God tirsdag fra L1

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra L1. Dobbelt togsett og god plass, så alt bare fryd. Et stykk foreldremøte i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Booking-fingeren får bein å gå på nå, blant annet en liten uventet tur til Midtøsten på nyåret. Onsdag allerede i morgen?

Grumpy grumpy grump morgen fra gropa. Fytti griiiiisen, nå er jeg klar for en solid uforstyrret søvn. DAMN!

Så, jah... dags for kontorering.

Og så kommer ny Macbook i dag, men man kan ikke endre levering i appen og jeg kan ikke ha hjemmekontor. Det stinker. På den andre siden har jeg bare skult på den nye mobilen min i 2 uker nå uten å gidde ta den i bruk. Men her skal Storsmurfen arve gamle Macbook'en så det er vel litt mer press på.

Nevnte jeg makan? Pluss - jeg vil ha brød.

Ha en bedre tirsdag.

Morn fra Elvebyen. Her var jeg først med god margin, men slik kan det gå når vekkerklokken ikke er helt samarbeidsvillig.
Endelig fått løst opp i en programmatisk floke som har vært der siden før helgen, så da kanskje man kan ta en runde FIFA på kontoret med god samvittighet. Bare to dager til jeg blir gressenkemann i en drøy uke, da kone og barn drar på førjulstur til Tyskland. Som seg hør og bør når man er alene så har man selvfølgelig planlagt en enkel, smart og overkommelig liten reise, helt uten risiko og mulighet for feil.

God formiddag fra Forus,
Her i prosjektet startet vi dagen med julefrokost i teamet og gaver. En trivelig start på dagen. Noen tekniske utfordringer skal løses i løpet av dagen.
I kveld er det tid for årets siste styremøte i Flymuseet.
Ha en fin tirsdag

G'morgen fra mørke og triste SC .. Lyspunktet er at det er 19 grader ute.

Siden vi er på Helseprat, så blir det en legekontroll i dag. Neida, jeg er ikke gravid (det skulle tatt seg ut), men fikk gavekort på et opplegg med noen reisende kvakksalvere som drar rundt og sjekker puls og blodtrykk. Og et par ting til muligens. Så da må man vel møte opp .. Tipper at de finner et par skavanker de tilbyr å rette opp for 'spesialpris' .... Kanskje blir jeg skrømt nok ... :p

Får stille inn VPN-tunellen først, så jeg fort kan komme i produksjon etterpå ...

God dag fra Kongsberg. Kaldt og friskt her i dag med -10 på morgenkvisten. Dagen har gått med til litt å lage litt julemat samt å spille en bridgeturnering. Det gikk rimelig bra siden vi havnet på en 2. plass. Hvis prøvene mine er ok i morgen blir det ny cellegiftkur da og antagelig en litt tøff helg. Men vi får se hva de finner ut i morgen.

God kveld fra Oslo - her har man vært på jobb. En hektisk kveldsvakt i går ble nå en roligere dagvakt i dag. Mange timene med søvn blir det nå uansett ikke ut av det - kanskje fire-fem timer. Men men det fikk gå.

God kveld fra Klepp. Litt hjemmekontorering må til når man skal på leverandørfrokost dagen etter. Ingen taler eller slikt, men noen bestillinger har tidsfrister som krasjer med frokost.

God kveld fra julepyntet stue på Ris. Klokket inn rundt 11 timer på kontoret før en tur ut til opphavet. Nå marsipan og Farris i go`stolen. Kulturjulebord i teateret i morgen. Første av ukens 5 julebord det:-) #mankjennermanlever

Back