God tirsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Urk fra Forus! :drunk:

Startet dagen med at stk adgangskort ikke befant seg på den vante plassen eller i bilen (som jeg til vanlig ikke kjører). Så nå sitter man her og gremmes over å ikke ha kontroll, og tenker på hvor i huen det kan være hen :cry:

Nuvel, det er vel bare å "glemme" dette og forsette med dagens donter!

"Vant" i skattelotteriet i går, så nytt Canon hus vurderes, Canon 7D eller 60D eller noe annet? Anbefalinger?!

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Prærieekspressen. Møter der i dag.
Hvis SAS får sidene oppe og går så blir det vel og finne noen billetter til neste måned.
Ha en fin dag

Flott vær i Oslo nord - se bilde - tåka er tjukk - rå luft og jeg holder meg på kontoret.

Jan

Attachments

• 9-9.jpg
    9-9.jpg
    33.4 KB · Views: 186
God morgen fra gullstua på OSL. Kjapp t/r BCN idag.
Stille og godt her, og tross SAS og IT er det lite køer og god stemning.

Nyt dagen[emoji4]

God morgen fra et overfylt Flytog! I dag står jobbtur BCN på planen - ny by, og utrolig nok nytt land for meg. Har jo vært masse i Frankrike, men aldri krysset grensen til Spania. Så det blir jo artig!

Flyselskapet er imidlertid godt kjent, det er DY1740 som tar en nedover og det er visst fra gate 47A. Bussgate? Får i alle fall håpe at bygene holder seg unna til jeg er vel om bord...

Ha en god dag alle sammen!

Morn fra Trøndelag og Snillfjorden. Her ligger det lave tåkeskyer, regnet siler ned og tempen er på drøyt 13 grader, så skal vel ikke klage akkurat. Prognosene tilsier også at været skal lette etter hvert, så kanskje en får gjort noe utendørs senere også, inntil da blir det til at det kjedsommelige husarbeidet dominerer dagen. :)

Ønsker alle #avgeeks en topp dag! :D

God morgen fra Cascais:) Skyfri himmel og behagelig temperatur. Skulle gjerne ligget ved bassenget med badebukse i stedet for å sitte inne å høre på foredrag... Ha en aldeles fortreffelig dag!

God morgrn fra gullkysten, regn og drittvær samt kropp i ulaget. Blir soving utover og hjemmekontor når man våkner. Ha en fin dag!

"Ah, deilig å våkne frisk og uthvilt, men hvorfor er klokka så mye...?"
Mobilen gikk i lås inatt så da ble det dårlig med alarm men godt med søvn. Kan se ut som om det kan være lurt å gå innom en butikk på stadion for å kjøpe seg en paraply også

God ettermiddag fra Kristiansand

Noterer opphodsvær og støle ben. Ble litt løping i trapp i går og det merkes godt i dag! Ellers fikk jeg til slutt booket københavn til helgen via SAS callsenter.

Ha en super dag folkens!

Hjemme igjen etter en super MR til BCN idag. Fantastisk opplagt crew, fri flyt av alt man måtte begjære og ledig midtsete ned og hele rad 1 alene hjem igjen. Og ikke minst, endelig Diamond!!
Med andre ord, en super dag:)

Hjemme igjen etter en super MR til BCN idag. Fantastisk opplagt crew, fri flyt av alt man måtte begjære og ledig midtsete ned og hele rad 1 alene hjem igjen. Og ikke minst, endelig Diamond!!
Med andre ord, en super dag:)

Gratulerer med diamond! Selv har jeg noen turer igjen, men går for det samme i høst!

Back