• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God taakemorgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da oensker taakehavet Seattle god morgen over til Europa ... her ligger skyene langs bakken og skaper problemer for oss som leker med fly. Heldigvis har vi klart oss bra, men det har vaert noen diversions ...

Som en ekstrabonus til dere som leser 'god morgen'-postene slenger jeg med noen bilder ... de som ignorerer dem kan bare ha det saa godt! :D

disig1.jpg

En NW 319 paa vei mot rullebanen.

disig2.jpg

NW til Tokyo starter opp.

disig3.jpg

Skulle oenske Allegiant stilte med noe annet enn MD87'er paa SEA ...

disig4.jpg

Heller ikke BFI slapp unna daarlig sikt, selv om det var langt bedre der enn paa SEA da jeg svingte forbi.

kanon.jpg

.. og eders hoeystaerede kanonfotograf speidende etter nye blinkskudd!

Replying to Topic 'God taakemorgen!'

God morgen fra noen hundre km sør for N'goro-goro. Her er det knusktørt, cavok og steikende morgensol, men heldigvis bare 20 grader. Vind varierer mellom vindstille og opp til en bra frisk bris i perioder.

I kveld skal jeg få skrevet ferdig og resizet noen bilder så jeg får oppdatert trip reporten. Ha en bedre dag!

Dette må være beviset for at "God morgen" postene er liv laga... Her er det nesten like tåkete...men nyheten om at dollarkursen raser nedover og nok kommer til å bli værende på et lavt nivå gleder en som planlegger feire i USA. Ha en bedre tirsdag!!!

glad morgen fra FBU. Tåken lå MINST like tungt over Gullhella i Asker i går, som i SEA i dag. I dag er det seksukerskontroll på arvingen, regner med at vi får "godkjent-stempel". Bytterett er det uansett ikke på sånne... :D

Fine tåkebilder fra SEA. Keep'em coming!

Originally posted by LN-MOW
disig3.jpg

Skulle oenske Allegiant stilte med noe annet enn MD87'er paa SEA ...

To spørsmål: Hva annet kunne Allegiant ha bydd SEA på og hva er egentlig galt med MD-87? Jeg savner å se mer MD'er i Norge ihvertfall...

Ellers god morgen fra Drammen. Ikke tåke, men tett skylag - det var i det minste ikke is på bilen i dag morges. Og i kveld er det fårikål hos svigers!

God morgon i fraan ett lika dimfyllt Monaco (ser ut som om hela vaerlden ligger insvept i dimma idag). Trafiken stod helt still idag och det blev till att ta en skoen 40minuters prommenad till universitetet istaellet. Skall goera faerdigt ett grupparbete innan det blir att ta sig hem och fortsaetta med hemuppgifterna. I kvaell blir det surpriseparty foer en av mina danska vaenner.

Det aer kallt idag. 8.5 grader brrrrr

Originally posted by Trety

To spørsmål: Hva annet kunne Allegiant ha bydd SEA på og hva er egentlig galt med MD-87?

I utgangspunktet intet feil med MD87, men de kunne gjerne bydd paa en ex-SAS MD82 eller -83 ... ;)
Alltid hyggelig aa treffe 'gamle kjente'!

Back