• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God tirsdag fra Røros

Fortsatt vinter og sne her på Røros. Klar for en ny spennende dag hvor vi også skal signere en fantastisk viktig samarbeidsavtale for de neste årene. Da er det vel bare plomme seg på jobb:-)

Re: God tirsdag fra Røros

Mornings fra havet.

En liten time igjen av nattevakten så er det min tur å sove litt. Når det er lite som skjer så er den kjente Finn god å ha. Kan jo bli utfordret på trekk-kortet-selvdisiplinen.

Ellers ble ikke gårsdagen blåmandag som blå som først fryktet.

Fuktige (sjøvann) hilsener

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morgen fra YvR10 i retning OSL, skal gjøre Jærbu av meg i ei uke nå, så da satser jeg på at DY522 spiller på lag!

Messelivet er og blir noe spesielt, men vet med meg selv at jeg kommer til å hate Stavanger forum, søndag kveld..

Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

God morgen fra L12 mot OSL. Turen denne gangen går til ABZ. Cityjet står for direktetransporten til ABZ denne morgenen. Blir møter på flyplassen i hele dag også blir det også å overvære turn-around på WF364/365 så dersom noen er på den så får dere vinke til delegasjonen som står og glor ;)

Ønsker alle en flott dag!

G’morgen fra Mosjøen. God tid på morran, da jeg først blir plukket opp ved halv ni-tiden. Skal en kjapp tur opp til Bodøbyen med 747. WF747 altså ...

Slik går no dagan ....

God morgen fra Flytoget. Spennende reise i dag, skal nemlig fly Ryanair for første gang på mange år. Jobbreise til Litauen, og FR har faktisk den beste forbindelsen dit på morningen med direktefly kl 9. Da er det bare å stålsette seg for «det gule helvete»[emoji3] Ha en strålende tirsdag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra utkanten.. Tøff svømmetur i dag og alt lukter klor.

Lenge siden jeg har hatt så reiselyst som nå til noe langt varmere.

I kveld er jeg aupair med alle arvingene så jeg sovner nok foran peisen rundt 20 tiden.

Mornings fra Hvalstad. Barnehageleveringen er unnagjort, og neste blir nå å vente på besøk av godeste CK, så vi kan få spilt inn resten av ukens podcast. Siden vi plutselig har begynt å vurdere bytte bil så blir det en tur innom en bilforhandler i dag også. Første ble besøkt i går. Dessuten skal det løpes litt med vogn sammen med andre hjemmeværende pappaer. Så når skal jeg få tid til å sitte på rævva og bøtte nedpå espressoer i dag?

Back