God tirsdag fra Lilleaker

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God morgen fra kontoret. Sykkel for tog til jobb, og straks på tide bytte laptop. Det viste seg at verken skjerm eller ymse hardware likte at jeg sølte whisky på den, for en stund tilbake. Passtime for eldstemann og meg i kveld, og siden de fortsatt sender meldinger å minner om tiden min, så får jeg anta de ikke streiker i Sandvika. ha en fin dag.

God morgen fra Knausen.. Tok mer tid enn ventet å selge samt kjøpe bil i går, selv via forhandlere. Nå er vi fullelektriske og bilutgiftene er vel faktisk under halvparten av samme tid i fjor - deilig.

Nå er det to interne og ett eksternt møte, så er det vel plutselig kvelden. Kona har blitt invitert på en fest hos en artig liten hotell-konge, så da er det kos med arvingene.

God morgen fra Nationaltheatret stasjon. Her står en med jordfeil.

Egentlig skal jeg og en kamerat til Gardermoen for å være testpassasjer for Avinor. Hvis Bane Nor vil da..

Noen flere forumister på vei for å delta?

Hilsen
FK27
Friendship Forever.

Egentlig skal jeg og en kamerat til Gardermoen for å være testpassasjer for Avinor. Hvis Bane Nor vil da..

Kult, du får rapportere om det er noen endringer i systeme kontra det som ble satt opp på innsjekk 1-3 for noen år siden ;)

Morn fra Tønsberg. Siden jeg har skaffet meg økt forsørgeransvar mens jeg går på dagpenger så er NAV generøse nok til å sende hele 180 kroner i uka til bankkontoen min. Det går nok til å dekke det økte espresso-budsjettet.
Ellers er planene for dagen ganske lite ambisiøse altså

God tirsdag fra Parkveiens ved Solli som for øvrig ikke er flomskadet. Men vi trengte regn nå. Straks klar for et eksternt møte. Løpetur i kveld og før det kommer det en speditør for å se hva vi tenker å putte i containeren til Chile.

God morgen fra hjemmekontoret. Her har det vært litt Teams-aktivitet, og nå blir det å kose seg med et prosjektmandat som skal leveres på fredag. Eksternt møte på beste vestkant litt senere i dag. Ellers har man så smått begynt å planlegge årets høstferie. Så langt er det booket flybilletter til Milano. Utreise med Swiss i økonomi og retur med SAS i Plus direkte til Oslo. Ha en finfin tirsdag[emoji846]

God morgen fra jordbærkontoret på Jernbanetorget. Glad jeg bor på en tomt som ikke er flat - for da renner vannet forbi oss og nedover mot byen. Tirsdag betyr sjømat til middag - så da besøkes vel utsalget for passende drikke i lunsjen.

God formiddag fra hjemmekontoret

Turen over atlanteren med Norse var glimrende. Samme crew som man hadde bortover på Torsdag, så ble gjenkjent i døra. Fantastisk crew, men fy for en kjip terminal Norse bruker i MIA.
Siden dette var en tur i regi av Bongos Logistikk avdeling så var det forventet noe krøll, Og ankomsten var preget av det.... Først hadde ikke WGH greid å få opp flighten på ankomst, så det sto en haug med folk og lurte på hvor bagasjen skulle komme, et par yankees som var mindre imponert. Kom et opprop etterhvert.... så ble man møtt av togstans, og en titt ut av vinduet gjorde at taxi ikke var en option. Så plutselig en strøm ned til spor 1, der sto det et tog, så vi presset oss på og kjørte til Lillestrøm. Der tenkte jeg å ta taxi hjem, men der valgte sjåførene å heller diskutere og små sloss for å avklare hvem som skulle suge mest penger ut av VY og flytoget. Jaja, sjåføren jeg fikk var ganske flau over hele opplegget og kollegane sine.

Nå er det litt hjemmekontorering før det blir tidlig kveld og tilbake i normal drift

S

Hu og hei .. her er frokost overstått, vovsen skal mosjoneres, kona skal jages ut for en kjøretur til en by som var i Airportle for noen dager siden og jeg skal ha et teams-møte klokken 8. Nevnte vovs skal ha en vaksine i ettermiddag, så da får jeg ‘kompe’ for det tidlige oppmøtet ….

The days are just packed ….

5f88596f1cc60f294ae744c23bb79638.jpg

God ettermiddag fra LHR T 3, Centurion Lounge er vel unntaket på T 3 - en oase. Utmerket crew og service med Baklengs BA fra Portland i natt, sov 4-5 timer liker avgang på kvelden, rakk akkurat en frisk dusj i T 5 Arraival lounge, nydelig lounge men dumbt at den stenger 14:00.

Passtime for eldstemann og meg i kveld, og siden de fortsatt sender meldinger å minner om tiden min, så får jeg anta de ikke streiker i Sandvika.

Det gikk for neste for smooth. Hadde booket time 18:00, men allerede 17:52 satt vi i bilen på vei tilbake etter bestilt 2 pass og et ID kort.

God ettermiddag fra LHR T 3, Centurion Lounge er vel unntaket på T 3 - en oase. Utmerket crew og service med Baklengs BA fra Portland i natt, sov 4-5 timer liker avgang på kvelden, rakk akkurat en frisk dusj i T 5 Arraival lounge, nydelig lounge men dumbt at den stenger 14:00.

Får vi en minirapport av loungen?

Back