God søndag!

Islending

ScanFlyer Silver
God søndag!

God morgen (natt) fra lavalandet.
Jeg måtte krype til korset og dra hjem fra byn før Reykjaviks uteliv stenger (kl 5). Er ikke vant med så lange sjenketider hjemme i Bergen...

God natt og god søndag kjære forumister... :)

Re: God søndag!

God søndag ønskes til alle fra AES! Bare 26 minutter igjen før vakten er over, og horisontalen skal inntas :)

God morgen fra en bydel i Bergen. Her er man akkurat ferdig på jobb etter å ha vært på siden kl 16 i går. Nå blir det 7 timer søvn før det blir en ny tur på jobb kl 16 og gå av mandags morgen kl 07.30. Bra man har fri på tirsdag :-P

Nok en nattvakt på Romerikes vakreste plass er over, one to go så er det pinadø fri fra mandag morgen. Er forresten en flott soloppgang men kjenner jeg slabbedaskene rett ligger vel de fleste å purker og sover på denne tiden. Ha en flott dag, skallebank eller ei :)

God morgen fra Gjelleråsen.. Soloppgang er observert og siden jeg våkna før 8 i dag er tanken å finne veien til Lillomarka for fysiskog mental fostring uten en PT i hælene!!
Deretter blir det vel en tur innom Brødbakerne på Gjelleråsen for å få tak i litt skikkelig brød til Lunch!

Men nå må jeg komme meg opp på finne Norrønaen og Lundhags'a, så dere får ha en god dag godt folk!! :-D

God Søndag sitter i sengen og ser på Avinors hjemmeside samt SVG Facebook side. Mye gledelig og lese og tenkte jeg kanskje skulle ut og spotte er litt usikkert enda, men håper allevil ha en fin Søndag da! :)

Godmorgen fra Malmö.

Her er fruen på job, så far og søn har dagen alene. Eneste faste punkt idag er at støvsøge Peugeot'en som må finde sig et nyt hjem i næste uge. Volvoen får ny lillesøster på torsdag ;)

Nu venter æg, bacon og beans. God dag til alle :)

God morgen fra Sarpsborg.
Soloppgangen var fin den :) Nettopp sjekka inn på morgendagens flighter. Så på tide å dra minstemann opp fra senga og lage frokost her i huset.

Ha en flott søndag alle sammen :)

God formiddag igjen, nå fra Lilloseter..
Vedldig fornøyd med meg selv her jeg sitter i solveggen.. Nå har kekker fortjent frokost på lilloseter... :-D

God formiddag fra hovedstaden med et aldeles fantastisk høstvær! Dagen burde definitivt vært brukt på noe skikkelig fysisk fostring... men den forkjølelsen som jeg håpet skulle "lande" (altså gi seg) på tampen av arbeidsuken hadde visst en "missed approach" og kom tilbake for fullt på fredag. I går og i dag har formen i grunnen vært bedre, men jeg burde fortsatt kvalifisere for storkunderabatt hos Kleenex. Da får det bli pusling hjemme og en liten rusletur til fots i stedet, tenker jeg.

Ha en fin søndag alle!

God morgen fra avdeling Luftforsvaret Kjevik.

Oppe i 9-tiden av meg selv for andre dagen på rad, så en god og rolig frokost er blitt inntatt og når er det Rugby World Cup Semi Final for alle penge, det er New Zealand og Australia som er i ilden og så langt er det All Blacks som er det klart beste laget. Litt pakketjeneste senere idag tenker jeg da man på tirsdag drar herfra.

Edit: Om noen i KRS området er interessert så skal vi kjøre motor på F-16 imorgen, usikker på nøyaktig når og hvor og hvor mye effekt som skal brukes.

God morgen fra Bergen.

God frokost inntatt, kaffekoppen er full og nå er det full leting etter bonusbilletter i C for en tur med companion ticket. Ikke verdens letteste jobb siden tilgjengeligheten er håpløs og SAS/Amex ikke har en anelse hvordan dette skal bookes.

Håper andre har en litt mindre frustrerende søndag!

