God tirsdag fra L1

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra L1. På tide komme seg på kontoret. Både litt logistikk og måking etter jobb i dag også. Ha en fin dag.

God morgen fra Grønland. Starter dagen på hjemmekontor, før man tar turen til Skøyen for et eksternt møte. Får vurdere om det blir buss, tog eller Oslo Taxi… Så får man kanskje begynne å planlegge årets Asia-tur, foreløpig er kun billetter til BKK i boks. En liten tur til Singapore for å besøke venner står på programmet. Kanskje det blir en liten stopp i Malaysia på tur nordover igjen? Ha en finfin tirsdag[emoji846]

Glad tirsdag fra hjemmekontoret. Tenker det er helt greit å holde seg innendørs til morgenrushet har lagt seg. Snart fyr på peisen og kaffekopp nr 3. Ha en hvit og fin tirsdag!

God morgen fra Tronheim. Frokosten til Royal garden var ok, men blir knust av andre hoteller her i byen. Pluss for oppstart 06.30. Hotellet er nyoppusset og rommet i 6 etg med badekåpe og nespresso tydet på oppgradering. De bygger også nytt trimrom nå. I drosjen kom det melding om at en konsulent har mistet alle tilganger i løpet av natten. Har en mistanke om hva som har skjedd, men det er jo herlig å skyfle litt rundt på to-do listen.

God morgen fra Munchen. Det er snart på tide å få i seg litt frokost. Må bare få sønnen opp av sengen. Han purker og sover fremdeles. I dag blir det en tur til byen for å besøke blant annet Altstadt samt å få handlet litt. Noe middag en eller annen plass blir det nok også.

Morn fra hjemme. Gårdsplassen er måket, peisen fyrt opp og kaffen i koppen. En tur senere for å handle mat og fikse frisyren. Kan ikke bli helt slamp selv om man ikke jobber...

God tirsdag fra gjemmekontoret.

Gjorde et forsøk på bortekontor, men da bakken opp fra garasjen ikke var brøytet, og en nabo med nyer/finere/bedre bil enn meg sleit, så gadd jeg ikke en gang prøve.

Ha en god en :)

God dag fra LH521 som snart lander i MUC.

En fin og komfortabel over dammen med lite belegg i C og tilhørende god service. Fikk sovet noen timer så turen føles litt kortere.

Ble opplyst at toget mellom terminalene er stengt pga vedlikehold. Det er buss for tog. Ja ja, får uansett sjekke hvilken terminal jeg skal videre fra så det ikke blir unødvendig bussing frem og tilbake

FQTV

G'moorgen!

Solen er oppe og arbeidsdagen er godt i gang. Lett snorking under stolen min er skikkelig motiverende. Not.

God ettermiddag. Tilbake hjemme etter å ha henta gevinst fra julekonkurranse, et solcelleanlegg (og en pose haribi til kidsa). Allerede solgt det videre siden vi har egen 10kW allerede installert på taket. A1 er en bedriten autobahn, jøssenavn.

God ettermiddag. Tilbake hjemme etter å ha henta gevinst fra julekonkurranse, et solcelleanlegg (og en pose haribi til kidsa). Allerede solgt det videre siden vi har egen 10kW allerede installert på taket. A1 er en bedriten autobahn, jøssenavn.

A1? Har du flyttet, trodde du holdt til i A28 og A31-land?
Nuvel. Veien i seg selv er vel egentlig veldig bra, men det er jæææækels mye trafikk på den. Venter i spenning på forlengelsen av A20 fra Bad Segeberg til Oldenburg… Spørs om det blir mens jeg fremdeles er i stand til å kjøre bil.
Eventuelt kan de grave en 16-felts tunnel under Hamburg.
#gammalgubbesomerleiavkø

A1? Har du flyttet, trodde du holdt til i A28 og A31-land?
Nuvel. Veien i seg selv er vel egentlig veldig bra, men det er jæææækels mye trafikk på den. Venter i spenning på forlengelsen av A20 fra Bad Segeberg til Oldenburg… Spørs om det blir mens jeg fremdeles er i stand til å kjøre bil.
Eventuelt kan de grave en 16-felts tunnel under Hamburg.
#gammalgubbesomerleiavkø

Joda, trives her i grenseland, men man kjører gjerne et lite stykke for å hente gevinster som er verdt beløp i firesifret klasse :D Veien i seg selv er bred, men det er noe med betongdekke som framstår utrolig 90talls. A20 har jeg personlig mine tvil om, the times they be a changing, selv med sterk egeninteresse.

God aften fra SK974 på cruise i 36k ft over bay of Bengal i lett turbulens (helt vanlig i dette område)
Et lite avbrekk for noen dagers jobbing må til.
SAS leverer bra her i PLUS. Balja er stappfull så dette må være lønnsom flight.
Ha en flott aften :)

Back