God tirsdag fra Tokyo!

Herlov

ScanFlyer Gold
God morgen fra ANA-loungen på Narita Terminal 1, hvor jeg inntar frokost. Snart på vei hjem etter 4 flotte dager i Tokyo. Anbefales!

Mornings fra Clarion Collection Grand Olav!
Skikkelig blandingsvær her i trønderhovedstaden. Sol, regn og en dose med vind kan observeres utover fjorden. Gårsdagens tilbehør til middagen kjennes, men det er bare å komme igang. Åtte timer med foredrag og vips så er det på tide å møte gamle kjente på nye jaktmarker.
Ha en finstusset tirsdag der ute! :)

Mornings fra Kristiansand

Et par minusgrader på morgenkvisten sørger for glatte veier, men ellers ser det ut til å bli en strålende dag. Tur til Danmark i ettermiddag er eneste plan.

Ha en super dag

God morgen fra hurtigbåten mellom Tromsø og Finnsnes. Nydelig vær og flatt hav gjør turen riktig så flott. Det blir en hektisk dag, der målet er å rekke siste flyet hjem igjen fra Tromsø. Det er viktig, for i morgen er det påskeferie og stor happening i Dublin, noe jeg IKKE vil gå glipp av.

God morgen fra Snillfjorden sørvest om Trondheim! :)

Her laver det ned, ikke uventet akkurat i følge prognosene. Derimot loves det visst bedre vær ganske raskt utpå formiddagen med følgende høytrykk og sol fra i ettermiddag..kan like det. ;) Eller skjer det forsvinnende lite, ikke mye flytrafikk å skrike om heller enn så lenge. I går fant jeg ut at jeg hadde vunnet et gavekort på 500,- fra Trondheim Værnes via deres FB-sider, morsomt..er ikke hver dag jeg vinner noe som helst, så det kan en like. :)

Nuvel, været bedrer seg etter hvert, ha en topp dag forumister! :D

God morgen fra Lillestrøm

Her har jet-lag'en fra Asia omsider slått inn litt. De første 2,5 døgnene hjemme var jeg nemlig så sliten at jeg ikke merket det. Om jeg var hjemme så sov jeg. Døgnet rundt.

I dag var det omsider å våknet i 6-tiden. Det er et godt tegn.

Ikke fullt så gode tegn på badevekten etter å ha vært på reise mer eller mindre sammenhengende i 3 måneder. Med lounger, businessclass, forretningsmiddager og øl. Men det ordner seg nok med det litt lugnere tempoet som ligger foran meg.

Ha en deilig dag

God morgen fra Oslo nord og fra Gardermoen denne morgen - klokken er 7:35 og det er blå himmel.

Dagen går til summering på kontoret - gjør klar for påskeferie :)

Attachments

• godmorgen-24-3-15.jpg
    godmorgen-24-3-15.jpg
    64.7 KB · Views: 156
God formiddag fra Forus,
Vinter'n har ikke helt sluppet taket enda. Bilen måtte de-ices før avgang fra Tananger til Forus i morges. Ingen handling utgifter da dette gjorde jeg selv med enkelt utstyr.
Det ser ut til å bli en fin dag her over i sørvest både ute og inne.
I kveld blir det møte om kommunesammenslåing på Nord-Jæren.
Ha en fin dag folkens.

Ingen god dag fra Trondheim ref. Germanwings
Tankene går til de etterlatte. Måtte de finne en årsak for å forhindre flere....

Grålig dag med blandings av sol og skyer, og det blir vel ikke bedre.

Ha en fredfull dag !

God dag - var det, men nå ikke så god. Var på vei ut i vårsolen da meldingen om Germanwings kom, så da ble jeg for det meste sittende foran TV og PC. Rolig tirsdag ønskes!

God ettermiddag fra transportens høyborg på Alna

Akkurat tilbake etter besøk hos kunde som er stor, men trolig blir ennå en god del større fremover. Spennende.
Men tragisk nyhet om Germanwings. Gjør alltid et stort inntrykk med slike beskjeder.

S

Back