• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen. Nyheter og Nespresso mens jeg pakker det siste...klar for en behagelig togtur opp gjennom Østerdalen til Røros. Ha en bra tirsdag du også.

Morn fra L1. Bilen levert på periodisk kjøretøykontroll, etter å ha reparert den for over 10k pluss nye dekk i vinter håper jeg at den italienske sportsbilen seiler gjennom uten problemer

Mornings fra Hvalstad. Straks avsted for vaksine og kontroll av den ene bølla. I kveld venter prosjekt: henge opp bilder. Litt dumt jeg er relativt dårlig til å måle. Ha en fin dag

Hei fra kontoret.. Litt sent ute i dag også.. Nye sengen var sikkert myg og gode den, men etter to ¤%#" timer med å skru sammen et småburd klønet til ryggen og kiropraktor er bestilt 1300.. Jeg trodde poenget med Skeidar var at man slapp å montere dritten selv, men det gjaldt bare sengen.

I kveld... Mat og kos..

Morn fra L1. Bilen levert på periodisk kjøretøykontroll, etter å ha reparert den for over 10k pluss nye dekk i vinter håper jeg at den italienske sportsbilen seiler gjennom uten problemer

Bare fem 2-er feil :spin
Har heldigvis bilkyndig kamerat så 4 av de kan mekkes på gårdsplassen hans.

God formiddag fra Oskarshamn. Noen møter, så går turen til KLR i kveld og SAS til ARN, videre til OSL i morgen tidlig (hva er greien med ingen fly etter 19:50 på ARN-OSL?). Hjem igjen til Bergen på torsdag. Slik går nu dagan.

God morgen fra Lommedalen. Vi kom hjem i går ettermiddag, etter noen dager på hytta uten alt, i Gudbrandsdalen Endelig en natt i egen seng der man føler seg frisk og rask både da man la seg og da man stod opp. Nå tror jeg det bare blir egen seng på meg før det blir en Kiel tur om eksakt 4 uker. Må skrive ett par brev til offentlig instanser i dag, et par fakturaer må sendes ut og så blir det å mekke bil, så den kan få seg en PKK før den selges. Akkurat nå har vi 6 kjøretøy i garasje og gårdsplass, noe jeg håper er redusert til 4 når vi kommer til 1mai. Men Caravellen, skal beholdes, så får vel gi den en vask etter fjellturen. Den er 20 år i dag, så den får få litt pleie på bursdagen.
Ha en arbeidssom dag alle sammen

Hei og hå! Her i vestsørøst regner det igjen (dog bare litt) .. ingen bombe det.

Fikk igjen selvangivelsen i går, og det var ikke lystelig lesing. Ser ut som både jeg og kona bommet, og resultatet ble deretter. I tillegg har middelklassens venn (du vet, han orange narcissisten) fjernet eller økt tersrkelen for flere fradrag - bl.a. for college utgifter. Den svir for oss, som har en i college.

Menmen - vi får begynne å selge dop eller finne på noe annet kreativt. Å gamble på aksjemarkedet er kanskje ikke helt det man gjør akkurat nå ...

God tirsdag fra Karibien.

Litt øyhopping før BA skal fly meg til Gatwick og hjem for en ny frieriode. Nytt flyselskap og nye flyplasser kan også krysses av.

Skal bli godt å komme hjem, selv om shorts må byttes ut med vann- og vindtett vintertøy.

Ha en finfin tirsdagskveld folkens :)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

God aftens. Fin dag. Har fått se vår arving vinke på skjerm, vært i skogen og rundert med hund, og har ordnet hotellrommet til fattern klart. Nerdet meg fram til hvilket fly fattern får i morgen via fr24 og logisk slutning, noen ting blir man liksom ikke helt kvitt som flynerd :p

Back