God tirsdag fra KL

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Lettere jetlagged, mer enn i går faktisk. Jalan Alor i går for litt streetfood, etter en temperert løpetur i KLCC først. Så får man se hva dagen bringer.

da388045663ab7cbb7fcda6edfeef45d.jpg

Glad tirsdag fra Ris. Dagens flytur til Trondheim og så buss til Røros ble oppgradert til Alfa Romeo strake veien til Røros. Kjøre fra behagelige minus 4 grader til litt friskere minus 14 grader…men «tørr» kulde er mye bedre:-) Få noe ut av dagen du også.

Last edited:
"Ikke ha dynamitt i innerlomma på varme sommerdager og kom deg til helvete opp om morran".

Vet ikke helt hvorfor jeg kom på akkurat disse visdomsordene i dag. Lærte dem av en full gammel mann på BA761 for mange år siden og de har liksom satt seg. Prøver hardt å følge dem. Det er litt kvalitet i dem synes jeg.

Som i dag. LX1219 venter. Kundelunch og intervju med lokalt fagblad venter, før det bærer hjem igjen i ettermiddag. Null dynamitt.

Ha en best dag!

God morgen fra Majorstuen. Litt utsatt avreise i dag som følge av et frokostmøte i Kvadraturen. Hyggelig og god matbit i Ekspedisjonshallen på Sommerro i går kveld - herlig kontinental førjulsstemning.

God morgen. Dårlig med dynamitt på innerlomma, men stod iallfall opp 05.34 i dag om det gir 0,5 poeng?

Sittet og kontorert litt. Barna er vel snart klare for å komme seg på skolen også.

God morgen fra Jåttå,
Godt i gang med dagen etter første morgenmøte.
En grei dag med diverse prosjektmøter fremover dagen her i prosjektet.
Ha en fin dag.

God morgen fra R12 som i dag tar meg til Drammen.jeg skal på en todagers samling for meritterte undervisere så det skal nok bli interessant.Ellers ikke de store planene. Må prøve å få til litt trim før middag.

God dag fra Oslo. Hva gjør man når man lander på OSL og man ikke har sjans å nå siste tbanen fra sentrum med flytoget eller noe lignende? Jo man hopper på en buss, tar den så nærme som mulig og bestiller en Bolt til 50 lappen for det korte strekket. Fikk opp noen gode deals med Bolt på OSL i går hele veien, men så ble alle markert som busy osv. Flybussen er nok den dyreste kollektivtransporten fra OSL egentlig, men med tanke på at jeg fra sentrum nok måtte lagt til ca 200 kroner i Bolt uansett på toppen av prisen for Flytoget så ja da ble det en litt uvanlig tur hjem. Avinor bør btw få installert de nye sikkerhetskontrollmaskinene, det virker rart at MXP, HEL, ARN osv har dem, men ikke OSL.

Jaja ingen store planer for dagen.

Last edited:
God morgen fra Knausen. Ble 2500 meter i dag og nå er det Teams-maraton før jeg tar EB sin plass på barte-expressen til TRD. Tidlig i morgen skal man kjøre litt lengre nordover og være med på inspeksjon av et nytt skip.

IMG_0835.jpeg

Skolefri og kortuke gir liten trafikk. Slipper å sloss om plassen med skolebussene ihvertfall. ;)

Nå skal det kokes bikkjemat før vpn-tunellen åpnes.

God kveld fra SK366.. Fire kjappe observasjoner fra denne eksotiske innenriks-turen.

- Bolt kom i dag på 405(!) kroner fra Vettakollen til OSL. Det er jo det motsatte av et ran.

- Brukte utenrikskantinen i dag også og fra jeg reiste meg opp til jeg stod ved C3 etter ny sikkerhetskontroll tok totalt ni minutter.

- Merker at med lavt blodsukker så blir jeg enda mer irritert over de som labber rundt med enorme skjerf i loungen hvor det er 22 grader. En tilleggsobservasjon er at de har i det minste sluttet å gå rundt med disse BOSEne på seg når de pirker i buffeten.

- De som sniker i køene (i Security osv) er ofte også de som kødder det til med rare ting i lommen i kontrollen eller feil billett ved boarding osv. (og mot det det ofte blir proklamert - de har ikke dress)

Ellers alt bra.. Ække helt glad i å reise uten familien, ei heller innenriks. ;)

God kveld fra SK366.. Fire kjappe observasjoner fra denne eksotiske innenriks-turen.

- Bolt kom i dag på 405(!) kroner fra Vettakollen til OSL. Det er jo det motsatte av et ran.

- Brukte utenrikskantinen i dag også og fra jeg reiste meg opp til jeg stod ved C3 etter ny sikkerhetskontroll tok totalt ni minutter.

- Merker at med lavt blodsukker så blir jeg enda mer irritert over de som labber rundt med enorme skjerf i loungen hvor det er 22 grader. En tilleggsobservasjon er at de har i det minste sluttet å gå rundt med disse BOSEne på seg når de pirker i buffeten.

- De som sniker i køene (i Security osv) er ofte også de som kødder det til med rare ting i lommen i kontrollen eller feil billett ved boarding osv. (og mot det det ofte blir proklamert - de har ikke dress)

Ellers alt bra.. Ække helt glad i å reise uten familien, ei heller innenriks. ;)

God morgen fra bassengkontoret, foerste moete var avsluttet 05:30 i dag, burde vaere innafor:D

Ikke stor grad av skjerf bruk i basseng loungen her, i grunn lav dress faktor ogsaa om vi skulle komme over en slesk fyr i dress er det en ny Uber Service som plukker dresskledde individer opp og slipper dem av i bruktbil sjappa eller begravelses byraaet.

Ellers har man det godt, morgen tur her ogsaa med de 2 firbente og den lille italienerinnen - godt med en rolig jobb uke.

Back