God tirsdag fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God tirsdag fra Tjøme

God morgen. Solen skinner og det er ferie. Jeg har riktignok et Teamsmøte i ferien etterpå, og det skal lages rørte jordbær for kommende vinter. Men det dekker vel omtrent dagens planlagte gjøremål. Ha en fin dag

Re: God tirsdag fra Tjøme

Morn fra Kolsås. Litt trøtt i trynet, da det var min tur til å underholde junior i sin "sedvanlige" hyperaktive halvtime litt for tidlig på morgenen. Heldigvis sovner han greit igjen etter det, og det samme gjelder for meg

God morgen fra Forus,
Herlig og stille på jobben der de fleste er på ferie. Fint å få unna akkumulerte oppgaver før neste jobbtur nordover i neste uke.
Kanskje blir det båttur vest i havet idag og. Varmt og fint vær her over sørvest og lite vind.
Ha en fin dag.

God morgen fra Lillestrøm og hjemmekontoret. Straks skal Storsmurfen i barnehagen og jeg inn på lageret en liten tur. Greit kokt i bollen etter 5 timer i båten i sola i går.

Ingen store planer for dagen sånn ellers. Ha en strååååålende en

Hei fra Sandnes. Sitter og slapper av med kaffekoppen etter dagens PT-time på treningssenteret. Tenker å gjøre minst mulig frem til man skal ta kveldsøkten på kontoret. Ha en fin en!

Hei fra SK682 et sted over nordlige deler av Italia. Dagens servering var pizza, polarrull eller sandwich. Veldig få pax på denne flighten. Vi er 6 stykker i Plus og lenger bak er det også god plass.
ed8914f3052a34b1beacde4d098007eb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra BGO. Første flytur siden i høst en gang går nå nordover på WF626. Ser ut til at flyet er nesten helt fullt.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Sylteaspargus ... Makan ....

G'morgen. Her kjører meterolygene med helgardering for tiden, og det gjør de helt rett i. Sol, regn, torden, overskyet ... og det kun på 10 minutter. ;)

I ferd med å spenne meg fast for lang arbeidsuke. Blir ikke helg før mandag.

Og noen dager forsinket, da ble en bergenstur «firm» og jeg fikk booket flybilletter med både Flyr og SAS

Back