Kanskje jeg skulle benytte den siste timen før mannfolket kommer hjem til å pugge til eksamen, spise frokost eller se enda litt på tv.
Nå er jeg forøvrig lei av at Oslo er grått og tåkete, jeg vil på tur og se sola, nordmarka og by-lysene om natta!
Hvis du er i Sandvika, er det ikke langt til Sollihøgda eller Vestmarka - flotte områder begge steder.
EDIT: en kar ved bordet mitt i kantina som nettopp gjorde noe jeg aldri har sett i en lounge før. Han hentet ganske enkelt en helt ny flaske vin i skapet og satte seg ned og helte innpå. Imponerende. Selv Fnate måper... Han skal nok få en trivelig reise.
... Hun sjenket målbevisst glass etter glass og helte i seg hele flaska
EDIT: en kar ved bordet mitt i kantina som nettopp gjorde noe jeg aldri har sett i en lounge før. Han hentet ganske enkelt en helt ny flaske vin i skapet og satte seg ned og helte innpå. Imponerende. Selv Fnate måper... Han skal nok få en trivelig reise.
...og forskjellen på å ta en flaske vin, og å legge seg under Pepsi-dispenseren er? ^_^
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.