God søndagsmorgen

F-WWEA

Newcomer
God søndagsmorgen

Da kom søndagen snikende inn på oss,
Har kun halv vakt idag, slik at man får med seg en viktig kamp idag...

Re: God søndagsmorgen

God søndagsmorgen ja, Lørdags kveld har endog nettopp gitt seg og er på vei til sengs, men skal bare sove litt før man igjen er oppe og går igjen;) Denne kampen er noe jeg absolutt ikke kunne brydd meg mindre om, så hvis de bare ville nevne den ved noen få ord i sporten så var jeg fornøyd..:) Skal ikke plage noen her ved fyllevas, men må si at hvis OSL gjorde en like bra jobb som meg i kveld, så skal man ikke se bort fra at SQ dukker opp rett som det er;) hehe...

Ja ja, da var man i seng klokka 2305. Flyet gaar om kort tid, saa det er jo egentlig greit.

Don Julio!

Stille i huset klokken 05:40...herlig! Nå er det forum, aviser og Nespresso. Ha en bedre søndag.

Go tidlig morgen fra Radisson SAS Gardermoen. Nettopp vært å inntatt en bedre frokost, noe annet enn corn flakes :) Nå er det bare litt avslapping og kanskje en tur på vollen senere i dag, mens resten av familien reiser hjem til Asker.

God søndag alle :)

Da var frokosten snart fortært, så var det å hive de små i badekaret og få på de finstasen og off to the church og barnedåp.

Og helt til slutt i dag, atter en bursdag. Tror vi har fått dekket opp helgens sukkerkvote og litt til. :)

ha en fin dag forumister

Opp kl. 07:15 på en søndag er ikke hverdagskost her i huset. Men det skjedde altså i dag, og mye husarbeid er gjort unna allerede. Nå er det snart frokost, så er det bare å pusle videre med indretjeneste. Til helgen arrangeres det rakfisklag her. Sterkt raket fisk og Ringerikspoteter er bestilt, drikke blir handlet inn imorgen. Ferien avsluttes med den store rydde- og vaske opp-dagen 16/11. Den 17/11 er det på med blådressen igjen.
Ha en fin søndag!

God morgen fra Oslo. Litt små uggen etter igår, men en dusj og god frokost bør gjøre det levelig igjen. Om noen timer er det avreise retning Ullevål hvor jeg har at lite håp om at kluthodebrigaden fra Bærum skal bli sendt hjem med Kolsåsbanen i skam. HEIA ENGA

God morgen fra barteland :D

Opp tidlig på en søndag , men det er ikke hverdagskost her heller.Holder på med flytting, og da er det litt å henge fingrene i. Blir vel en kaffe med ATL-MJF-fareren idag på TRD, så får vi se hva slags humør han er i etter cupfinalen idag ;)

Ha en strålende søndag :nor :nor :nor

Gute morgen aus Frankfurt. Landet halvtimen tidlig etter en flight jeg vil karakterisere som middels. LH og jeg får det liksom ikke helt til å stemnme .... mer under tripreports.

Som nevnt - her er det grått, men flyvebart. Satser på tidlig ankomst på Galemoen så jeg kan få med meg maksimalt av matchen. HEIA STABÆK!!

God morgen herifra!
Her ligger vi på latsida idag gitt. Skal snart vei å spise saltkjøtt og kålrabistapp :d
Ha en herlig dag folkens! :)

God morgen fra Telemarken som er destinasjon i helgen.. Sikkelige skybrudd, men utover det en alle tiders dag... Ha en bedre Søndag;)

God søndag! Junior skal straks kjøres til Oslo S for toget hjem til Halden. Deretter rekker jeg en tur på kontoret for et par timers jobbing ting som blir liggende i løpet av uka. Kan nok tenkes det blir en tur etterpå for noen kalde øl på Sagene/Torshov.

Så var søndagen godt i gong :)

Ikkje gjort mykje fornuftig i dag, men det er jo slik søndager skal vera :)

Ha ein fin cupfinaledag alle saman! Eg går heller på visning...... ;)

God morgen fra Egersund

Her våknet man av at WW3 begynte......hørtes ihvertfall slik ut. Det skulle vise seg at det var et bord som datt av noen ca 8 cm høye klosser. Og det skjedde ca 2 m over hodet mitt.....

Ellers kan man melde om litt regn og vind. Ikke noe blått på himmelen og tempen ligger vel på 5-10 grader.

Ha en fin dag forumister :)

Gute morgen aus Frankfurt. Landet halvtimen tidlig etter en flight jeg vil karakterisere som middels. LH og jeg får det liksom ikke helt til å stemnme .... mer under tripreports.

Som nevnt - her er det grått, men flyvebart. Satser på tidlig ankomst på Galemoen så jeg kan få med meg maksimalt av matchen. HEIA STABÆK!!
Uff, det går vel ikke helt som planlagt dette....

Enga banker Stabæk - kan vel ikke si at dette er feil... Blir vel en frekk blåfarge i morgen på Stabæk - BLÅMandag...

God søndags morgen!

I dag blir det hjemmelaget risotto til middag. Alltid godt på en søndag :) Men først litt mer research på overnattingsmuligheter i fjerne Østen.

Ha en fortsatt rolig og fin søndag, forumister :)

God soendag fra NW loungen i MEM. (eller FedEx jungelen). Et lite stopp her foer man humper videre mot Chicago og vinter.

Back