God tirsdag fra Varna

God kveld hjemmefra. Jeg sitter igjen og observerer at manns minne er ganske kort hver gang folk blir intervjuet i forbindelse med snøfall. Og folk skryter av det til og med. "Jeg har bodd her i 40 år og kan ikke huske at..." Ha en fin vinterkveld.

Facebook-feeden er jo ganske fin der .. Man blir jo stadig minnet om ting man aldri har sett maken til .. ;)

God morgen fra vest, nett trollet har våknet og er klar til å holde LN-MOW i ørene:p ! Mot Senator Purdue :p

Det var nå egentlig ikke deg jeg mente, men OK .. ;) Sonny Perdue la forøvrig igjen mang en gavepakke med fete kontraktsoppdrag til sine buddies i good-old-boys-nettverket dagene før han gikk av som guvernør i Georgia .. ''Sonny did that''...

God kveld fra Snillfjord. :)

Skylaget har sprukket opp, og kvikksølvet går dermed nedover til litt flere blå. Ypperlig sjanse til å få luftet ut litt i alle fall.

Her ryddes julen vekk, sakte men sikkert, kommer nok i mål. Vurderer om man skal plante frem de to nyeste tilskuddene i modellsamlingen også. De holder nok verdien lengre om de er i eskene, så man får ta en helhetsvurdering på den saken. Vurderer også om man skal få hendene i et par modeller til.

Ha en fortsatt fortreffelig en! :)

Back