• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndagsmorgen!

Ståle

Amatør
God søndagsmorgen!

Dagen startet med N118 til Jernbanetorget og nå er man på vei til Hallsberg, satser på mer leveligw temperaturer der enn det er i Oslo nå!

Ha en fin dag! :)

Re: God søndagsmorgen!

Hoj fra Gærningmoen!
Snev av FZFG in the early morning, men ser ut til at det er i ferd med å lette litt nå. MET'n melder snø til kvelds, og her sitter jeg på overtidsvakt.

Passelig lang uke i vente, håper at været i Europa roer seg til i morgen kveld - dagens CTOT situasjon er ikke så meget å rope hurray for.

Ha en bedre dag.

Attachments

• ctot.png
    ctot.png
    120.7 KB · Views: 298
Gute Morgen, keine sorgen fra Frankfurt. Grei overfart med Hansen i natt, selv om altfor varm kabin ødela hvilen. Men en toseter på Business blir sjelden feil uansett. Nå venter en A320 på å ta meg opp til OSL, så får vi håpe FZFG og lignende uhumskheter holder seg på respektfull avstand til jeg har passert. Må Prioritytag-gudene være med meg....

Mornings fra solkysten. Den siste uken har stått i oppussingens tegn, de berømte siste listene er hamret opp, karmer er malt og skap ryddet ut. I dag gjenstår det bare litt småplukk, og godt er det for en nerd er ikke skapt for slikt arbeid.

Mandag overleveres kontrakt og nøkler til megler, så rett til Flesland for et par uker i Asia. Må si jeg gleder meg til å slappe litt av med hard jobbing.

God morgen fra Estland. Regn i Tallinn, sol over Muhu og Saaremaa som er dagens destinasjon. Turen avsluttes i morgen med OV til CPH og WF til KRS :-) Ha en flott søndag alle sammen!!! :-)

God dag fra Gamle Oslo. En jobbøkt, og så er det klart for nok en cupfinale foran TV-skjermen, forhåpentligvis er det nok en gang møringer som vinner. Heia Hødd og god søndag til alle, inkludert folk fra Nord-Norge! :D

God formiddag fra Tjelta.

Dagen skal tilbringes på svømmestevne før det blir en rolig ettermiddag med diverse stekte godsaker og reinsdyr steik.

Nuvel, ha en fin en forumister :)

God søndag fra Grefsenveien/Storo. Bøkene kaller – og eksamen nærmer seg med storm. :(

Ny dag i Brussel. Mer frijazz og politisk visesang på tapetet idag før det bærer mot flyplassen, og BA hjem.

En fin dag ønskes.

Morn morn fra Entebbe. Da har man rigget sitt eget lille hotel-nettverk på rommet sitt, som var nok til å skremme vaskepiken til å hente en av hotellets teknikere for å spørre hva jeg i alle dager driver med. Kan ikke folk ha tre trådløst-punker, en brannmur, en swtich og litt til uten at folk spør? :p

Da er det rigget for to uker jobbing... så får vi satse på å få med mindre souvenirer enn sist.

-A

God morgen fra London. Blir kamp i ettermiddag, og deretter BA til ARN i kveld. Håper jeg rekker å se ferdig kampen...

Mornings fra Sandaker. I motsetning tll herr DeLuxe borti gata skal jeg ikke stikke nesa inn i noen bøker. Litt husarbeid og TV-titting på dagtid.....merker at jeg selv om fotballinterresert bryr meg null Og niks hvem som vinner idag, da jeg hverken liker eller misliker noen av dem
Ellers så skal kona arrangere babyshower for en venninne i kveld. Så kan man diskutere og jeg enten rømmer hjemmefra eller blir kastet ut. Uansett har jeg alliert meg med en kamerat og Polet ble raidet for diverse øl i går, så da får vi har vår egen "beershower" :drink

God morgen fra sofaen til svigers på Hønefoss. Blir litt TV i dag, i kveld blir det en fremskutt bowlingmatch mot Ringerike. Så blir det hjem til Drammen.

Ha en god dag!

Og her på Galemoen er det hverken snø, FZFG eller andre uhumskheter .. det er jo nesten så en stakkar blir helt forfjamset! Heldigvis funket ikke prioritytag'en, så litt normaliteter har vi ihvertfall. 14 minutter securitykø ved SAS billettkontor - 3 minutter i andre enden ... jadda ...

Velvel - da går ihvertfall turen videre nordover... satser på like problemfri reise resten av veien også.

Go ettermiddag fra TOS
Her sitter man og blomstrer og må reise via OSL for å komme seg til TRD. Forbannet være fulle fly......;)

Ha en strålende dag forumister.

Jeg konstaterer at det er søndag, og er egentlig overrasket over at ikke skallebanken er større i dag. Lurer på hva jeg gjorde galt i natt?? Når jeg kjenner etter er kroppen noe sliten. Har vondt i ryggen, og skal sikker finne mer å klage på straks.

Ute er det mye vind og regnet høljer ned. Kan det være syndefloden denne gangen da.

I ettermiddag er det ut i bursdagsfeiring for svigerinne og nevø. Blir sikker nice det. Kunne godt tenke meg iskrem i dag, så får håpe det står på menyen.

Jaja! Snart er det mandag! Godt å komme i normal gjenge igjen!

BF:cool2

God formiddag fra SAN, her er hverken FZFG eller snø, bare kjØLig drikke :drink

Back