God søndagsmorgen

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
God søndagsmorgen

God søndagsmorgen fra Krsand!

Her er vi forbausende tidlig oppe til å være søndag. Ja, jeg må si det føles som en meget oppskrytt opplevelse. Men sånn er det når man må kjøre halvannen time for å delta i en gudstjeneste i grissgrendte strøk hvor det også skal være barnedåp.

Så der går nok denne sommersøndagen som forøvrig ser ut til å bli en fin dag.

Da jeg satt og lastet opp bilder fra tripreporten min i natt lastet jeg også opp nedenstående bilde som er tatt fra veggen på restauranten på Stable Lodge i Bangkok. Fant det utrolig morsomt:

Picture529.jpg

Vi spontanoversatte det til nymorsk: "Gamle Grisar treng óg kjærleik"
Jaja, Bangkok er vel byen for akkurat det, hehe.

Ha en god søndag, og så satser vi på at håndballjentene slår spanjakkene i kveld!

BF:cool2

Re: God søndagsmorgen

God morgen fra Sandaker! Da var man stått opp for å komme seg ned til Åpent Bakeri og ta med noe ålreit BOB frokost tilbake.

Mornings fra Tjøme. Ser ut til å bli n fin dag. Lite planlavt, så blir vel å ta turen ned på bryggen etterhvert. Hjem med Nettbuss i kveld. De er faktisk ikke så ille som fryktet: Gratis wifi med grei nok hastighet, gratis kaffe/te, knyttnevetesten bestått, dass bakerst og man kan kjøpe mineralvann av sjåføren......så ikke helt ulikt norsk innenriks. Ulempen er at det tar vesentlig lenger tid enn med bil, men heldigvis er busstoppet her ute i gåavstand. Ha en fin dag

God morgen fra OSL. Her er man nok engang plassert bak pulten i 12 timer. Skuer utover og ser A340 til SAS og en stjernegris fra Titan (Tittan som de sier oppi her ;) )Helt greit å hvile øya på disse. Utpå dagen er storfint besøk fra Qatar (Kattar som de sier oppi her :lol: ) med A333.

Jaggu har jeg ikke greid å få i meg bortimot 22 kopper kaffe også. Må vakten forbli rolig utover dagen også.

Bizflyer; you go cabin??? :colgate:

God morgen fra Stavanger!

Ikke den perfekte starten på dagen i dag. Gikk tom for kaffefiltre i går, så i dag måtte man faktisk jobbe for kaffekoppen sin. :drunk:

Det blir middagsselskap senere i dag, så da er det å komme seg i gang med stort og smått i huset.

Ha en fin en forumister! :)

Urk fra strilelandet.

Bursdagsfesten gikk over all forventning, selv om jeg sikkert kunne holdt meg langt unna de siste par glassene med fludium. En ting er sikkert, I dag får copilot føre oss tilbake til de siviliserte strøk. Håper colaen er kald og sofaen myk i ettermiddag.

Ha en bedre søndag alle sammen.

Sent from my BlackBerry Runtime for Android Apps using Tapatalk 2

God morgen fra varmen. Er akkurat tilbake fra en liten høfflighetsvisitt i Dubai Drydocks hvor det ble proklamert 52 grader I bilen (som selvfølgelig er svart).
Godt at det koster ca 20 Dirham (rett over 30 kroner) å rense dressen.

Gressenkemann situasjonen går bedre enn fryktet – men det blir godt å få fylt opp huset igjen om to uker.

Helgen var fin og man har blitt solbrent og fin igjen. Har brukt helgen til å pleie kunder som også er alene med noen gode middager. I gaar var det et lite privat ørkensafari hvor bilen til mor fikk gjennomgå. Satt meg fast en gang hvor jeg ble litt småredd, men fikk lirket meg ut med hjelp av masse elektronikk (som jeg ikke aner om jeg brukte riktig – men jeg skrudde på alt og hevet sleden i John Deere mode)

I dag er det relax hjemme og det står nok en filippinsk rett jeg ikke aner hva er på bordet når jeg kommer hjem.

SC

Attachments

• sand2.jpg
    sand2.jpg
    32.9 KB · Views: 174
  • Sand1.jpg
    Sand1.jpg
    63.7 KB · Views: 175

God morgen fra Oslo, der man akkurat har tatt seg en dusj etter ankomst med SK908 fra EWR. Merkelig med det, men sliter med å sove i "nedoverbakke", så det blir å ty til noen espressoer utover dagen for å holde seg våken til kvelden!

Ha en strålende dag!

Morn fra Sandefjord.
Gårsdagens Oslo-tur endte med et nytt sett nøkler til ferdig møblert rom, samt større skrivebord og en god stol til nevnte rom. At det knapt nok er 1.5 km å gå/sykle til skolen og null husleie den første tiden er jo også ganske optimalt. :D

God morgen fra det solfylte Sørland. Har akkurat fått ryddet bryggen etter gårsdagens festligheter. Nå venter kombinert bursdagsselskap for bestefar og slektstreff. Slektninger jeg ikke ante jeg hadde, en gang :p Ha ein fin ein!

G´morn, ble brått og brutalt vekket av bikkja på kommando fra husets dronning. Var visst no besøksgreier på gang, passet jævlig bra midt i helga hvor søvnunderskudd er normalen! :@ Fortsatt noe støl i leggene etter fredagen men blir hvertfall en tur ut etterpå for å nyte en cruiseavgang med noen kalde som tilbehør :)

Ha en fin dag!

God morgon från Uppsala,

Efter gårdagens runda med en bekant var lyckan total när jag hittade bacon i kylskåpet. Sen frukost ute i solen. Om en stund kommer mina "gamla" på besök så det blir väl att komma på fötter tills dess. Ha en fin dag forumister!

God dag fra Bergen. Hvorfor kan ikke trøtte barn sove når de er trøtte? :headbang

God morgen fra Oslo.

Kona har bursdag idag så dagen idag går med på å feire henne :) Middag et sted i sentrum er planlagt. Ellers blir det vel en rolig dag. Junior i magen hennes har i alle fall lært noen triks av elefnaten når det gjelder å sparke rundt med fotingen ;)

Ha en fin søndag!

G'mooorgen, ja ... nattens køer er tømt og første kaffekopp er fortært. 21 grader og relativt klart utendørs - luftfuktigheten er dog lummer .. Bikkjene ymter om at det snart er på tide med frokost, og muligens vekker man snart kona med litt lumre hensikter også .. :lol: Og slik går nå dagan ......

Hmm .. Vålerenga-ManU på Fox Soccer Channel på morgenkvisten .. ikke verst! :)

Back