God tirsdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Sandaker. Har EB vært på druen og forsovet seg? Frokost er inntatt, så her sitter jeg med en espresso og venter på at barnehagen skal åpne. Ingen fornuftige planer i kveld, og det er greit det også. Ha en fin dag

Tuddeli-du fra lett sør for Polarsirkelen. Her er det noen små blå og fortsatt litt pudder i luften. Dukket opp et knippe snertne småtupper her i går ettermiddag som visstnok holder på med et studieprosjekt. MOW skal visst ikke intervjuves, og det er kanskje like greit .. #MOWtoo

Ser på nyhetene at det var skikkelig ruskevær hjemme i natt. Tornadosesongen begynner tidlig i år ... Ingen problemer hjemme dog, den verste skiten gikk visst sør for oss.

Siste dag her - i morgen går ferden videre ....

Gooood morning! Jobb og ferieplanlegging på programmet i dag. Og kanskje en skitur på kvelden? Får se litt utover. God tirsdag ønskes folket.

Mornings fra Groruddalen - EB har mistet noe - når han ikke er på tidlig. Minus 1 grad klokken 06:30 - sola er oppe - flott dag i Oslo nord.

Jan

God morgen fra Moxy X eller hva det heter... Kjennes i skallen at det var en hyggelig kveld i går. Nå er det frokost som sikkert hjelper litt på formen. Ha en bedre tirsdag[emoji846]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra selveste hovedstaden! Her har man bygget landet i flere timer allerede. Vurderer å prøve å komme meg inn på Stortinget i dag. Ettersom det ikke er valg, blir jeg vel henvist til galleriet. Men tenkte det kunne være spennende å få litt drama på formiddagen i dag. Vi får se om det er plass. Ha en fin dag, med eller uten regjeringskrise!

God morgen fra hjemmekontoret. Her skal det kontoreres litt før man skal kontorere på bortekontoret. Og så blir det så smått å begynne pakking til påskeutflukten som starter om ikke alt for lenge og inkluderer et lite utvalg flytyper og selskaper. Ha en fin dag med eller uten blå swix.

Vurderer å prøve å komme meg inn på Stortinget i dag. Ettersom det ikke er valg, blir jeg vel henvist til galleriet. Men tenkte det kunne være spennende å få litt drama på formiddagen i dag.

Ser ut som om du kan droppe turen til barnehagen :)

God morgen fra Lillestrøm. Fra et hjemmekontor fritt for både selverklærte politiske martyrer og navlebeskuende opposisjonelle. Folk som lever uten reel kontakt med den virkelige verden har vi imidlertid her også, i form av undertegnede og elefanten.

Rett utenfor har de nylig begynt å spunte til enda en høyblokk, så det er skikkelig stas. Null stress når en skal begynne på vanlig kontor og står opp før. Litt mer gnag når man har hjemmekontor for å være kreativ.

- "Det legger en litem demper på slumringen, kan du si" - roptes det nettopp fra soveværelset.

Så hva gjenstår å si da? Jo, ha en ****** fin dag

Blæh fra Sola

Her har man pådratt seg forkjølelse og feber, så da holder man seg hjemme.

Er vel sikkert på tide å fikse seg noe mat, så får jeg noe å holde på med en stund...

Ha en bedre dag enn meg forumister :)

Ett eller annet ønskes fra Oslo også.

Vel hjemme etter 24 timer på reisefot, CNX-SIN-DME-ARN-OSL med Silkair, SQ og SAS. Alle flighter noenlunde i rute, var til og med klar og framme ved innsjekkingsskranken i CNX nesten 5 minutter før stengetid...

Beste opplevelsen på denne turen var å finne ut at bordet på ny biz hos Singapore slett ikke er så håpløst som tidligere antatt og lest om. Det kan skyves vekk og stilles rett så man får riktig sittestilling og plass til maven.
Ikke sikker på om jeg hadde funnet ut det hvis det ikke var for en oppmerksom kabinansatt som rettet på bordet da jeg fomlet med å få det på plass.

Ellers overraskende lite oppmerksomhet og hjelp med å få seter til og fra sovestilling. Tidligere har det kommet crew ilende nesten med en gang man reiser seg.

Tittei fra AF-ettellerannet retning CDG!
Langhelg midt i uken kan man venne seg til. Småbrisen og litt forsinket ut fra OSL, men med seks timer i Paris, så bør dette gå som på felleski.
Musserende tirsdag ønskes!

God ettermiddag fra det Osloske....
Dagstur i dag. Full fart. Flere ting som skal ordnes i kveld også når jeg er kommet hjem igjen. Er det ikke helg snart? Kunne tenke meg påskeferie snart.

Har EB vært på druen og forsovet seg?

Skrev han ikke i går at han skulle på sledetur ut i villmarken? Kanskje hesten har dævva? Kanskje han har kjørt seg vill? Har noen ringt 911? :o

Ettermiddag fra OSL loungen til SAS. Her er det stappfullt.
Furter på krakk i ene baren med en lunken Munkholm ettersom at jeg må en lynvisitt i havet.

G'efta fra Snillfjord, avd ''sentrum''. :)

Lite å si om været, foruten at noen har gått løs på ideen om en litt lengre vinter! #makan.....

Dag nr 2 på jobb denne uken er i boks, så i morgen skal den siste arbeidsøkten for denne uken( og denne måneden ) i havn. Deretter venter 12 dager fri, og er jeg heldig blir det meg, sofaen og TVen i påsken.

Ha en fortreffelig en. :)

God aften fra Stavanger. Her er det jaggu nedbør i form av regn på gang, erre sommeren som kommer :eek:
Atter en dag med blanding av jobb og private møter er over. I morgen blir det først vanlig kontordag, så bursdags bowling for avkommet, før en setter seg på siste SK maskin over til Oslo, hvor torsdag og fredag skal tilbringes.
Ser på Myflightdiary at jeg allerede er opp i 31 flighter, og det godt før det er gått 3 måneder. Har ytterligere 21 bookede. Bortsett fra da jeg pendlet mellom Bergen og Stavanger med 2 ukentlige t/r, blir det nok all time high for min del i år.
Ha en alletiders kveld :)

Back