Morn fra Kristiansund.
Det er 12 Mai, og vi våkner da opp til 15 cm snø.... Kjekt å ha en Polaris i garasjen med brøyteskjær daAlle blomstene jeg plantet her om dagen sliter vel en smule nå...
PS: Ikke en slik debattant Polaris, da jeg ikke har debattanter i garasjen.
Fiaten er levert i sitt naturlige hjem (verksted...)
Drikketralla/serveringsbrettet skal dukke opp straks etter ombordstigning! Noen må gå i dette selskapet... uholdbart med så dårlig service altså!Mornings fra Asker sentrum. En liten tur ut i lunsjen for en tur på biblioteket for en bok, samt å støtte det lokale næringslivet litt. I kveld skal det løpes litt i Marka. Og nei EB og SudCaravelle, jeg jogger ikke, jeg løper
![]()
Og sånn apropos, siden jeg tok toget forrige uke, har nå Vy innført business class med blokkert midtsete på L1. Dog tror jeg at jeg burde tatt toget litt lenger for de rakk aldri dukke opp med drikketralla
![]()
Ja du kunne jo vært så uheldig at du hadde fått 3000 kroner for å kvitte deg med ulydene :lol:I den grad et verksted kan ringe med gode nyheter, så anser jeg en regning på 849 penger for å fikse ulyder og skrangling som tilnærmet gratis
Morn fra Kristiansund.
Det er 12 Mai, og vi våkner da opp til 15 cm snø.... Kjekt å ha en Polaris i garasjen med brøyteskjær daAlle blomstene jeg plantet her om dagen sliter vel en smule nå...
PS: Ikke en slik debattant Polaris, da jeg ikke har debattanter i garasjen.
Og sånn apropos, siden jeg tok toget forrige uke, har nå Vy innført business class med blokkert midtsete på L1. Dog tror jeg at jeg burde tatt toget litt lenger for de rakk aldri dukke opp med drikketralla
![]()
Grompf herifra også...
Snart helg?
En liten kontra-grompf fra Gaustad... null hull! Woohooo
Grompf fra Lillestrøm. Ingen flytur siden begynnelsen av mars. Savner til og med sikkerhets demonstrasjonen ombord. Savner gate køer til og med. Men mest savner man å fly... Men om kun 24 dager er det bestilt en flytur. Det er lys i tunnelen!
Ha fin kveld og ikke mist håpet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.