God tirsdag fra 98110

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
…..svaert travle dager med moeter «i» Sydney, Zürich og New York hver dag, sjelden starter dagen etter 04:45 - men i dag fallt siste del av ferienplanene paa plass, naa plottes det en rute fra Bellingham via Lummi Island, Eastsound Orcas Island til South Pender Island CANADA !!!! Videre til Ganges (ikke i India) men Salt Spring Island - saa faar vinden bestemme - en 37ft Seilbaat er sikret - kanskje ikke akkurat Speedbird 13 men mere Slowbird 37

PS hvorfor trekke frem Lummi Island - who the fukc cares - vel en av stjerne kokkene fra Noma i Koebenhavn har startet noe greier paa Lummi Island

Last edited:
God morgen fra Aurdal. Lett regn ute, hvilket jo er nesten uvant. Etterpå går turen videre opp til Beitostølen. Ha en fin dag

God morgen fra E6. En kort harrytur er på dagens program. Hatt ungefri siden vi sendte dem med WF til SVG sist fredag, så det er behagelig, men skal bli godt å se dem igjen på fredag. Uansett, vi får satse på at køen på grensa inn til Norge ikke tar for lang tid.

Ønsker alle en flott dag!

Hei fra Sandnes. Fint med sommerferie selv om det selvsagt ble væromslag når ferien startet. Men men, jeg er optimist likevel. Dagen startet med indretjeneste etterfulgt av PT-time på treningssenteret. I ettermiddag skal det pakkes og i morgen setter vi avgårde mot det sørlandske. Ha en fin en!

saa faar vinden bestemme - en 37ft Seilbaat er sikret - kanskje ikke akkurat Speedbird 13 men mere Slowbird 37

Jøsses. Gratulerer så masse med balje! Slowbird er også bird!

God "morgen" fra Lillestrøm. Her har vi sovet lenge da det uansett er dårlig vær og ingen møter med Sydney. Så får det bli en dag med indretjeneste og vask, tenker jeg. Håper på litt båtvær igjen senere i uken.

Ha en fjong en!

G’morgen fra 30040 .. Her skal hverken Sydney eller Honolulu kommuniseres med. 6 timers tidsforskjell til Mosjøen og Stockholm er mer av det behagelige slaget.

Nå skal lånebil tilbakeleveres og verkstedregning betales. Ble litt mer enn jeg hadde forutsett, men det er vel ikke noe nytt. Gammeltruck’en skal vare noen år til så da får man ta det som det kommer. Toyota er uansett billig på vedlikehold.

Og på radioen synger Ringo om fred og kjærlighet. Lytt til Ringo.

God ettermiddag fra Forus,
Etter en fin langhelg med akroflyging og båtlivet vest i havet av Tananger er hverdagen her igjen. Full dag i prosjektet før forhaling nordover til SSJ noen dager og mobilisering av subsea utstyr for prosjektet vårt.
Fortsatt herlig og varmt og nå kommer sommeren tilbake på Helgelandskysten også. Ha en fin dag.

God morgen fra E6. En kort harrytur er på dagens program. Hatt ungefri siden vi sendte dem med WF til SVG sist fredag, så det er behagelig, men skal bli godt å se dem igjen på fredag. Uansett, vi får satse på at køen på grensa inn til Norge ikke tar for lang tid.

Ønsker alle en flott dag!

Til alle svenskefarere kan jeg anbefale grensepassering over Bjørkebekk i Aremark. Kjørte der på lørdag ettermiddag, én bil foran meg i køen… Men vær obs på begrenset åpningstid; 8:00 - 15:30.

Jøsses. Gratulerer så masse med balje! Slowbird er også bird!

God "morgen" fra Lillestrøm. Her har vi sovet lenge da det uansett er dårlig vær og ingen møter med Sydney. Så får det bli en dag med indretjeneste og vask, tenker jeg. Håper på litt båtvær igjen senere i uken.

Ha en fjong en!

Baaten er nok bare i vaar eie i en uke, men fordelen er at vi neste gang kan ha en baat i Middelhavet eller California

Back