God tirsdag fra Asker

God Morgen fra Outrigger Beach resort Fort Myes Beach.
Endelig klart å komme meg inn på Forumet via MSN. Å skrive adressen direkte gikk ikke, da be det blokkert pga sensur. Ikke bare flypratdotno men også aftenposten, VG, TV2 ja selv Stortinget dot no er blokkert. Det er vel det amerikanske Stasi som står bak.

Det er nok heller hotellets brannmur. Kjøp et billig simkort.

Så det er ikke noe mindre problemer på Tog en det er på Fly :colgate: Så du har max uflaks med andre ord.

Nei, her reiser jeg liksom helt ned til Grendland kun for å ta tog på Bratsbergbanen, også klarer de ikke å holde styr på sporvesklerne sine? Makan!

Fikk forøvrig en Snap fra en kompis som egentlig skulle hjem fra Oslo til Eidsvoll, men skjermen i taket på toget sa han var på Finse.

Jeg kom meg uansett til Larvik, gikk en oppoverbakke, kikket etter William Wisting ved politistasjonen og spiste en kyllingsalat og drakk en cola.

Nå regner det visst.

67a36e9d2e6e86d273c0b9be22b9522f.jpg

Nei, her reiser jeg liksom helt ned til Grendland kun for å ta tog på Bratsbergbanen, også klarer de ikke å holde styr på sporvesklerne sine? Makan!

Fikk forøvrig en Snap fra en kompis som egentlig skulle hjem fra Oslo til Eidsvoll, men skjermen i taket på toget sa han var på Finse.

Jeg kom meg uansett til Larvik, gikk en oppoverbakke, kikket etter William Wisting ved politistasjonen og spiste en kyllingsalat og drakk en cola.

Se der ja, veldig bra!

Hvem er billigst?
AT&T er ikke billigst, men de er bra. Er T-Mobile billigst?

Aner ikke, men både T-Mobile og ATT har generelt god dekning.

Registrerer at det i dag både er Naked (or Nude) Hiking Day og National Selfie Day. Så kom dere ut i skauen og ta bilder, folkens.

Men i dag skal jeg endelig komme meg hjem etter en uke her på Sørlandet, avgang med GoAhead kl 1347 er akkurat helt passe for å riste av seg den verste bakrusen. Ha en fin dag!

Det som dro fra Nordagutu akkurat nå (med El.18 og B5)?

5a4e52a9a8bf4ad743843dc14b3a5495.jpg

Hepp fra Asia-siden av Tyrkia. Fin og aktiv dag og på tide med en middag.

Ble underwhelmed på fortetningsklasse hos Turkish i går med stresser crew og ganske så kjip mat. Deilig å slippe maske og nydelig at de ikke godtar streik.

Me snakkast.

Back