God morgen fra Knausen. Ble 2500 meter i dag og nå er det Teams-maraton før jeg tar EB sin plass på barte-expressen til TRD. Tidlig i morgen skal man kjøre litt lengre nordover og være med på inspeksjon av et nytt skip.
View attachment 54113
Noen nordafor som har bygd, eller er det første havn i Norge?
Regnet med det,for godt til og være sant at det var bygd i Norge.Det kom inn for første gang i Norge denne uken. Tatt inn fra Sør Amerika.
God kveld fra SK366.. Fire kjappe observasjoner fra denne eksotiske innenriks-turen.
- Bolt kom i dag på 405(!) kroner fra Vettakollen til OSL. Det er jo det motsatte av et ran.
- Brukte utenrikskantinen i dag også og fra jeg reiste meg opp til jeg stod ved C3 etter ny sikkerhetskontroll tok totalt ni minutter.
- Merker at med lavt blodsukker så blir jeg enda mer irritert over de som labber rundt med enorme skjerf i loungen hvor det er 22 grader. En tilleggsobservasjon er at de har i det minste sluttet å gå rundt med disse BOSEne på seg når de pirker i buffeten.
- De som sniker i køene (i Security osv) er ofte også de som kødder det til med rare ting i lommen i kontrollen eller feil billett ved boarding osv. (og mot det det ofte blir proklamert - de har ikke dress)
Ellers alt bra.. Ække helt glad i å reise uten familien, ei heller innenriks.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.