God søndag fra Jumbo Stay. Etter en god natts søvn her i jumbo-jet'en så tok man turen ut i finværet for å ta litt bilder. Typisk nok stod jeg uten kameraet da Uniteds 757 takset forbi rett foran nesten på meg. Men men.

Lesson learned om flyspotting. #1: Det kan være lurt å kle seg godt. Ja jeg hadde ikke shorts akkurat, men likevel. Neste gang blir det ullundertøy.

Så man har tatt turen inn på "hotellet" igjen og varmer seg med en kopp kaffe. Så blir det vel å ta turen mot terminal 5 om ikke så lenge. Flyavgang litt før klokken 14. Det store spørsmålet er: Hvordan blir transfer på Oslo?

God morgen fra Aberdeen. Her blir det til å stå opp snart, og bevege seg mot ABZ. En slitsom helg er over, og nå skal det strengt tatt bli greit å komme seg på jobb igjen! :)

God morgen fra Bergen.

God frokost inntatt, kaffekoppen er full og nå er det full leting etter bonusbilletter i C for en tur med companion ticket. Ikke verdens letteste jobb siden tilgjengeligheten er håpløs og SAS/Amex ikke har en anelse hvordan dette skal bookes.

Håper andre har en litt mindre frustrerende søndag!

Burde vel ikke være noe problem som EBP, er det plass på flyet får du det som bonussete?

Eller god formiddag fra et grått TOS. Her skal dagen brukes til avslapping etter gjennomført barnebursdag på Leos Lekeland igår. Det blir kanskje en tur på kino for å se "Knerten i knipe" med gårsdagens busdagsbarn. Set ut til at neste uke blir på kontoret, ingen flights planlagt før FN-dagen.

Burde vel ikke være noe problem som EBP, er det plass på flyet får du det som bonussete?

Dessverre, etter et par dager på telefon med SAS og Amex viser det seg at de ikke frigjør plass for dette tilbudet. Blir vistnok for dyrt for Amex. Men jeg fikk heldigvis snakket med mange hyggelige og feilinformerte KS-ansatte før jeg fikk vite det!

God morgen fra Oslofjordens perle, her har man såvidt fått opp gluggene og bør snart begynne å tenke frokost. Tar livet med det ro med litt Flightsim til ettermiddag da Pearl Seaways skal ta meg til København inatt. Skal bli deilig å komme ombord igjen!

Ha en fortreffelig dag!

God kveld fra Tokyo. Nettopp tilbake etter et måltid. Håper å få med oss Tsukiji i morgen.

Det er søndag, og dermed på tide med ord for dagen:
Dette er edrufandens fremgangsmåte:
... ...
Når du har lagt deg etter en normalt fuktig kveld på byen – og aner fred og ingen fare, kommer han listende...
...
Han har som vanlig med seg det han trenger, og som er blitt hans varemerke; Hammer, småpenger og 1/2 liter diesel!
Først tar han alle klærne du har brettet pent sammen, og slenger dem utover leiligheten din. Deretter lukker han igjen vinduet ditt, og tar på deg skoene igjen, så tar han alle sedlene dine og bytter dem i småmynter, slår deg i hodet med hammeren, og heller diesel ned i halsen din!
Hvis du mot formodning ikke har kommet alene hjem denne kvelden, men har med deg et helt eller delvis ukjent, men vakkert individ av motsatt kjønn, bytter han denne ut med et mindre vakkert eksemplar av arten, og får vedkommende til å snakke indre Surnadals-dialekt om morgenen!!!

Jeg har alltid visst at det ikke var min feil at det ble slik!

Ryktene sier at han også i helt ekstreme tilfeller planter hår på tungen din, lager et "flott" plysjbelegg på tennene dine, og deler ut telefonnummeret ditt til stygge folk på gaten, men dette er foreløpig ubekreftede rykter.

Fortsatt fin dag, ønskes alle!

BF:cool2

Da var man tilbake etter å ha droppet Bonden hos USelessAirways på aerodromen .. Litt hagearbeid står på plakaten i dag, men først Newcastle-Spurs ...
I løpet av et par dager kommer det visst en pakke i posten også, så da får man visst sett hva det er som cruiser over her ... skal bli interessant! ;)

Back