God søndags morgen fra Tananger

killbox

ScanFlyer Blue
God søndags morgen fra Tananger

Morn morn fra Tananger. Sitter å tvinner tommeltotter før jeg skal reise til NY om et par timer. Blir herlig å reise bort i fra vind, overskyet og regn som er av og på til hele tiden, og så til hetebølge i det østlige usa. Skal tilbringe et par dager i NY før vi drar nedover til WDC for å feiere 4. juli og deretter sette kursen mot LA. Hadde tenk å bruke noen dager i Colorado, men ser ut som det kan bli vanskelig med skogbrannene der borte. Satser på å få skrevet en triprapport.

Re: God søndags morgen fra Tananger

Morn fra OSL. Ankommet fra USA rimelig greit, rakk en tur på Air and Space Museum mens man satt på IAD og tvinnet tommeltotter, det var jo artig. Fikk også biz hele veien hjem fra IAD, via FRA, men fløy desverre ike 747-8. LH klarte også å rote bort 1 av 2 kofferter fattern og jeg hadde, og det var den som inneholdt det eneste jeg virkelig trengte å ta med opp til BOO igjen, nemlig toalettsaker.

Nå venter besøk hos en kamerat, før DY tar meg opp til BOO ikveld. Som jeg gleder meg...

Mornings fra Oslo. Ser ut som den grilling vi har invitert til vil foregå i ly under tak, og mates inntas inne. EM finale i kveld, og selv om jeg helst hadde sett Tyskland på topp så blir det å heie på Italia i deres fravær. Ha en fin dag

Sommer regn og 12-timersvakt. Kaffebøtting in progress. Neste på programmet er baggis utpå dagen. Får bare håpe vakten forblir rolig.

Morn fra et langt forbedret Bergen, etter et par dager sykehus og enda mer antibiotika. Jeg kom på jeg hadde et aldri så festlig bilde på mobilen fra en tur jeg nettopp var på. Så kan vi se hvem som greier å kalkulere rett ekstra-gebyr for ett ekstra koli for denne:

cargo-bil.jpg

-A :)

God morgen fra Warszawa. 34 grader og meteo melder at hela uken blir slik...

Ca. 10 km over mitt hus flyver nordmenn fra Trondheim til Antalya :)

Utdrag fra dagens avgangers tidtabell EPWA:

VV 214 KYIV
K2 7841 KYIV
VV 838 KYIV
VV 836 KYIV
LO 751 KYIV
IQ 7000 KYIV
LO 7375 KYIV
LO 7373 KYIV
PEA 007 KYIV
LO 1753 KYIV
LO 7343 KYIV

EURO2012 blir straks ute.
Staden grater og savner hundretusental turister som er allerede vekk. Underveis til mitt gym ingen skal kontrollere min ID lengre - Al-Jazeera team, UEFA guyz og fancamp er vekk. UEFAtm EURO2012tm hovedkontor og pressekontor VIP-reserved blir igjen en vanlig glasbygning med lokalgym som enda attraksjon.

Staden ogsa firer og glaeder seg - under hele maned ingen bomb eksplodert, ingen 767 krasjet i Kulturpalatsen, t-banen var sarinfri, antal dodsoffer: 0, antal skadet: >10 (match Ryssland-Polen). Svarte siffrer.

JA, VI KAN organisere events, med sikkerhet garantert :)

----

Me heading downtown, Elite-Fleet vennen kommer tilbake deadhead fra Toronto. Sist fredag var en uvanlig dag - LOT hadde peak pa WAW-YYZ og forste gang i historien LOT operert to avganger til YYZ samme dag :) Det skjer aldri mer i S12. Som betyr ogsa at crew fra fredags LO45 kommer tilbake deadhead.

ha det bra!

Får bare håpe vakten forblir rolig.
Det skal jeg sørge for at den ikke blir.

Siste arbeidsaften før 3 uker ferie, det skal bli så forbanna deilig at det knapt kan settes ord på. Kvelden ser dog ut til å bli rimelig heftig med mye fly, dårlig vær og CTOT's i EUR pga dette - vel vel, vi får hamstre godis, brus og mat - låse døren å glo på EM-finalen fra 20:00.

Spænk!

Gudd mørning, ja .. .køene er tømt, og det er første kaffekopp også. 'Kun' 26 grader ute og det skal bare bli 39 i dag .. rene vinterværet, altså .. :p Meterolygene melder 'mulighet for spredte tordenbyger' utover ettermiddagen/kvelden. I praksis vil vel det si 'spenn dere fast - dette blir rock'n'roll!' Men det er først tirsdag det virkelig skal begynne ...

Kun 6 dager til San Juan Islands og 15 grader ....

God "morgen" fra Lillestrøm. Her triller man innpå med kaffe og leser seg opp på ting som foregår på selveste internet.

Blir dobbelt spennende ikveld også. Først EM finale og deretter resultat av meglingen for flyvelederne.

Ha en strålende dag alle sammen

Back