God tirsdag formiddag fra Hong Kong

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Sen start på god morgen tråden i dag, selv med halve forumet i Asia. I dag er første offisielle dag av IATA World Cargo Symposium. Høytidelig åpnet av CEO i Cathay og Finansministeren i Hong Kong. De gikk 2 sekunder etter de var ferdig på scenen, så de var nok ikke såååå interessert i cargoverden [emoji28]

Uansett, en lang dag med masse fordrag, networking, prating og workshops. I ettermiddag blir det eneste kvelden uten offisielt program, så planen er en tur på Lantau Peak. Ønsker alle en flott dag!

4c62d1c1a3f20733d076ce9b3efdaccb.jpg
4853ff381ffe5da5ca4556e9722e31aa.jpg

God sommermorgen fra Koh Samet

Nydelig morgen fra Koh Samet :) Kaffe på terassen utenfor bungalowen er inntatt og vi er klar for frokost, frokost med beina godt plantet i hvit sand. Vi har reist litt sydover på øyen da det er litt fredeligere og mer idyllisk her. Temperaturen er gode 28°C og en kan høre bølgene slå innover stranden. Så med det kan jeg forsikre forumet at vi lider ingen nød og livet er deilig her :)

Ha en strålende dag :)

9bcd46e78e154737b71b9cd12942d771.jpg

3a53f2dbf3dc1ffb9bb4b6cf82abf387.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Bangkok[emoji41] Frokost nettopp unnagjort, og så er det visst ut for hårklipp, pedikyr og den slags. Må også en tur innom MBK eller Panthip Plaza for å få tak i en ladekabel. Har faktisk et Teams-møte i ettermiddag. Håper det blir feriens første og siste. Ellers ingen stor planer bortsett fra mat, drikke og litt bassengtid. Ha en finfin tirsdag!

Glad tirsdag fra Ris. Kaffe og forum før jeg skal ha fotpleie - fortjent når jeg har økt til et snitt på 14000 skritt pr dag. Ellers kontorering resten av dagen. Tirsdag betyr gjerne sjømat til middag og etter vinlotteriet sist fredag så har vi nok noe som matcher. Bruk dagen!

God morgen fra Asker. Et stykk arving som skal på tannlegesjekk så da ble det en særdeles rolig morgen. Podcast i kveld, så får vel surre noe sammen der. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Her er det -3 grader og overskyet vær, med andre langt unna Thailand temperaturer. Dagen starter med min ubetalte bistilling som taxisjåfør for min datter som skal på jobb, deretter fortsettes det en bilbransjen, men denne gang i den ulønnsomme utleiedelen, da min sønn etterhvert stikker av med bilen for å ha møte med jobben han skal begynne i snart.

Far skal prøve å få jobbet litt og komme ajour med en del ting før morgendagens tur til Riksen.

Æsj til alle disse Asia-god morgene. ;)

Hei fra Knausen - Nykvernet Evergood i presskanne, knitrende peis og Hefner-badekåpe er helmaks. Straks 14 kilometer tur/retur til kiropraktoren i sentrum før det blir noen møter, ut på Galemoen og til slutt herlig bacalao i AES i kveld.

God morgen fra Parkveien. Startet dagen med intervalløkt på Sats. Litt seigt, men digg etterpå. Nå venter kontorering gjennom dagen før det blir Rain Man på Christiania Teater i kveld. Ha en bra dag.

I Chiang Mai er det 35 grader, svømmeøkten er unnagjort (men ble litt mye prating med en amerikaner som ikke har vært i statene siden 1993)
Skredderen jobber med shortsen min med sin manuelle symaskin på gata, så da blir vel snart hullene i lommene borte
Fortsatt en uke igjen, og lengter ikke til Lommedalen eller hvor det nå skal være
Blir noen teamsmøter i uka her også

God formiddag fra Jåttå,
Her er de ordinære morgenmøtene done.
Kontorering og noen mindre møter ut over dagen. Ettermiddagen går med til jobbing på Flymuseet. Vi skal henge opp vår Vampire på sydveggen i den nye utstillingshallen. Se FB sidene til Sola Flymuseum.
Videre ut over uken skal F 86 F og K jagerflyene henges opp i taket før resten tas inn på grunnplanet.
Ha en fin dag.

God morgen fra Linje 1 mot Gaustad. Halvtravel dag i dag. Litt møter og ymse. Intervjue en dude som kanskje kan hjelpe oss med litt PR i et spesialsegment over dammen.

Ellers ser jeg på todo listen at det som vanlig er mer enn hva jeg realistisk kan få til. Jeg trenger en ferie så jeg kan få jobbet igjennom backlog'en... :)

Ha en best tirsdag

G’morgen fra det semitropiske, ja .. Nærmere norsk enn thailandsk temperatur her. Langt nærmere faktisk. Nå skal pelsdotten promeneres, så skal svigerbeistet i banken. Deretter får vi se hva som skjer. Nok å ta tak i. Gresset må klippes også .. Blæh.

Back