God søndag

Someone

Moderator
Medlem
God søndag

God morgen, akkurat nå fra Larvik. Noen steder i Stavern, Sandefjord og Tønsberg skal også besøkes i løpet av dagen, sammen med foreldre og svigerforeldre da vi har begynt jakten på et egnet sted for bryllup.....hjem i kveld for å pakke baggen før uken jobbtur til EU hovedstaden. Ha en fin søndag

Re: God søndag

God formiddag fra Bergen, badet i sol. Her blir det full avslapping i dag, før kursen settes nordover igjen i kveld via TRD og BOO til NVK. Ser det meldes kaldt og fint hele uken, så da blir det nok en helt grei uke. Kanskje blir skiene testet ut også. Det hadde i så fall vært bra.

Ha en fortsatt fin helg.

Krsand kan melde om dårlig sikt og snøvær!
God morgen forresten!
Ble en hyggelig kveld i går med god mat og drikke. Føler ikke for det store i dag, men opphavet har invitert på middag, og slikt kan man jo ikke la gå fra seg. Så en tur ut i ettermiddag blir det nok.
Sløving på sofaen med TV og internett iblandet litt tøyvask er programmet ellers for dagen!

Fortsatt god søndag!

BF:cool2

God morgen #2 fra Bergen. Her er det sløvt i heimen etter knallhard feiring av ny jobb, og det betyr sofatjeneste en stund til. Senere håper jeg formen tar seg nok opp til at jeg kan ta et saftig innhogg i mailboksen, for den begynner å se ganske stygg ut.

Ha en flott søndag alle sammen!

God morgen fra SVG hvor LN-NOJ snart boardes for en kjapp flight nordover til vestlandets hovedstad. Derfra venter SK272.

Blir nok en rolig kveld hjemme, ha en fin dag! :)

Gratulerer med ny jobb til Commuter.

Her har det også vært feiring i helgen, dog på mer generell basis. Formen er allikevel bemerkelsesverdig bra. God nok til å sitte og fundere på hvor i USA sommerens ekspedisjon skal gå. Har noen "bonusdager" i LA etter Stillehavstur og lurer på om man skal kjøre opp til SF, eller mot Phoenix eller fly til SF og henge ut i Napa Valley. Livets harde valg.

Elefanten er fortsatt dritsur over at han fikk brød istedenfor lørdagsgodt igår, og vil ikke snakke med meg.

Ha en fin dag alle sammen.

Last edited:

God søndag fra TRD, akkurat nå er det ikke så stas å sitte inne i terminalen og se ut på godværet. Hadde mye heller hatt lyst til å vært ute i en solbadet trøndersk natur, men jobben kaller.. Akkurat nå er det ikke så stas med en jobb med godt over 100 døgn på reise, men det går seg vel til.

En snartur nedom OSL, før ferden går videre til AMS. Takk til ex_trd, som donerte en lounge voucher til meg, jeg får en liten halvtime til å teste loungen om alt går som det skal.

Håper noen av dere får mer friskluft en meg denne søndagen!

Gratulerer med ny jobb til Commuter!

Så fikk man tegnet seg et abonnement på Airliner World. £51 for 12 utgaver, er jo mye bedre enn å betale 115 kr pr blad hos Narvesen?!!??!

BF:cool2

God søndag fra Singapore etter en topp dag... Bare kos, Ole B er mye blidere enn elefanten.. Han har vært i poolen med meg og badeanda. På grunt vann 1.1 meter , siden ingen av oss kan svømme...:wow:
Også han er i hundre siden han skal i Universal Studios, Sentosa med pappa i morgen. Pappa har erfaring med det studioet i Florida...

Last edited:

God søndag fra Maura, en søndag i avslapningens tegn - stress blir det sikkert nok av til uka. Ellers har man gravd fram Acer-netboka som stort sett har ligget i dvale siden jeg kjøpe iPad i august. Formaterte den i går, og nå er det ca. en million Windows-oppdateringer som skal innstalleres.

God søndag ønskes :)

Ble plutselig litt trigger-happy i bookingfingeren, og gjorde noen hotell-ombookinger.
Det førte til at Lillebjørn oppdaget nett-dating da han skulle få legge inn raider.

0d039df7.jpg

Ble plutselig litt trigger-happy i bookingfingeren, og gjorde noen hotell-ombookinger.
Det førte til at Lillebjørn oppdaget nett-dating da han skulle få legge inn raider.

Ha ha ha. Kongebra!

God aften fra Stavanger.

Stille og rolig i heimen. Minsten er i badekaret og middag er unnagjort. En tur på hytta for å kjø ut diverse ble det og tid til. Måtte og leke taubil for svogeren min som kom seg bokstavelig ut på glattisen. Lignet i grunn på bambi på isen til ungenes store fornøyelse. :D

Det blir tidlig kveld etter at man var ute og malte Stavanger rød i går kveld.

Ha en fin en forumister! :)

Back