Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
De spiser ikke kjøtt, nøtter eller gluten og liker ikke salat. Utfordring på restaurantfronten? Ja.
Nå skal det planlegges 3 dagers besøk fra Amerikanske kolleger, som kommer imorgen. De spiser ikke kjøtt, nøtter eller gluten og liker ikke salat. Utfordring på restaurantfronten? Ja
Fisk?
God tirsdag fra Berger. Litt roligere i dag enn i går, heldigvis. Bortsett fra jobb, har dagen gått med på å irritere seg over den knapt en måned nye iPhone'n som plutselig har begynt å bruke mer strøm enn den får når den lades. Nå har den i det minste gått fra "død" til "1%" på batteriet den siste timen, så vi får se. Satser på gevinst fra Hamar i morgen, så kan jeg i værste fall kjøpe ny. Blir jo også litt mer spennende når de ikke kan ringe en, og en ikke får sjekket resultatet på Norsk Tipping app'en
Bedre tirsdag ønskes.
Ikke at det vel endrer problemet, men telefonen får dobbelt(?) så mye strøm om du lader den fra veggen enn via USB på PC/Mac -- slik at den lades fortere. Visstnok. Om du allerede lader den fra veggen hjelper det jo ikke, men kan kanskje få den opp på mer enn 1% hvis du pt lader fra PC/Mac.
Forsøk med en reset - slå iPhonen av og når slår den på hold nede "Home" samtidig som du holder inne av/på knappen i mer enn 5 sekunder til Apple logo'en kommer opp. Det hender at en prosess henger i bakgrunnen og en slik reset dreper løse prosesser men endrer ikkenoe annet.Er godt mulig den lader tregere fra en PC enn fra "veggen". Lader akkurat nå fra den stasjonære maskinen på jobben, og den har ladet raskere før. Den stod også i hjemme i natt, fra "veggen", og den var på 70-og noe da jeg stod opp i 9-10-tiden. Da burde den vært på 100. Den satt i helt til jeg dro på jobb, jeg plugget den så i laderen i bilen på veg til jobb, og så i jobb-pc'en når jeg kom hit, og prosenten fortsatte å synke. Først etter at den døde, har den klart å komme seg opp på 1%, og der har den stått i snart et par timer.
Forsøk med en reset - slå iPhonen av og når slår den på hold nede "Home" samtidig som du holder inne av/på knappen i mer enn 5 sekunder til Apple logo'en kommer opp. Det hender at en prosess henger i bakgrunnen og en slik reset dreper løse prosesser men endrer ikkenoe annet.
Spørsmål - er det noen steder i Oslo en levere FedEx ? Eller må vi opp til Skedsmo ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.