God søndag!

Ståle

Amatør
God søndag!

Sitter i øyeblikket på tog 41, og ca halvveis med dagens største prosjekt..å få opp øyegluggene! Klar for en dag med mye fotografering, ha en fin søndag :)

Re: God søndag!

God morgen fra Sandaker. Litt shopping står på programmet i formiddag, før utpakkingen fortsetter, itillegg til at svigers kommer på middag. Men kanskje man får satt de i arbeid også. Også må jeg finne ut av hvorfor varmekablene ikke funker.....så får man se om jeg ender opp som hobbyelektrikker eller hobbyadvokat. Ha en fin dag

God morgen fra Solveien hvor en fullmåne over Kolsås kaster et fint skinn på Malmøya. Juletreet kom i hus i går og skal pyntes i dag...men først en kaffestund med New York Times, vaffler og fyr på peisen. Ha en fin søndag

God morgen fra Forus. Arbeidsdagen er allerede godt i gang. Foreløpig er det stille og rolig. Her fyrer vi opp kaffetrakteren for en ny runde med kaffebrygg så blir det å ta dagen som den kommer.

God morgen fra TAP kantina paa FNC.. Blir litt spennende, kort connection i LIS grunnet endring til senere fly... Vel en ntt underveis er OK :drunk:

God morgen fra Stavanger.

Da sitter man og kokkeluerer noen timer.

Er på håndballturnering med en av tøttene. Godt man har stacket opp med elektroniske dubbedingser. Godt å tenke på at kjerringa er hjemme og steller til i heimen til familieselskap og jeg kan sitte her og halsløve. Bolig vel kanskje noen bra action bilder og? Har med 100-400mm-eren :)

Ha en fin søndag forumister :)

God morgen fra Gjelleråsen.

Frokosten står for tur, før det blir å kjøre ned til Elixa Kalbakken for en runde med kondisjonstrening...

Etter det ligger det ann til sosialisering med familie og venner utover dagen og kvelden.

Ha en god dag godt folk!

God søndag fra nesten midt i mellom osl
og ryg.
Deilig å sitte i sofaen å handle julegaver. Spesielt når det er gaver man synes er gøy å gi bort, og som også drypper på den som handler.
16-åringen ønsker seg tur til London.

Jeg har valgt 27-29 januar. Vi har ikke mulig å ta noe fri. Dvs avreise etter kl 16 og hjem sent søndag.
PrisAlternativer i følge finn.no. For to pax.
SAS 5000
Ba 4500
DY 3200
FR 1300 sjekket hos fr. denne flight er fra rygge.

Med slike store forskjeller var valget enkelt. Det blir FR og julegave til dattra, med far som ledsager. Like mye gave til meg selv, men si det ike til henne.

Morning og god søndag til alle flyvenner. Her skal alkoholen ut. Ttar livet med ro i dag, får se hva jeg gjør utover dagen. Ellers ha en bra søndag folkens peace :)

Last edited by a moderator:

God søndag fra nesten midt i mellom osl
og ryg.
Deilig å sitte i sofaen å handle julegaver. Spesielt når det er gaver man synes er gøy å gi bort, og som også drypper på den som handler.
16-åringen ønsker seg tur til London.

Jeg har valgt 27-29 januar. Vi har ikke mulig å ta noe fri. Dvs avreise etter kl 16 og hjem sent søndag.
PrisAlternativer i følge finn.no. For to pax.
SAS 5000
Ba 4500
DY 3200
FR 1300 sjekket hos fr. denne flight er fra rygge.

Med slike store forskjeller var valget enkelt. Det blir FR og julegave til dattra, med far som ledsager. Like mye gave til meg selv, men si det ike til henne.

...men har du nå sjekket hva det faktisk koster, og vet du at Rygge ikke er Oslo...?;)

God tur, og fin julegave! Jeg ville vel anbefalt Manchester som shoppingby, men ser at det ikke ville fungert med reisetider og slikt.:)

Sjekket man, men som du skriver dårlige flytider til fornuftige priser.

Har tatt med i betraktningen at ryg ikke er oslo og at stn ikke er det samme som lhr;).;);) Likevel ble det FR, utrulig;) nok.

Så er du i lon den helga skal jeg rive i en pint eller to...

God morgen fra Lillestrøm. Her er det lugnt etter en fabelaktig dagstur til London igår. Det var strålende crew på returen med SK og første gang i nyere tid jeg IKKE har fått laks i C hos SAS. Happy days! Nå skal det imidlertid ikke flyes mer før 8/1-2012 så jeg tipper abstinensene melder seg snart.

Elefanten er dritsur over at han ikke fikk være med, så det blir nok ut og trøsteshoppe litt i dag.

Ha en strålende dag alle sammen.

God ettermiddag - her har man hatt en lat dag etter et julebordslag i går, som endte seeeeent. Men, det er nesten nypreparerte skiløyper i marka, så kanskje man får finne frem blå-swixen og teste en liten ettermiddagstur.

Ha en strålende dag, selv om solen straks har går ned over det ganske land.

God kveld (er det mørkt ute er det kveld) fra Bodø. Kom jo på at jeg også burde handle noen julegaver, det er jo merkelig hvordan penger har en tendens til å forsvinne samme hvor mye man får av de.
Til uke blir det nok en liten utsjekksprøve så man kan få lov til å signere i papirer på F-16. Begynner å haste da de andre som har lov til det dimmer om en ukes tid.

God morgen fra Lillestrøm. Her er det lugnt etter en fabelaktig dagstur til London igår. Det var strålende crew på returen med SK og første gang i nyere tid jeg IKKE har fått laks i C hos SAS. Happy days! Nå skal det imidlertid ikke flyes mer før 8/1-2012 så jeg tipper abstinensene melder seg snart.

Elefanten er dritsur over at han ikke fikk være med, så det blir nok ut og trøsteshoppe litt i dag.

Ha en strålende dag alle sammen.

Fikk laksen fra KEF til OSL.... Var ikke spesielt appetittvekkende, og jeg liker laks jeg ;)

Får neppe noe laks på tur til tromsø, men litt søvn og no snads fra upper crust vurderes. Fikk også til med free wifi på GM så tiden går nå :)

Back