• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Oslo

Tror piskadet det var 401 jeg tok? Eller 410? Hmm...

Hvor skal du jobbe på Kjeller da? Kanskje min gamle arbeidsplass? :old

Jeg vet ikke helt hvor Kjeller kom inn i bildet her altså - men kan ha noe med at dette er et flyforum muligens. :p Nei er noe så lite spennende som for Lillestrøm kommune. Men man vel nesten si at Kjeller er en del av Lillestrøm tettsted - men jeg vil si nesten fordi Storgata er temmelig øde et godt stykke der i det den går forbi final på rwy 30.

Tror piskadet det var 401 jeg tok? Eller 410? Hmm...

Hvor skal du jobbe på Kjeller da? Kanskje min gamle arbeidsplass? :old

Alle bussene byttet nummer her for et par år siden, for å forvirre Oslo-folk. Så nå er det ca kvadratroten av det de var før. :)

Med selleristang? :stir

Som en lollipop!

MAKAN og dobbelt Makan !!!

Lurer jo litt om Knausen er en del av Little Stream ?? Stor motstand not IPA fra Knausen - Blue Cheese er i grunn ganske godt - IPA likedan - kombinasjonen hoeres derimot litt Toyota ut….

Om Little Stream ikke liker IPA er til stor bekymring for BLO (Bainbridge Liberation Organization) og allerede er det innkalt til TeamsZoomWebEx moete om Adgang til WSF og innreise til Winslow …… BLO Troppene bruker i grunn IPA som Vikingene brukte Flue Sopp - det er smuglet inn mengder av RPM IPA og Hop Venom fra Boneyard Brewery (dette er ikke Knausen drikker).

…..mens slaget om Little Stream paagaar - nytes livet med Italiensk Kone - Truffle Kethcup (ikke akkurat Gilde !) en Wood Fire Margerita med Truffles - livet kunne i grunn vaert langt vaerre……

Knausen er jo på en måte det motsatte av Lillestrøm. Men vi kan sannsynligvis enes om at vi har en farlig bande midt mellom oss. En som sykler til cafe på blomstermalt trehjulsykkel med lasteplan, har fotformsko, spiser steambuns og har blåmuggost i IPAen sin. Disse synes vi begge er skumle der vi hhv kjører Land Rover ned til Vindern for å plukke opp et glass vin eller blodsenka BMW ned til stasjonen for å se etter fjortiser. Ikke for å sette hverandre i bås altså.

Livet er ikke bare bare. Det er skikkelig vanskelig.

Men vi kan enes om en ting og det er flere ting. Blant annet IPA. Faktisk til og med FRIPA sånn på en ukedag. Bare ikke si det til noen.

Back