God morgen. Solen skinner og det er ferie. Jeg har riktignok et Teamsmøte i ferien etterpå, og det skal lages rørte jordbær for kommende vinter. Men det dekker vel omtrent dagens planlagte gjøremål. Ha en fin dag
Morn fra Kolsås. Litt trøtt i trynet, da det var min tur til å underholde junior i sin "sedvanlige" hyperaktive halvtime litt for tidlig på morgenen. Heldigvis sovner han greit igjen etter det, og det samme gjelder for meg
God morgen fra Forus,
Herlig og stille på jobben der de fleste er på ferie. Fint å få unna akkumulerte oppgaver før neste jobbtur nordover i neste uke.
Kanskje blir det båttur vest i havet idag og. Varmt og fint vær her over sørvest og lite vind.
Ha en fin dag.
God morgen fra Lillestrøm og hjemmekontoret. Straks skal Storsmurfen i barnehagen og jeg inn på lageret en liten tur. Greit kokt i bollen etter 5 timer i båten i sola i går.
Ingen store planer for dagen sånn ellers. Ha en strååååålende en
Hei fra Sandnes. Sitter og slapper av med kaffekoppen etter dagens PT-time på treningssenteret. Tenker å gjøre minst mulig frem til man skal ta kveldsøkten på kontoret. Ha en fin en!
Hei fra SK682 et sted over nordlige deler av Italia. Dagens servering var pizza, polarrull eller sandwich. Veldig få pax på denne flighten. Vi er 6 stykker i Plus og lenger bak er det også god plass.