• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndagsmorgen

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God søndagsmorgen

Hva? Ingen god morgen tråd? Jaja, da trør jeg til. God morgen fra London. Ser ut til å bli en ny fin dag her i byen, så det er jo bra. Her går snart turen til LHR og BMI ehhh BA til BGO. Det blir første test av denne etter at BMI skiftet eier, så det skal jo bli interessant å se om det er blitt forskjeller.

Hva kvelden bringer har jeg ikke helt bestemt meg for ennå. Jeg har billett videre fra BGO og nordover i kveld, men det kan hende jeg blir i Bergen over natten. Jeg mistenker det blir alt. A det hele ender opp med.

Re: God søndagsmorgen

God morgen fra Oslo..
Ferdig med frokosten, og funnet seg til rette på sofaen for en liten siesta. Men blir vel litt indretjeneste etter det, da min mor kommer innom en tur i løpet av dagen.
Og da er det vel best å ha det nogenlunde strøkent, ellers blir det mye kakling om det ene å det andre som ikke er på stell. :D

Ha en bedre søndag.

God morgen fra Bergen.
Omsider tilbake fra Pakistan, hvor PIA nok en gang leverte langt over forventningene. Skal se om jeg får tid til en liten TR, selv om det ikke akkurat ble så mye bilder som man skulle ønske.

Blir forhåpentligvis en rolig dag i dag, før man farter tilbake til tigerstaden i morgen.
Ha en strålende søndag.

God morgen fra Stavanger.

Blir en noenlunde hektisk søndag for min del. Er "alenepappa" i dag og det er diverse som skal gjøres, og diverse som må koordineres som et produkt av dette. Blir en kjapp tur på hytta, en stk skal i bursdag og man skal i middagselskap og i dag.

Men det går deg vel til det og på den ene eller andre måten. :)

Ha en fin en forumister :)

God morgen fra Bergen.
Omsider tilbake fra Pakistan, hvor PIA nok en gang leverte langt over forventningene.

Var det fordi de faktisk leverte bra, eller fordi forventningene var på gulvnivå?

En tur til hovedstaden for ett lite besøk på vestkanten, ellers blir det vel smått å finne frem koffert og speedo i ettermiddag!

Bai! :)

god morgen fra Lillestrøm. Organiske egg bobler i gryta, Wicked Tuna på TV, varm kaffe og ingen planer. Det betyr en fornøyd Fnate.

Ha en fin dag folkens.

God ettermiddag fra Nittedal.

Her har dagen gått med til div indretjeneste og bla fått grunnet noen lister. Holdt på å gå på en giga smell med feil maskeringstape. Hadde en ekstra kraftig for vindu og den havnet å veggen... Fikk kirker den av uten spesiell skade. Men hadde jeg ikke oppdaget dette hadde det vært frem med malekosten og male alle vegger å nytt... Samt at tapeten på ene veggen ville vært fullstendig ødelagt.

Litt flaks skal man ha.

Nå blir det snart å komme seg i bilen for en tur til Sarpsborg og familebesøk.

I tillegg får en fortsette å være litt stby på telefon for vårt support team som sitter på hotell på osl og planlegger president besøket. Har blitt noen artige telefoner så langt :)

Heldighvis vært ganske stille så langt i dag. Har en sterk mistanke at det kan skyldes testing av lokalt ild vann i går :)

Ønsker alle en flott dag.

S

Ducttape skal bruke på fly, ikke vegg .. håper ikke blåhvalen har dratt avgårde med maskeringstape på vingen! :naughty:

Finfin morgen i GA ... Gårsdagen brakte kjøligere vær og lavere luftfuktighet, så mann og katt nyter nå morgenkaffe på terassen i skarp og behagelig temperatur.

God formiddag, i dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på 20 år, og jeg skal ikke gjenta det, Og deretter fant jeg ting i førstehjelpskrinet med "best før 1994" (når jeg omsider fant ut hvor det hadde gjemt seg) Men ingen store skader skjedd :D

Ha en fin skadefri dag :spin

Var det fordi de faktisk leverte bra, eller fordi forventningene var på gulvnivå?

Litt av begge delene egentlig. Setet var gammelt, men relativt komfortabelt. Service var urutinert men hyggelig. Alt i alt var det mye bedre enn et stopp midt på natten i sandkassen.

God kveld fra det Sørlandske!

Her har man kommet seg hjem fra Danmark. Kom hjem som et vrak etter 2 dager med lite blod i alkoholomløpet!

Formen blir nok bedre i morgen!!

God natt!

BF:cool2

Back