God tirsdag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra 1395. Ute lenge før tiden så ligger i holding og kommer for det å vinne barnehageleveringen. Podcasting i kveld, men i mens skal det jobbes. Ha en fin dag

God morgen fra en Stordalen-Rønne i Gøteborg. Skjerpings Petter..

Herlig kveld i går og nå med båt ut til en liten øy hvor det blir konferanser, møter og middag med 2400 kollegaer/kunder/konkurrenter.

IMG_7402.jpeg

God morgen fra 1366. Flommen i Mjøndalsområdet har nå passert "Hans" i omfang, så da stikker jeg avgårde en tur til Bergen i dag. I morgen etter ett møte i regi av Bergen Næringsråd, går turen videre til Mo i Rana.

Ellers lite som skjer, en dag med kontorering, må vel få bestilt flybillettene til denne rundturen også. Kan se ut som det blir første gang med SAS Link på meg også.

En riktig god dag ønskes alle!

Glad tirsdag fra Ris. Hjemmekontoreringen er i gang og lunsjen blir i dag på et av ovennevnte Petter sine steder rett utenfor hovedstaden. Filminnspilling i ettermiddag og så kan vel denne dagen også krysses av som over gjennomsnittlig bra.

Etter jeg kom meg hjem fra Berlin i går våknet jeg med så hals, hoste og tett nese. Så da er det bare å finne litt paracett og prøve å få hjemmekontoret til å gå på halv maskin resten av dagen.

G'day!

G’morgen fra et vått 30040. Ikke sikker på hvor vått ennå pga lysforholdene, så vi får se om det blir skogssti eller asfalt for valpeturen. Uansett, tro fylket endelig til i helgen og ryddet mesteparten av stiene som ikke allerede var ryddet av noen brukere med privat utstyr. Men med grovt utstyr ser det ut som en krigssone, men nå er det ihvertfall fremkommelig.
Nå blir det etterhvert frokost, og vpn-tunellen må sjekkes for spindelvev og annet rask etter tre ukers inaktivitet.

Etter jeg kom meg hjem fra Berlin i går våknet jeg med så hals, hoste og tett nese. Så da er det bare å finne litt paracett og prøve å få hjemmekontoret til å gå på halv maskin resten av dagen.

G'day!

..eller ei litt Covid-test?

..eller ei litt Covid-test?

Covid test er sååå 2021. Jeg hører på Preben Aavitsland som senest i helga sa at han ikke så nødvendigheten av å teste seg for det.Man skal behandle covid 19 som en hvilken som helst forkjølelse, ta litt Paracet, ta gjerne hjemmekontor om man er litt pjusk ja osv.

Jaja god kveld fra Oslo i ventemodus. Levering fra Elkjøp mellom 17 og 22 betyr tydeligvis nærmere 2230 (ringte nettopp og sa de kom om tre kvarter-en time). Hva er det som gjør at de har så lange leveringsintervaller på ting?
Det er tydeligvis bare i håndverkerbransjen og denne type ting man aksepterer så mye av andres tid. Jeg forstår jo selvsagt at jeg ikke er den eneste som bestiller varer fra Elkjøp. Men noen ganger er de tingene der fullstendig håpløse å beregne ut i fra. Det er dog ikke det verste jeg har hørt om, ei venninne kunne nettopp fortelle om levering av møbler et sted mellom 08-22 - altså hele dagen...

Jaja god kveld fra Oslo i ventemodus. Levering fra Elkjøp mellom 17 og 22 betyr tydeligvis nærmere 2230 (ringte nettopp og sa de kom om tre kvarter-en time). Hva er det som gjør at de har så lange leveringsintervaller på ting?
Det er tydeligvis bare i håndverkerbransjen og denne type ting man aksepterer så mye av andres tid. Jeg forstår jo selvsagt at jeg ikke er den eneste som bestiller varer fra Elkjøp. Men noen ganger er de tingene der fullstendig håpløse å beregne ut i fra. Det er dog ikke det verste jeg har hørt om, ei venninne kunne nettopp fortelle om levering av møbler et sted mellom 08-22 - altså hele dagen...

Prøv å bestille noe fra indre strøk i Finnmark, f. eks ved, reinsdyr o.l. Hvis de sier de kommer onsdag neste uke betyr det bare at de sannsynligvis kommer i neste uke en gang, men ingen garanti for det heller. De kan like gjerne dukke opp noen uker senere også. Jeg har vært borti litt av hvert når jeg bodde 15 år i Finnmark.

Covid test er sååå 2021. Jeg hører på Preben Aavitsland som senest i helga sa at han ikke så nødvendigheten av å teste seg for det.Man skal behandle covid 19 som en hvilken som helst forkjølelse, ta litt Paracet, ta gjerne hjemmekontor om man er litt pjusk ja osv.

«Man SKAL behandle…»
…har du medisinsk utdannelse?

Back