God Songkran fredag fra Bangkok

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra Bangkok. Morgenstunden nytes med terrassedøren åpen og det mekkes ris suppe til frokost i bakgrunnen her.
Årets Songkran festival er i gang her, det betyr vann i store mengder. Fikk en halv bøtte inn vinduene på bussen i går men heldigvis på motsatt side av der jeg satt.
Tenker det blir en rolig feiring for min del.
Ha en flott fredag :)

God morgen fra Koppang. Blir spennende å se hvordan SJ tenker å få meg hjemover….da toget mitt om en times tid står som innstilt. Jeg kan jobbe på tog men ikke på buss…så der ble det nok noen timer med jobbing når jeg kommer hjem. Gutta på Sjømaten på Vinderen sørger for middagen…glær mæ:-)

…første tog innstilt og neste tog innstilt fra Rena. SJ henviser hele tiden til neste tog…og ber oss vente til været har blitt bedre med å ta kontakt. Skal se jeg rekker middagen…

God morgen fra Hvalstad stasjon. Her gikk både påkledning og gåturen til barnehagen vesentlig raskere enn planlagt, så da ble det plutselig unødvendig lenge å vente på toget. I svømmehallen som badevakt for eldste arving og en gjeng andre viltre hockeyspillere i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen. Trim unnagjort. Satser på en lengre arbeidsdag og deretter en rolig helg. Noen som forventer taco og det betyr at noen andre enn meg er middagsansvarlige.

God morgen fra Son. Da er frokosten inntatt og første treningsøkt står straks for døren. I dag blir det både boksing, styrketrening og kondisjon. I helgen blir det nok relativt rolig her, men det forventes at vi driver litt egentrening så det blir neppe hvile for skoene og treningsklærne i helgen.

God morgen fra bortekontoret.. Fikk grini meg til en tidligere dekkskift i går på hingsten fra Stuttgart og det blir noe annet uten piggdekk. Grunnet Dragens tilstand stod det dog en indisk SUV ledig på tunet, og da blir det liksom den som er best å cruise med samt det er tryggere å lese mail osv gjennom byen med 2.5 tonn istedenfor 1.3

Nå skal neste uke ferdigstilles og det ser ut som den startes i Bergen.

…første tog innstilt og neste tog innstilt fra Rena. SJ henviser hele tiden til neste tog…og ber oss vente til været har blitt bedre med å ta kontakt. Skal se jeg rekker middagen…
Fly for tog i dag kanskje?

Fly for tog i dag kanskje?

Fra Koppang intl. airport?

God dag fra bortekontoret. På plass på en fredag for å holde han nye med selskap. Bortsett fra at han har en eksamen eller noe, så han dukker opp først midt på dagen. Var i det minste ingen kø innover.

Ellers kan det bekreftes at konkurrenten over vegen har en brannalarm som høres veldig godt.

Ha en god en :)

God morgen fra bortekontoret

Godt at det kun er 4 dagders uke, for denne har vært stri.... har vært en del småplukk å rydde etter påske, samt at det har vært rimelig mye annet også. Litt sånn topp i går når det viser seg at vi har en cll stående nede i Europa som det vistnok var litt olje inni... blir litt jobb av slikt.... Og når crew control plutselig påpeker at de ikke har crew til et fly neste uke, som jeg har fryktelig mye last på.....

Godt at hjertet er sterkt og at man ikke lar seg stresse opp over alt mulig rart.

Det er stort sett dau fisk, eller annet fjas man flytter på. Så står ikke så mye om livet her... Men hadde vært greit med en ekstra dag så man kunne komme ajour, var nesten 100% før påske, men nå tror jeg det blir Pinse før jeg ser bunnen i mailboksen igjen :)

God fredag og snart hælj!

S

God dag fra Oslo.To kveldsvakter venter , der hvor man før hadde lovpålagt husarrest ved positiv covidtest kan man nå til og med i helsesektoren gå på jobb om man føler seg frisk nok. Bare bruk munnbind sa dem.
Ja og frisk nok føler jeg meg forsåvidt så jeg får bare gjøre som de sier. Jaja var vel godeste omikronvarianten som redda oss alle gitt som viste seg å være en mye snillere variant enn de foregående.

Hei fra Forus. Sitter her med en iskald Pepsi Max etter en fredag av det litt travlere slaget. Har ikke hatt så mye tid til å sitte i ro for å si det slik. Nuvel. Etter jobb om ikke så alt for lenge blir det å reise inn til Stavanger for å hente ny (brukt) bil som vi skrev kjøpskontrakt på før påske. Ha en fin en!

Hau hau ... da var'e freddan igjen. Tåkete morgen på Toppen så lite å se ..

Da var VPN'en smurt og det brummes fornøyd både i Mosjøen og i kjelleren i Sverige der Paypaltrollet bor.

Klokken er 10 og kaffen er varm ...

23beb5cf02017840c098138f18c125b3.jpg

47054e6da45f21a06bcc4a622fb05b53.jpg

God morgen fra Bangkok. Morgenstunden nytes med terrassedøren åpen og det mekkes ris suppe til frokost i bakgrunnen her.
Årets Songkran festival er i gang her, det betyr vann i store mengder. Fikk en halv bøtte inn vinduene på bussen i går men heldigvis på motsatt side av der jeg satt.
Tenker det blir en rolig feiring for min del.
Ha en flott fredag :)

God ettermiddag fra Grønland. Heldigvis ingen Songkran her, men når man er der det begir seg er det om å gjøre å være godt bevæpnet[emoji41]
815377a51811d334d96b734531929346.jpg

Shit ass, så mye usmakelig som skrives i denne god morgen tråden. Får håpe morgendagen blir bedre.

Shit ass, så mye usmakelig som skrives i denne god morgen tråden. Får håpe morgendagen blir bedre.

Måtte lese gjennom tråden.
Fant Ingenting som var usmakelig.
Hva fant du som var så usmakelig???

FQTV

Back