• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Monterey

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Hyatt Regency beviser klart at de mindre hotellene utenfor kjeder leverer 200% mer enn en kjede noesinne klarer, rommet i går til omtrent samme pris var så utrolig mye bedre i alle ledd (ok jeg er gift med en italienerinne så design, arkitektur betyr masse for oss) Hyatt rommet er greit, god seng, brukbart bad men de små detaljene er komplett fraværende !! En sliten trakte kaffe maskin mot gårsdagens Nespresso - restaurant, bar og room service kun torsdag - søndag WTF !!! Men Monterey ser ellers bra ut ha en flott tirsdag, dump kjede hoteller og kjør aldri Toyota !!

God morgen fra kontoret. Mail, teams og espressoen er fyrt opp, og jeg har alt fått løst noen mindre problemer Face to Face med kolleger. Full hjemmeduty med både henting og levering i dag…..disse karrierekvinnene as. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra kontoret. Mail, teams og espressoen er fyrt opp, og jervjakt alt fått løst noen mindre problemer Face to Face med kolleger.

Ikke noe som å skyte et par jerv for å få løst opp i problemene på jobb? :D

Heisann fra gjemmekontoret. Arbeidsmengden ser skremmende overkommelig ut så langt. Håper det fortsetter med det.

Ha en god en :)

Morn fra havet.

Her er det besluttet at vi avslutter og finner på noe annet.
Da blir det en ukes arbeid igjen på meg og det passer fint.

Fikk booket en tur til Chicago i desember. Absolutt ikke en ønsket destinasjon men når CT går ut og helgens desperate leting etter et sted å fly ikke var å finne så ble det booket det eneste eg fant. Plus bortover og biz på returen. 45’ poeng og kr 506 i skatter. Bookingen fullført 2 timer før CT gikk ut på dato. Så da har eg to turer over dammen innen januar er over.

FQTV

Skylder på autocorrect på mobilen, og dermed tror jeg det er Steve Jobs som får ta på seg ansvar og skyld. I hvertfall ikke meg :p

Last edited:
Kom med tips.

Liker varmere strøk bedre enn kulde

FQTV

Peninsula :colgate::colgate:

God tirsdag fra Kristiansand hvor det skal møtes og diskuteres litt i dag. Siden jeg først er på disse kanter, så har jeg meldt meg som frivillig til å plukke opp et par ting for modern på det blå og gule varehuset ved Dyreparken på vei hjem :drunk:

Ha en fin tirsdag :)

Litt jervejakt er helt klart en undervurdert måte å få løst opp i både det ene og det andre. :)

Frisk, regnfull vestlandsmorgen her, summen av årstid, vintertid og vær gjør opplevelsen av november akkurat så `svart som det påstås.
Ingen flyturer i dag, dog en tur til flyplassen, men i morgen får en se å komme seg øst- og etterhvert sørover.

Hei fra kontoret.. Litt sent i gang i dag etter utviklingssamtale på skolen som faktisk er en hyggelig sak. Full rulle og mye optimisme på sjøen om dagen.

20% av oktoberfesten sitter fremdeles i kroppen tross en forsiktig reparering på Oslo Street Food i går.

God tirsdag fra det Sørlandske!
Vi er i gang med årets hovedvask. Det bøtta ned i hele går og nå er vi igang igjen. Helt på høyde med det beste fra Bergen dette.

Godt man er på gjemmekontor og slipper å gå ut. Nok å henge fingra i!

God dag ønskes!

God formiddag fra Kongsberg.

Skikkelig grisevær her i dag med regn som bøtter ned. Det er meldt opphold senere i dag slik at jeg får tatt min daglige trimtur uten å bli gjennomvåt.

Ellers har jeg faktisk vært i klesbutikk i dag og kjøpt meg noen nye bukser. (Det er virkelig ikke ofte jeg er i klesbutikk utenom når jeg må være lommebok for min datter.) En positiv effekt av å være syk er at det har forsvunnet en del kilo (noe som virkelig trengtes) og at buksene mine var blitt for store, så derfor har jeg vært å invesert meg noen nye bukser i et par størrelser mindre enn de jeg har.

God ettermiddag fra Forus. Greit å være i gang igjen etter en ukes ferie. Akkurat postet en liten rapport fra flyreisen i rapport-forumet. Nå ser det jammen ut som at sola skinner og YR lover oppholdsvær frem til helga. Vi får se om det holder. Fruen sleit med å få start på kjerra etter ferien så i dag ble det felles transport. Ingen store planer for ettermiddagen/kvelden ser ut som det meste av indretjenesten faller på onsdag denne uka. Makan!

"………….og kjør aldri Toyota !!

Pardon? Har aldri hatt mer problemfri bil(er). Ofrer gjerne hypen for transport som aldri svikter. ;)

G’morgen .. Akkurat vært en tur på Costco, og nå har de dopapir og tørkeruller igjen. Men visstnok fordi jeg benyttet meg av ‘pensjonisttimen’. Noe skal man ha igjen for å passere 60.

‘Gutta’ passerte legekontrollen med flying colors i går. ‘Tjukkasen’ Barney har gått ned kraftig i vekt, og da jeg fortalte dr. Monica (fra Bergen) om den hjemmelagede bikkjematen jeg laget, ble hun imponert. Uten tvil kostholdet som gjorde forskjellen. Akkurat som for oss mennesker. Dårlig kosthold fører ofte med seg overvekt og relaterte plager. Og ‘vanlig’ bikkjemat er verre enn McDonalds….

Velvel .. nå skal kaffe ferdigdrikkes, lunch spises og en stol males før det blir fotball. Er en time nærmere dere enn vanlig, så det blir konflikt med middagen, men vi får se hvordan vi løser det ….

God m... uhm... efta fra kontoret. Lang dag med ymse møter og kake i dag. Pluss reiseforberedelser. Nå tror jeg morgendagens rute OSL-AAR/BLL-FRA-MAN skal ha alle papyruser i orden. Det er mye mekk med sånt om dagen altså.

Bare litt oppsummering og så bærer det hjemover til Storsmurfen.

Ha en stilig dag

Sylteagurker smaker i hvert fall bedre enn en Toyota. Ikke at jeg har smakt på en Toyota, men.

Back