God tirsdag fra Stavanger

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Stavanger godfolk!

Da er det snart på tide å levere snuppa i barnehagen og jage de to eldste på skolen før det blir å sette kursen mot jobb.

Men det er et sted min logiske sans stopper i dag. I går var det snakk om at det ble Indian Summer i løpet av uken til helgen. Så ikke mye til det da jeg kikket ut vinduet i dag... FROST!:D

Vel, ha en fin dag forumister! :)

Mornings fra Oslo. Langt fra frost her, men for det greit med varme i setene. Rydding og vindusvask på programmet etter jobb før jeg skal i et lite bursdagsselskap. Ha en fin dag

Eksamen...

Men etterpå! Da skal jeg bygge flymodeller igjen, spille Playstation, rydde hus og gjøre alt det andre jeg har utsatt :colgate:

Have a good one!

God morgen fra Senator loungen på MUC, utsultet etter CO flight fra EWR. Hjemme om 3 timer.

Attachments

• IMAG8801.jpg
    IMAG8801.jpg
    24.1 KB · Views: 217
CO106 du kom med til MUC? Tar det som et dårlig tegn at du er utsultet, da jeg skal prøve samme avgang om litt over en måned..

Men ellers, tirsdagen idag er topp så langt! =D I natt var det nordlys over Oslo, gleder meg ikke mindre til vinterens nordlysjakt for å si det slik..i tilegg er nyttårsaftenen spikret så nå kan jeg lene meg bakover og vente på 2012!

Snart helg folkens, ha en fin dag!

God morgen fra Kløfta.

Hadde en misstanke om at høsten kom snikende i går, men det ser ut som den avventer enda litt.. Så nå er det bare å håpe på noen dager med godvær og høstfarger!

Jeg har i min store visdom innsett at Fjesboka tar for mye tid, så nå er det off - limit i arbeidstida, skal bli spennende å se hvor lenge jeg holder!

Ligger ann til en kondisjonsøkt på Elixia Kalbakken etter jobb, ser allerede fram til å ha en date med romaskina..

Gir ikke CO deg mat på tur over dammen SUD, kom innom Kløfta, så kan du raide kantina her, til og med vaffeldag i dag! :p

Ha en fortreffelig dag forumister.

Last edited:
God morgen fra Pilestredet, nærmere bestemt HioA som det nå heter. Venter på en person i et prosjekt vi skal samarbeide om. Dukker vel opp etterhvert tenker jeg. Vi hadde en avtale om og møtes i dag, men han er alltid litt sen så det kan jeg leve med.

God formiddag fra Forus,

Dagen er godt igang etter en oval helg på Malpensa.
Årets Clipper Event sist søndag var en trivelig sak med mange besøkende fra hele Europa.
26-27 grader og sol gjorde seg bra etter uker med møkkavær her hjemme i nord.
Og selvfølgelig trivelige kvelder med god mat og vin.
Vi får leve på gode opplevelser en stund til før neste tur sydover i oktober.
En liten bilde serie fra årets vellykkede spotter event ligger ved. Plassering av 80 menn og kvinner mellom bane 35 L & R på MXP og på tarmac gikk veldig greit.
Ha en fortsatt fin dag alle.

Attachments

• DSCN3743.jpg
    DSCN3743.jpg
    94.8 KB · Views: 170
  • DSCN3748.jpg
    DSCN3748.jpg
    77.4 KB · Views: 164
  • DSCN3750.jpg
    DSCN3750.jpg
    58.2 KB · Views: 158
  • DSCN3755.jpg
    DSCN3755.jpg
    65.9 KB · Views: 161
  • DSCN3757.jpg
    DSCN3757.jpg
    67.8 KB · Views: 54
God dag fra Trondheim

Ferien fortsetter med div. innendørs snekkerier......*sukk....ferie....*
Men junior virker fornøyd,så da er det verdt det.Siklet litt på New York i desember.....men fy for noen hotellpriser for en uke.... selv om flyprisen var grei ( 10046 for to voksne og et spedbarn fra TRD).Blir vel ny komfyr istedet .....:) :)

Vel vel -tilbake til hammer og sag - ha en strålende dag folkens :D :D :D

Grynt fra G Admiralkantina O'Hare. Troett som ett stupebrett i morges etter 5 kaboommorraflighter siden forrige tirsdag. Dagstur til Minneapolis, siste dagstur til Denver i morra foer det blir en herlig langhelg i Italia, avreise torsdag.

En bedre dag oenskes alle

G'progrock-morgen fra Cumming! Her er det lastet ned nytt materiale fra Steve Hackett og Jon Anderson, som sjekkes ut som bakgrunnsmusikk til arbeidet.

Sol og fint og det bikker nok over 25 i dag også ..

G'progrock-morgen fra Cumming! Her er det lastet ned nytt materiale fra Steve Hackett og Jon Anderson, som sjekkes ut som bakgrunnsmusikk til arbeidet.

Saft suse... Progrock til arbe' er ikke for nybegynnere akkurat.

God efta fra Nationalteateret der man forsøker å buksere seg hjem fra jobb. Det er ikke alltid så lett med tanke på det elegante samarbeidet mellom vei og bane.

Ha en fin kveld.

God ettermiddag - er ganske i vater etter reisedøgnet i går. Fikk seks timer på ryggen uten å blunke hjemover i går, det hjalp nok på. Jobben krevde sitt i dag. I kveld blir det noen avtaler med vaskemaskinen.

Her i sør har man kommet seg hjem igjen etter sandefjordsturen. Hjemveien gikk på 2,5 timer så det var jo ikke så verst.

Nu er det avslapping, TV og internett før dyna kaller. Skal bli deilig å sove hjemme i sin egen seng igjen. Kontoret resten av uka. Med mindre det blir storgevinst i VikingLotto i morgen da! Da skal jeg i såfall :drink

BF:cool2

Back