God søndag

Discus

Galley Slave
Medlem
God søndag

God formiddag fra tåka på Østlandet. Like grått, vått, rist som i går. På tide å vurdere litt mer kaffe og mat, dvs. lunsj og fortsette med det som var planen i dag - "ingen ting".

Og ikke glem at det snart er :lol:

Re: God søndag

God søndag fra DAD. Sitter og venter på flyet som tar meg tilbake til SGN. Her er det vått og grått, men svært hyggelig å komme seg vekk fra storbyen en helg.
Ønsker dere alle en fin søndag!

God grå søndag ! Glad jeg ikke er bergenser i dag. Uansett - have a nice day ! :-D

God formiddag fra Bergen!
Hatt en rooolig helg, og har ingen planer om å endre på det. Det betyr sofatjeneste for kvelden også.

Glad for at jeg ikke har noen flyturer i ettermiddag, for jeg kan tenke meg at OSL-BGO blir ganske feststemt etter Brann sin kommende seier i dag.

God søndag. Da har en vært ute å lufta seg en tur - før en benker seg foran flimreboksen.
Cupfinalen må man jo se, og siden jeg er ganske så nøytral idag - måtte det beste laget vinne!

Ha en fin søndag alle :)

God morgen. Traff en kamerat og ramlet solid utpå etter middagen i går og endte på nachspiel et eller annet sted jeg ikke kjente noen. På tide å meg litt frokost. Dama kommer med AB fra Berlin sent i kveld og har i et svakt øyeblikt sagt ja til å ta turen til OSL og plukke henne opp. Får vel kikke litt på cupfinalen selv om jeg ikke liker eller misliker noen av lagene, så spiller liten rolle hvem som vinner. Ha en fin dag

Horisontalen inntatt etter en litt heftig runde rundt Lutvann. Nå er det bare å vente på at baggisene blir ferdigstekt, så kaste innpå litt, så tilbake til horisontalen, deretter middag for så å gå tilbake til nevnte stilling. Må den beste fiskelandsbyen vinne på Ullevål.

Kanskje jeg skulle benytte den siste timen før mannfolket kommer hjem til å pugge til eksamen, spise frokost eller se enda litt på tv. Orker jeg røyse meg fra soffaen? Nei. Dermed blir det vel sistnevnte.... :p

Nå er jeg forøvrig lei av at Oslo er grått og tåkete, jeg vil på tur og se sola, nordmarka og by-lysene om natta!

Grått og vått i Bodø også.. Perfekt for å tilbringe kvalitetstid på sofaen sammen med Arne Scheie :)

Ha en fin søndag!

Go søndag fra sofan , her blir det fotball selv om det er samme hvem som vinner for min del.
Grått i Sarp i dag , så da passer det bra med sofa dag :)

Ha en fin dag.

Søndag her i Krsand også!
Prosjekt oppussing/flytting fortsetter! Masse å gjøre, så her blir det lite dødtid!
Var og kikket på et sexy kjøleskap på Expert i går. Samsung, sort, stort og fancy! Ble betatt med det samme. Men 11999 kr er kanskje litt i overkant? Får ut å se igjen i morgen.

Kanskje jeg skulle benytte den siste timen før mannfolket kommer hjem til å pugge til eksamen, spise frokost eller se enda litt på tv.

Jøss! Har du fått deg mannfolk??;)

BF:cool2

God søndag mine damer og herrer..

Her på Trøndelagskysten har vi hatt tre årstider i dag, men mangler fortsatt vinter før paljetten er komplett.
Har vært ute en tur å fått frisk luft på skoene, regn på objektivet og røyklukt i genseren. Men nå senker skumringa seg og jegerne er ute i skogen, da det greiest å holde seg innadørs med kaffe i koppen og forumlesning på skjermen.

Ha en herlig søndag forumlesere!

Nå er jeg forøvrig lei av at Oslo er grått og tåkete, jeg vil på tur og se sola, nordmarka og by-lysene om natta!

Hvis du er i Sandvika, er det ikke langt til Sollihøgda eller Vestmarka - flotte områder begge steder. :up: Sandvika var forøvrig også mitt bosted før jeg dro vestover.

God morgen her (veldig) vestfra! Vest er tydelig moteordet i dag ettersom også begge cupfinalistene kom vestfra. Grattis til Aafk for en gjennomført match - Reka er en luring, det så vi helt klart i dag.

Flyverelgen og jeg nøt cupfinalen utendørs med god og varm kaffe. Ikke så mange varmegradene i dag, så det gjorde godt. Litt småting som må gjøres i dag før det blir en tur på The Melting Pot i kveld for litt luksus. Fondue er dyrt - men sabla godt! Det er nyhuset som skal feires, sent men godt.

Hvis du er i Sandvika, er det ikke langt til Sollihøgda eller Vestmarka - flotte områder begge steder.

Godt forslag! Da har man faktisk vært en liten tur i en liten del av Vestmarka i dag, dog dårlig utsikt pga. tåka. Nå middag :drink

...en lang dag for oss 2 her på Nordstrand og ennå lengre for den lille italienerinnen som endelig er på vei mot Portland - dvs. Seattle - så lenge det er en by noenlunde på vestkysten er det godt nok for Lufthansa. Bagasjen står godt plantet i San Francisco og så langt ingen hjelp med å få den til Portland. Beaglen (som forøvrig kommer fra Bend OR nevnt i tråden i billedforumet fra Oregon) og jeg har tent lys på familiens gravsteder på Nordtrand Kirkegård i forbindelse med allehelgens dag.

God ettermiddag fra SAS kantina i CPH. Det har vært en lang og slitsom jobbhelg i Malmø, men nå bærer det altså hjem. En tiltalt hyggelig dame i check-in kortet også ned ventetiden min med drøyt 2 timer.

Elefanten er i sitt livs slag og har kjørt frem og tilbake i sikkerhetskontrollen før han ble manuelt inspisert. Nå raider han kantina.

EDIT: en kar ved bordet mitt i kantina som nettopp gjorde noe jeg aldri har sett i en lounge før. Han hentet ganske enkelt en helt ny flaske vin i skapet og satte seg ned og helte innpå. Imponerende. Selv Fnate måper... Han skal nok få en trivelig reise.

Last edited:

EDIT: en kar ved bordet mitt i kantina som nettopp gjorde noe jeg aldri har sett i en lounge før. Han hentet ganske enkelt en helt ny flaske vin i skapet og satte seg ned og helte innpå. Imponerende. Selv Fnate måper... Han skal nok få en trivelig reise.

Satt på Cabin (Fornebu) en gang for mange herrens år siden og spiste pizza med noen kollleger. Da kom det en stilig business-kledd dame med en flaske hvitvin og slo seg ned på bordet ved siden av oss. Hun sjenket målbevisst glass etter glass og helte i seg hele flaska på under ti minutter og forsvant så ut og ned trappa mot passkontrollen. Vi tippet flyskrekk ... :drink

... Hun sjenket målbevisst glass etter glass og helte i seg hele flaska

Mens vi er inne på det, og på FBU. Fløy FBU-GOT med SAS F50, avgang sånn formiddags-ish, og selvfølgelig servering av lunsj ombord. Flytiden var relativt kort selvfølgelig, men herren på andre siden av midtgangen rakk to rødvin og to whiskey til maten. :drink :drink

...og forskjellen på å ta en flaske vin, og å legge seg under Pepsi-dispenseren er? ^_^

Back