God søndag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God søndag

....på plass med Citrix, peiskos og Nespresso - hmm savner kaffen hjemme på Bainbridge - der var Blackbird Bakery åpne 06:00 med både munngodt og utmerket Latte, (også er de snille mot små italienerinner i USA) - Norge er kaldt både ute og dypt inne i mange mennekser. Til min store glede hadde Polet på Lambertseter Two Capteins fra Nøgne Ø - et meget godt øl.
Ha en fin søndag

Last edited:
Re: God søndag

Giddy up fra Chicago I vennlige USA.

Akkurat hjemkommet fra en hyggelig bursdagsmiddag paa hibachi restauranten Ron of Japan.

Ble en fiin gammel myrvann som flott avrunning paa dagen, naa erre bingen

God morgen. SK910 tok oss fint fra EWR til CPH i natt. Sov godt i sete 4B. Det var heller ingen "swedish sauna" ombord, så det gikk ann å sove godt. Sitter nå i 2 egt i SAS lounge på CPH og venter på flyet hjem.

Ha en god dag!

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

God morgen fra Beitostølen. Overskyet og -16 ute, men en skitur bør for det være mulig. Fyr på peisen og et brød er nettopp satt inn til steking i ovnen....så det blir definitivt ferskt brød til frokost. Retur til Oslo i ettermiddag. Ha en fin dag

Kjølig morgen fra Oslo. Her skal dagen brukes til husarbeid og jeg gleder meg allerede til første pause. Tror den kan bli om et kvarter, eller noe slikt, og kanskje vare en halvtime.

I ettermiddag blir det en liten tur for å fikse noen småting i et felles hjemmebryggeri vi driver og b(r)ygger.

God søndag! I sør har det lavet ned med snø i natt. Ut på base-i-snøen tur med bikkja nå.
Spørs nok om langrennskiene skal få luftet seg i lysløypa på golfbanen senere i dag.

God morgen fra vinterbyen Bergen. I kveld går atter turen nordover med SK286/4098.

Håper denne turen blir litt bedre enn turen ned med DY. Jeg hadde en fleksibel billett som måtte endres to ganger. Det var ikke bare enkelt. Dette kunne ikke gjøres på nett eller pr. telefon. Jeg måtte ringe mitt reiseselskap for å gjøre dette. Med andre ord er ikke en fleksibel DY billett fleksibel lenger når reisebyrået har stengt for kvelden...

Toppen av kransekaken kom på OSL, da jeg så vidt rakk et tidligere fly, og fikk ramkjeft for ikke å være på plass minst en halvtime før avgang. Jeg prøvde å forklare at jeg tross alt var der 1:30 før min avgang, men den kjøpte hun ikke. Fikk nå aller nådigst likevel være med.

Full Flex med DY er på mange måter DY dårligste produkt - føler meg alltid som nesten uønsket når en forsøker å benytte seg "flex" delen av Full Flex.

Full Flex med DY er på mange måter DY dårligste produkt - føler meg alltid som nesten uønsket når en forsøker å benytte seg "flex" delen av Full Flex.

Det var det inntrykket jeg fikk også. Jeg måtte til slutt spørre hun i skranken om hvorfor i alle dager jeg skulle betale 1000kr mer enn nødvendig, når jeg ikke en gang fikk være med et tidligere fly med ledige seter. Da ble hun sur, mumlet for seg selv, og sjekket meg inn.

God søndag formiddag fra Trondheim
Opp og ut etter en artig årsfest sponset av bedriften. Blir vel en liten spasertur før avgang til svigers for å samle opp smurfen og spise middag.

Ha en strålende dag folkens. :D :D

God søndag fra Gamle Oslo. Her blir det hjemmekontor med til- og fra-jobbing fra nå og til over Kveldsnytt. Noen småforberedelser til pakking for onsdagens avreise blir det nok innemellom. Ha en fin-fin og ikke altfor kald søndag !

God morgen eller god dag heter det nå vel. Dagen i dag går utpå og sette opp den nye skjermen jeg kjøpte i går, slik jeg kan begynne og følge med på de forskjellige tingene rundt i verden. Ha en fortsatt fin Søndag forumister.

God søndag fra Maura. Er oppe og ikke gråter. En tur ned til OSL for å "gjøre ting jeg ikke kan", samt få betalt for det om ca. tre timer,

God søndag ønskes :)

God ettermiddag fra Stavanger.

Ingen store planer for dagen. Kun slappe av og gjøre sånn ca ingenting. Lurer på om jeg skal gidde og gå inn på kjøkkenet og sette gryta på plata og sette den på 2? Nei jeg venter litt til...

Ha en fin en forumister :)

God dag fra Drammen !

Fjøsnissene meldte sol i helgen, men det skjedde ikke. Nå snør det ute......... Noe småtteri av skolearbeid som må utføres før man tar seg ut på middag litt senere på dagen !

Ha en flott søndag:)

God dag fra Namdalskysten, her snødde det i natt og brøytemannskapet måtte ut for å grave fram naboer. Siden opphavet muligens var litt for ivrig på livets vann i går, ble jeg påmeldt en totimer i traktoren.

Greit å ta vare på gamle kunster, såvidt jeg fikk med meg tok jeg ikke med meg for mye kantstein og hagenisser, men det vil våren vise.

Skal ta en tur ut i vinterværet og lufte meg selv og bikkja!

En god dag til dere alle!

g'mooorgen også fra Amerika Sørøst! Regnet og tordnet i natt, men her på verandaen er det fint og tørt. Dagen skal også by på sol og fint. Satanjuice er i koppen, katta er tilbake fra nattens jakt og alt er som det skal være.

God formiddag fra Flytoget -- lettere redusert etter en fuktig aften i gaar -- men faar komme seg tilbake til Nederlandet for noen dager effektiv studering. Kaldt er det ogsaa, og jeg har lagt inn aarene og reiser i boblejakke. Ellers er maalet aa faa bestilt noen billetter til staten to hakk nord for MOW i lopet av kvelden.

Ha en god uke, forumister!

God formiddag fra Bærum. Kan konstatere at lufta er litt mildere enn i går, og det er derfor en fin dag for en skitur. Ha en fin søndag forumister!

God ettermiddag fra BNN internatsjonale..venter på LN-WIR som skal ta meg hjem etter en fantasisk flott helg på Nordstjernen.

Ha en fin kveld :)

Back