God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
For elefnater er tydeligvis antydningens kunst på Trump-nivå ... ;)

Ja, han er jo helt sjef på å antyde. Han antyder de utroligste ting. Jeg er ikke helt på det nivået enda, selv om jeg jobber hardt med det. Men jeg antyder ihvertfall at jeg kunne sett for meg 2 fotontorpedoer, en laserkanon og lykkelig slutt med gratis brus for alle.

Ja, han er jo helt sjef på å antyde. Han antyder de utroligste ting. Jeg er ikke helt på det nivået enda, selv om jeg jobber hardt med det. Men jeg antyder ihvertfall at jeg kunne sett for meg 2 fotontorpedoer, en laserkanon og lykkelig slutt med gratis brus for alle.

Det lyder rimelig. Og med bare fire overlevende, blir det ikke så dyrt heller. :up:

Ach so, skjønner! Ja det er visst et opplegg mange firmaer kjører nå, karantene og innleide fly. Til min store overraskelse er det til tross for corona både kjentfolk fra Norge og Tyskland som ferierer eller har de siste 2 mnd feriert (!) der nede.

Halva Stockholm är i Sälen eller Åre och åker skidor just nu.

Corona? Vad är det?

Halva Stockholm är i Sälen eller Åre och åker skidor just nu.

Corona? Vad är det?

Her i Tyskland har de nå måttet fysisk blokkere vegene til landsbyene i fjelltraktene, fordi desperate tyskere på søken etter dyp snø og tur i skogen har tatt helt av og ingen hører på anbefalingene om å bli hjemme.

Det aller mest ironiske er at de vræler og skriker høyere og høyere "nå får det være nok med lockdown og tiltak!!" - mens de selv er skyld i at det aldri tar en ende fordi de bare måtte gjøre dumme ting når det ikke var så strenge tiltak. "Hva med gastronomien og alle som går konkurs!!!" - ja men for f*** hvis alle hadde holdt rævene sine hjemme i 4 uker allerede i Mars så hadde vi kanskje vært ferdige nå. Og bare halvparten hadde gått konkurs. Det klarer de tydeligvis ikke å fatte. Hvis alle hadde blitt hjemme i 1 måned så hadde hele coronapandemien tatt slutt. Men nei, det er for vanskelig for folk, og det skal vræles videre om at alt er andres feil enn deres egen :cry:

Back