God tirsdag fra SK???

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God tirsdag fra første balja ut fra OSL i dag. Virker stappfullt. Formen er bemerkelsesverdig god til å ha snudd døgnet 12t rundt siden lørdag, men mulig det er der problemet ligger.

Nå venter en rundtur litt nord på Jylland, før jeg ender i Holstebro i natt.

Skal vise Danskene våre Norske perler og endte med å måtte sjekke inn bagasje etter å ha fyllt opp 2 stappfulle poser med Bamse Mums og ymse.

Ha en strålende dag. God bedring til alle som er på skitur! Forsøk å unngå is i rubben.

Last edited:
God tirsdag morgen fra Ris. Corona er og blir oppskrytt…men så vil vel tiden etter bli desto mye bedre. Kaffe sammen med nyheter på nett, papir og bølgelengde…

Oda kommer snart med middagen fra «Sultne gutter» og det skulle vel passe utmerket for oss to her hjemme. Ha en bedre tirsdag der du er.

God morgen fra Lech. Det snør og jeg har ennå noen minutter på å bestemme meg hva eggekokken skal lage. Ha en fin dag, full av nye dilemmaer

Morn fra Kolsås. Noen har funnet ut av at 0530 er tidspunktet man skal stå opp på. Om det fortsetter så gleder jeg meg til sommertid. Snart på tide å jage han til sengs igjen tror jeg, mulig jeg skal ta å gjøre det samme?

God morgen fra Lillestrøm! Eller relativt sett god morgen. Koronaen virker som en forkjølelse med litt feber og hodepine, gruff i halsen er det også. Heldigvis er både smaks og luktesans på plass! :)
Er dette det hele så ser det jo greit ut. :)

Ha en fin tirsdag alle sammen! God tur til de reisende!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Kjølig morgen her i dag med -8 grader. Det blir vel varmere utover dagen får vi tro. Skal ta meg en liten tur på jobb i dag. Jeg har avtalt å møte en kollega på campusen vi har i Kongsberg for å diskutere noen problemstillinger knyttet til matematikk og lærerutdanningen. Det blir kjekt å treffe litt andre folk igjen.

God morgen fra hjemmekontoret på Grønland. Ser det er litt vinterferie preg over denne uken, mindre Teams-møter enn vanlig. Da får man forhåpentligvis skuffet unna noen oppgaver som har ligget på vent. Faktisk eksternt lunchmøte i dag og jobbmiddag i morgen, så det ser ut som vi nærmer oss normaltilstander til tross for omicron. Sendte også søknad om Thailand Pass (test & go) i går, og fikk godkjent søknad i løpet av to timer. Helt overkommelig papirmølle. Ha en strålende uke[emoji3]

God morgon frå Forus!

Då er kodinga i gang etter å ha avlevert 3 pax på ulike destinasjoner. Blir litt taxi-driver opplevelse om morgonen ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra distriktet!

En liten vinterferie hos svigermor - hjem i morgen. De to siste dagene denne uken blir også mine to siste dager hos nåværende arbeidsgiver. Neste uke starter et nytt kapittel i karrieren :)

Snø og sol her så det blir vel en tur ut med ski på beina.

Ha en finfin tirsdag!

God tirsdag fra første balja ut fra OSL i dag. Virker stappfullt. Formen er bemerkelsesverdig god til å ha snudd døgnet 12t rundt siden lørdag, men mulig det er der problemet ligger.

Nå venter en rundtur litt nord på Jylland, før jeg ender i Holstebro i natt.

Skal vise Danskene våre Norske perler og endte med å måtte sjekke inn bagasje etter å ha fyllt opp 2 stappfulle poser med Bamse Mums og ymse.

Ha en strålende dag. God bedring til alle som er på skitur! Forsøk å unngå is i rubben.

Jaaaa du ville være velkommen til en kop kaffe i Aalborg men der nok lige lang vej fra Holstebro :-)

----------

Godmorgen fra det dejlige Nordjylland her på toppen af Danmark.

God morgen fra 0278. Ser ut som kvelden/morgendagens tur til Tyskland utgår noe jeg kan leve med da hele neste uke blir i de traktene. Barna er på godset og Dragen stikker vel oppover i morgen.

Det er noe med det å ha hele huset for seg selv og gjøre hva man vil i fem dager :)

God formiddag fra Forus II,
Halve dagen har gått allerede i prosjektet. Tempoet øker og det ligger ann til travle dager fremover. Morgendagens jobbtur over til øya i vest er planlagt. Ser at leiebil prisene også er på vei oppover. Det tyder på at folk reiser mer allerede nå.
Her i sørvest ble det tilløp til vinter igjen idag med et par kalde på morgenkvisten. Det kjennes forfriskende ut.
Ha en fin dag videre.

Noen har funnet ut av at 0530 er tidspunktet man skal stå opp på.

Husets firbente har funnet ut det for lenge siden. Og siden jeg er i mindretall, blir jeg nedstemt. Men det er forsåvidt greit, liker litt stilletid før resten av sirkuset våkner.

G’mårgen, ja .. Helgen er over og her må vpn-tunnellen fyres opp på nytt. Så får vi se hvor lenge Bolaget fortsetter å la oss spare penger for dem.
Velvel, den tid den sorg .. Nå må kyllingen hives i trykkokeren så bikkjene får middag i dag.

Jaaaa du ville være velkommen til en kop kaffe i Aalborg men der nok lige lang vej fra Holstebro :-)

Det hadde vært riktig hyggelig. Ble en travel rute fra Aalborg og hit via Randers og Viborg. Men siden det allikevel regner så fungerer vel en rain check? Blir definitivt ikke siste gang, nå som det er ved å åpne opp "for real".

Husets firbente har funnet ut det for lenge siden. Og siden jeg er i mindretall, blir jeg nedstemt. Men det er forsåvidt greit, liker litt stilletid før resten av sirkuset våkner.
Han er sirkuset så lite stilletid [emoji23].
Stå opp tidlig er egentlig ikke så ille, det er dårlig nattesøvn pga forkjølelse som tar på, men det går over etter et par dager

Back