Her er rhinoviruset på besøk, så da ble det hjemme med et stykk sykt barn.
Hun satt også oppe i går og fant ut at busstransporten fra Rhodos flyplass til hotellet i Lardos (vi har booket full pakke på Ving) kan ta 2,5 til 3 timer pga mange stopp. Så jeg tror muligens det utgår med relativt høye kneløft. Vi får finne noe alternativ.
Nå - mer kontorering og litt ostesmørbrød
Ha en stilig dag
Siste gangene vi har dratt med ungene på slik ein tur. Så har det vært optiong med privat transport. Jeg velger alltid det, koster er par kroner, men verdien er når du kommer frem 1 timer før bølingen og slipper bestemte tisse og suvernir pauser....
S
Da blir det nok det.
Ja. Makan. Det vi har booket her er busstransport, sant? Kanskje jeg avbestille det da og booke en bil fra flyplassen. Finnes ikke andre alternativer å bestille på Ving.Overraskende få som har gjort det de gangene vi har vært på tur.
Folk vil spare 500 kroner på transporten og sitte å hoppe på buss, men 4 øl og en bugg på OSL til det dobbelte er helt innafor kl. 0700...
jaja, bonusen er at man kommer først til hotellet og slipper kø der også....
S
Dette er buss med hele gjengen. Så finn deg noe annet hvis de ikke har valget.
Hei og hå fra the hiding office.
Bare litt småirritert over at konsertbillettene man kjøpte i desember 2019 nå har fått forlenget holdbarhetsdatoen helt til oktober 2022. Men ellers går det bra. Makan eller'no.
Ha en bedre en![]()
Påtraff en ung mann i kolonialen med Led Zeppelin US Tour 1977-tskjorte.
Men visste han at det faktisk var en bandlogo han hadde på t-skjorta?
Hei fra Knausen. Nok EDB for i dag - bare å pælme seg ut i marka med morsomheter i ørepluggene. Ble både lang-svøm og lang-tur i går så man kjenner det i kroppen.
Har aldri møtt orm i skauen utrolig nok før de siste dagene hvor jeg har møtt to. Trodde jeg var redd dem, men de er jo rett og slett fine fyrer jeg håper på gjensyn med i dag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.