God tirsdag fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God tirsdag fra Lillestrøm!

God morgen! Her drikkes det kaffe mens man tenker på hvor flott flyturen var i går. Endelig fikk jeg prøve Tecnam fra Kjeller! :) Selv om det regnet ved oppmøte ble det en fin tur! Bygevær så regnbuer kunne sees. Vi til og med fløy gjennom en regnbue! Hvor kult er ikke det? En komplett bue på begge sider og over, pluss en fabelaktig solnedgang over Oslo! :) Tecnam er et lite fint fly! Hvor heldige vi er som har Kjeller! Har nå fløyet med disse småflyene derfra, to av dem for mange år siden. Cessna 172, Piper Archer, Diamond da40, Tiger Moth, Cornell og Tecnam. Kult å prøve forskjellige flytyper! Ha en fin tirsdag alle sammen!

Re: God tirsdag fra Lillestrøm!

God morgen fra Oslo. Dagens plan er kontorering på Akershus festning, lunsj i byen og besøke broderen og i morgen går turen til Lillehammer.
Ha en fin fin tirsdag.

Morn fra Kolsås, selv om jeg personlig kunne sovet både en time lenger i dag og mye mer sammenhengende. Satser på at junior vokser ut av alle oppvåkningene på natta etterhvert. For tidlige morgener kjenner jeg at jeg ikke akkurat det gleder meg til vintertid...
Nuvel, kona har bursdag så får skrive noe på kortet som hører til gaven og vaske espressokanna så man kan servere en latte på senga etterpå

G’moooorgen. Temmelig vått på utsiden her .. Kaffe og frokost er overstått, så jeg rekker å strekke litt på kroppen før jeg tar turen til kontoret. Ja, for her skal det kontoreres i dag, og det grundig, før det store spørsmålet må besvares. Squid Game eller Midnight Mass ….

God morgen fra Lillestrøm. Her har man igjen vært tidlig oppe og kontoret litt. Det er i og for seg litt deilig, og skal nok fortsettes frem til fakir-avgangen til Amsterdam på onsdag.

Nå planlegger jeg vorspiel til julebord, for eksempel. Viktige ting.

Nå begynner imidlertid sola å stå opp. Det suger litt. Er så deilig å sitte å jobbe i skumringen.

Ha en brillefin dag. @LN-MOW, det finnes heeeeelt sikkert en Midnight Ass også om du Googler.

Tjolahopp fra Forus. Ganske så småkjølig på vei til jobb i morges. Måtte til og med skrape litt av frontruta. Spørs ikke om bilen bør få vinterskoene på ganske så snart. Velvel. Arbeidsdagen er godt i gang og godt er det. Satser på at det blir en rolig kveld.

God morgen fra kontoret. Espresso i koppen, solen skinner og barnehageleveringen gikk på skinner. I kveld skal man snakke om fly inn i en mikrofon. Ha en fin dag

Kom også på at det er dugnad i sameiet i dag... Det pluss tidligere nevnte bursdag gjør at noen skal få lov til å levere fiks ferdig indisk mat på døra i dag. Øl ligger allerede i kjøleskapet

Ha en brillefin dag. @LN-MOW, det finnes heeeeelt sikkert en Midnight Ass også om du Googler.

Kan ikke google slikt på jobb-pc vettu .... :wow: Da kommer man i klemme i brannveggen!

Ugh ... glemmer innimellom hvor vond norsk traktekaffe smaker. Kun flykaffe er verre.

Hmm .. ser ut som at jeg blir nødt til å fly Spirit på lørdag også ...

God formiddag fra Forus,
Dagens morgenoperasjonsmøter med våre fartøyer ute i havet er ferdig. Været ute i Norskehavet er foreløpig greit for å gjøre ferdig sesongens subsea operasjoner. Men vinteren er på gang , så det varer vel ikke lenge før det setter en stopper for aktivitetene.
Dagens oljepris er 83,58 dollar fatet. Det er bare å gni seg i hendene og se alle millionene som renner inn i statskassen.
Med alt det den nye regjeringen har lovet kan det være greit å ha noen reserver å ty til.
Ha en fin dag.

God formiddag fra kontoret på Malta!

Her møtes det opp og i mente, med en teamevent i kveld for å runde av det hele. Blir hyggelig det!

Torsdag skal det flys igjen, da opp til TRD. Byttte bag og så videre sørover igjen på lørdag til DXB. :)

Kim

God formiddag fra Kongsberg. Nydelig vær her i dag med strålende sol. Det var kjølig på morgenkvisten med -2 grader. Det blir en rolig dag her i heimen i dag. Formen kommer seg gradvis, men det er fremdeles altfor tidlig for de større utskeielsene. Om ikke så lenge kommer det to kollegaer på besøk. Det blir bra. Det er ikke så mye folk jeg har truffet siste måneden så besøk blir kjekt.

Back