God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen. Nespresso og nyheter før hjemmekontoret åpnes om en liten stund. Et par teams møter og en del kontorering før det blir en tur ut i marka i ettermiddag. Middagen leveres av gutta på Vinderen sjømat. Ha en bra tirsdag du også - den er 11 timer lysere:-)

God morgen fra Stavanger. Skyet og temperatur nesten ned mot frysepunktet. Brrrr.
Blir et video møte i dag samt litt kontorrering på Sola. Så må en få spasert seg opp til 10k skritt i dag også.
Ha en nydelig tirsdag. :)

Morn fra bortekontoret. Fiaten er levert i sitt naturlige hjem (verksted...) så dagen startet med å spasere derfra til kontoret i kaldt, men flott vær Fikk også gjort unna en episode av Flypodden, som har opparbeidet seg en backlog etter at man sluttet med å reise til kontoret. Kaffen går ned på høykant og det er også litt folk på kontoret for en gangs skyld.

Hei på deg. her var lite med folk, kanskje mange tror det er fridag - nei de har ikke stått opp. Evergood i koppen etter en god frokost. Klar for noen timer på hjemme kontoret - så blir et forsøk på å få klipt seg, etter 3 mnd uten klipp-

Ha en god dag videre.

Jan

Morn fra Kristiansund.

Det er 12 Mai, og vi våkner da opp til 15 cm snø.... Kjekt å ha en Polaris i garasjen med brøyteskjær da :) Alle blomstene jeg plantet her om dagen sliter vel en smule nå...

PS: Ikke en slik debattant Polaris, da jeg ikke har debattanter i garasjen.

God tirsdag!

På tide med første pause i hjemmekontoret Da passer det fint å gjette flyselskap :)
Ha en god dag!

Morn fra Kristiansund.

Det er 12 Mai, og vi våkner da opp til 15 cm snø.... Kjekt å ha en Polaris i garasjen med brøyteskjær da :) Alle blomstene jeg plantet her om dagen sliter vel en smule nå...

God morgen fra Lommedalen. Ikke mye på tapetet i dag, men skal overlevere en lysekrone i ettermiddag, som vi har gitt bort på Finn.no

Last edited by a moderator:
Grompf fra Strømmen der jeg sitter og venter utenfor hos tannlegen. Det hadde vært fint å ha null hull nå altså. Innmari fint faktisk.

Sommerferien har nå offisielt gått i vasken og det er generelt mye mas.

Dobbelt-Grompf

Ha en fin en

Grompf herifra også...

Kjempemasse å gjøre, men de som skal sende mail fra både Tyskland og Sverige hadde ikke sendt de mailene de skulle sende. I tillegg klarte jeg tydeligvis ikke å telle til 7, så det skapte enda litt forvirring. Nå tror jeg muligens jeg er ferdig med det jeg skal gjøre før jeg kan få gjort det jeg egentlig skal. Det som skulle vært ferdig for snar tre kvarter siden.

Snart helg?

Mornings fra Asker sentrum. En liten tur ut i lunsjen for en tur på biblioteket for en bok, samt å støtte det lokale næringslivet litt. I kveld skal det løpes litt i Marka. Og nei EB og SudCaravelle, jeg jogger ikke, jeg løper

418cfde1acdabb768030d4ae323bd34b.jpg

Og sånn apropos, siden jeg tok toget forrige uke, har nå Vy innført business class med blokkert midtsete på L1. Dog tror jeg at jeg burde tatt toget litt lenger for de rakk aldri dukke opp med drikketralla

047267fb369a0aa970dce8d44b148d64.jpg

Mornings fra Asker sentrum. En liten tur ut i lunsjen for en tur på biblioteket for en bok, samt å støtte det lokale næringslivet litt. I kveld skal det løpes litt i Marka. Og nei EB og SudCaravelle, jeg jogger ikke, jeg løper

418cfde1acdabb768030d4ae323bd34b.jpg

Og sånn apropos, siden jeg tok toget forrige uke, har nå Vy innført business class med blokkert midtsete på L1. Dog tror jeg at jeg burde tatt toget litt lenger for de rakk aldri dukke opp med drikketralla

Drikketralla/serveringsbrettet skal dukke opp straks etter ombordstigning! Noen må gå i dette selskapet... uholdbart med så dårlig service altså!

G’morgen fra landet som glemte munnbind .. Rushtrafikken er fortsatt laber, men generelt mange ute likevel. Var på den lokale burgersjappa og hentet lunch i går, og den var stappfull av sultne håndverkere fra det nye byggefeltet over veien og omtrent ingen brukte maske. Men både dødsfall og antall nye tilfeller går fortsatt nedover.

Blir en tidlig utflukt til Costco i dag, ellers ikke så mye på programmet.

God formiddag herfra. Hjemmelunsj på hjemmekontoret hjemme.

I den grad et verksted kan ringe med gode nyheter, så anser jeg en regning på 849 penger for å fikse ulyder og skrangling som tilnærmet gratis
Ja du kunne jo vært så uheldig at du hadde fått 3000 kroner for å kvitte deg med ulydene :lol:

Morn fra Kristiansund.

Nicket er hentet med inspirasjon i snøscooteren fra min barndom, en Polaris :)

Hallais fra kontinentet. Her kokkeleres det brød og havrekjeks.

Veldig bra!!! Endelig Business class på toget :)
(og ikke ståplass).

Grompf fra Lillestrøm. Ingen flytur siden begynnelsen av mars. Savner til og med sikkerhets demonstrasjonen ombord. Savner gate køer til og med. Men mest savner man å fly... Men om kun 24 dager er det bestilt en flytur. Det er lys i tunnelen!
Ha fin kveld og ikke mist håpet.

Grompf fra Lillestrøm. Ingen flytur siden begynnelsen av mars. Savner til og med sikkerhets demonstrasjonen ombord. Savner gate køer til og med. Men mest savner man å fly... Men om kun 24 dager er det bestilt en flytur. Det er lys i tunnelen!
Ha fin kveld og ikke mist håpet.

Går jo fortsatt noen fly innenriks. God kveld fra Oslo - gjort unna litt ting og tang i dag. Blant annet kjøpt ny ladekabel til mobilen hvor ladekabelen sang på siste verset. Tenker det er greit pga brannsikkerhet også og ikke ha en halvveis revna ladekabel (den har vært litt sånn i et helt år)

Back