Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Asker stasjon. Om litt blir det R11 til Tønsberg, hvor jeg skal flotte med på Komfort klassen. Planen var en lang løpetur i kveld siden kona får en venninne på besøk, men den planen endte bokstavlig talt i grøfta på en sykkel i går. Ikke noe er brukket tror jeg, men merker både skulder og ribbein er der..... Ikke kan jeg skylde på annet enn egen idioti heller. Eller blir det både ny leieboer og vaskebyrå i dag, dog ingen sammenheng forøvrig. Ha en fin dag med eller uten Paracet
God morgen fra jobben.
I dag klarte man å stemple inn akkurat i det klokka viste 07:37. Den følelsen kan nesten sammenlignes med BN#1 på boardingkortet.
Ellers er det nok å henge fingrene i. Kollegaen har visst fri fordi et av barna hennes skulle begynne på skolen. Mitt forslag om at jeg også burde få en fridag, og at det ikke skulle gå ut over meg at jeg ikke hadde barn i skolealder, ble visst ikke tatt seriøst. Tror jeg da dropper forslaget om en to-måneders "pappaperm".
Ha en god en![]()
Syvsovere hos dere, altså? Her hvor jeg jobber er jeg "normal" om jeg kommer på jobb 06:30 (tidligere får vi ikke lov pga flexitid), å komme 08:00 er omtrent som å ha sovet bort en halv dag![]()
I dag har jeg vært på sikkerhetsrundgang med selveste sjefen over alle sjefer her. Alltid like stressende da jeg føler hvert skritt man tar og hver vurdering man tar blir analysert og vurdert. Puh. Sånn går nu dagan![]()
Hrmpfh .. helgen slutt allerede og jobbhelg står for døren. Dere dagtidsrotter klager over ufleksibel flexitid? Prøv å følge en skiftplan ...
Velvel, litt smågrått ute. Fikk et uvær i går ettermiddag som umiddelbart senket temperaturen 7-8 grader, det var deilig. Kun 18 grader nå og det ser ut som det vil holde seg under 30.
Observerte et fallende løvblad i går. Kan det ha vært første høsttegn?
Du gjør dine valg, jeg gjør mine...![]()
Men har du prøvd å kjempe deg opp trappen til hjemmekontoret med tre bikkjer som alle vil være først opp? Det tar pusten fra de fleste ...
Du gjør dine valg, jeg gjør mine...![]()
Men har du prøvd å kjempe deg opp trappen til hjemmekontoret med tre bikkjer som alle vil være først opp? Det tar pusten fra de fleste ...
Intet slår "hvem har det værst" diskusjoner![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.