God stil af Etihad - Returnerte til gate for og hjelpe passasjer

Vet ikke om det bare gjelder meg, men på longhaul ser jeg på oppgitt ankomsttid som kun veiledende. Bra gjort av Ethiad iallefall, og smart, billigere enn en evnt mellomlanding i tyrkia pga sammenbrudd feks.

Kjære vene, det må da virkelig kunne gå an å se det positive i denne medmenneskelige gesten fra Etihad. Og det gjør heldigvis flertallet av forumistene i denne tråden. Det er godt ikke alle mennesker er så innmari A4, og jeg syns det er flott å se at en trist hendelse som rammer to personer svært negativt kan påvirke et flyselskap til å med vilje bryte tiddskjemaet på tross av at det vil forsinke noen hundre andre. Og det nevnes her at konsekvensen kanskje er at noen mister et jobbintervju, døende slektninger osv. Men vet du hva, hvis man skal på et kjempeviktig jobbintervju og har lagt opp turen slik at man ikke kan tåle en times forsinkelse (eller 39 minutter som det var i dette tilfellet), så kan man takke seg selv. Hvis ikke man tar hensyn til at irregulariteter kan oppstå når man booker flighter til veldig viktige begivenheter så kalles det dårlig planlegging, og ansvaret skal hvile hos den som selv planlegger dårlig.

Nei, dette er da ingenting å riste på hodet for. Heia, sier jeg!

Back