God tirsdag fra kontoret

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra kontoret. Godt nedi espressoene. Skulle egentlig vært i CPH i dag, men kabalen gikk ikke opp. Så får jeg se om det blir kona eller jeg som må på foreldremøte i kveld. Ha en fin dag.

Skulle egentlig vært i CPH i dag, men kabalen gikk ikke opp. Så får jeg se om det blir kona eller jeg som må på foreldremøte i kveld. Ha en fin dag.

Her må da noe ha gått alvorlig galt i prioriteringene til familien? Her har husets herre anledning til å reise ut og tjene bonuspoeng mens han skaper betydelige nettverk og drikker modnet veske. Og så går ikke kabalen opp????? Trodde det bare var ett svar i slike sammenhenger: "Ja, Far!".

Jaja... Her er man på vei (venter på forsinket R14) inn til kontoret. Masse møter i dag. Kjenner det var bittelitt dumt at jeg kjøpte kompenseringsøl til oss på vei hjem i går. Ja, Far... etc. Men ja... møter. Så blir det en slapp formiddag i morgen før det bærer tilbake til England for helgen.

Da skal jeg faktisk bo på en pub.

Ha en best tirsdag

Morn fra kontoret i Elvebyen, hvor jeg riktignok har utsikt til en (grønn) alpinbakke fremfor noen elv. Det skal jobbes litt, og så lurer jeg på om jeg skal la arbeidsgiver spandere på meg en ny telefon.

Til han som skal bo på pub i England, så er det viktig å huske på at de har noe enda bedre enn halvlitere i der borte.

Attachments

• Screenshot 2024-09-17 at 10.42.39.jpg
    Screenshot 2024-09-17 at 10.42.39.jpg
    97.5 KB · Views: 170
God dag fra Manila.

Våknet en halvtime for utsjekk hotellet i Cebu. Noe groggy. Full fart i svingene for å rekke dagens flight.
Fly Cebu Pacific uten fordeler med en lang kø til innsjekk og ingen fast track er ikke noe for meg. Nå blir det uansett detox og hvile til neste fly i morgen.

FQTV

Mårn fra Oslo.

Gikk til innkjøp av robotstøvsuger i går så nå har hele formiddagen gått med på å studere 3D-kartet på æppen. Kule saker må vite. Ellers blir det full aften på Europas beste flyplass. Ha en fortreffelig dag.

Attachments

• Skjermbilde 2024-09-17 kl. 11.41.25.jpg
    Skjermbilde 2024-09-17 kl. 11.41.25.jpg
    94.3 KB · Views: 153
G’morgeen .. Pelsdyret er i storform allerede .. Så da er det bare å spenne på selen og komme seg ut i mørket.

I kveld skal jeg gjøre noe så uvanlig som å spille cribbage. Så får vi håpe motspillerne er av den sorten som liker å bli ‘skunket’ ..

God ettermiddag fra Forus,
Business as usual her i prosjektet, avdelings møte resten av dagen for planlegging av fjerde kvartal i prosjektet.
Omsider har vi fått rolig vær her over i sørvest igjen , det gjør at en del utearbeider kan ferdigstilles på huset i ettermiddag.
Ha en fortsatt fin dag.

God tirsdag fra Santiago. Litt møtevirksomhet nå på morgenen. I ettermiddag må jeg så smått begynne å organisere litt for torsdagens tur til Norge. Ser frem til å teste AF på deres lengste rute.

Back