G'morgen! Her har man allerede vært og donert et par hundre daler til dyrlegen .. men sånn er det ...
Noen må jo betale for skolegangen til ungene hans/hennes :p

God ettermiddag fra Tananger

I dag har man begynt ca 2 uker med jobbing på Forus, blir interessant å se hvordan det går. Slipper i hvert fall å ta med lunsj på jobb i den perioden :p

Kan absolutt ikke klage på klage på været, men prøver uansett (:p), det er varmt å bedrive fysisk arbeid når det er så varmt ute! :drunk::p
Men fikk litt vann på meg, så det kjølte meg ned litt :p

Ha en fin dag forumister :)

God kveld fra Forus. Fredelig kveldsvakt sålangt. Da er det kjekt når det er litt aktivitet på foruomet. Ha en god kveld videre.

God kveld fra Snillfjorden! :)

Sola er i ferd med å sette kurs vestover..aka i ferd med å gå ned her, men gud for en nydelig dag og det skal visst vare til lørdag sies det. Har fått en drøss flotte passeringer denne dagen, men dagens største kakebit går til AY31 på vei til YYZ som passerte klokken 17.15, må være en av årets flotteste så langt, kun slått av DE6066 FRA-ANC den 8 august. :D Her pakkes det for full maskin til morgendagens tur til Åfjord, mye å huske på for en som som reiser mindre enn han egentlig skulle gjort, men blir nok med det meste tenker jeg...bare en husker PC sånn at man har litt koll på jetfuglene. ;)

Ha en fortsatt strålende kveld!! :D :D

Hei Cecilie!

Ja, var på Hill noen timer ja, etter å ha vært på Symposium tidligere på kvelden. Var hyggelig det! :)

Så din PM på KRS, men var nok for sent da det allerede var boarding for deg til OSL da.. Jeg satt hele tiden ved Ladestasjonen utenfor Deli de Luca.

Kim

Back