God kveld hjemmefra. Jeg sitter igjen og observerer at manns minne er ganske kort hver gang folk blir intervjuet i forbindelse med snøfall. Og folk skryter av det til og med. "Jeg har bodd her i 40 år og kan ikke huske at..." Ha en fin vinterkveld.
Det var nå egentlig ikke deg jeg mente, men OK .. Sonny Perdue la forøvrig igjen mang en gavepakke med fete kontraktsoppdrag til sine buddies i good-old-boys-nettverket dagene før han gikk av som guvernør i Georgia .. ''Sonny did that''...
Skylaget har sprukket opp, og kvikksølvet går dermed nedover til litt flere blå. Ypperlig sjanse til å få luftet ut litt i alle fall.
Her ryddes julen vekk, sakte men sikkert, kommer nok i mål. Vurderer om man skal plante frem de to nyeste tilskuddene i modellsamlingen også. De holder nok verdien lengre om de er i eskene, så man får ta en helhetsvurdering på den saken. Vurderer også om man skal få hendene i et par modeller til.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.