God søndags morgen

Re: God søndags morgen

God søndag. Klar for å starte oppladningen til kveldens høydepunkt. Heia Tyskland her også. Men først og fremst håper jeg det blir en underholdende fotballkamp men høyt tempo og mange mål! God fornøyelse!

Snaaaaaart finalekamp!

Brasiliansk temperatur og solsteik her i verdens navle, Skaun! :)

Fikk endelig bagasjen min i sent i går kveld, etter en 3 døgn lang ufrivillig "lagring" på CPH. Kjennner jeg skal passe meg for ikke å fortelle stuere, handlingselskap og SAS hva jeg mener om det.... grrrr

Nå frem med kald pils og håp om en glitrende finalekamp!

God aften

Kim

Morn fra Cusco. Trasket litt rundt på jakt etter frokost og ramlet over en parade av noe slag på ene Plazaen, både militært, voksne og barn var representert med tilhørende korpsmusikk. Var nesten litt 17. mai stemning over det, bortsett fra at her så marsjerte mer eller mindre alle, uansett str. En kelner påsto at det var parade pga VM finalen, om han var bare en moroklump eller ikke har jeg ikke klart å avgjøre

God søndag fra OLearys Gardermoen.
Oppdragsgiver har prestert og bestille fly samtidig med en viss fotball kamp(håpløst) så sitter her og håper på 2 timer snag eller ett større strømbrudd i Rio..

Ha en snagfri en folkens

God søndag fra KSU. Har sjekket inn og skal snart opp til flyplassen for å sjekke om de har lounge der. Har ikke sjekket på nett, men er optimist. Flybussene begynner først å kjøre etter 3 på ettermiddagen og da er flyet mitt nesten i Oslo. Slik er det uti provinsen.

Trodde det var allment kjent at det er kun OSL som har lounge i Norge.

Back