• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

Henshaw

Galley Slave
Medlem
God søndag

God morgen fra Madla, hvor man har sittet kasernevakt fra 0500, ganske dritt på en søndagsmorgen. Bare 30 min igjen til senga igjen nå.
Neste uke er feltuke og kan lukte missunnelsen til folka i sjøforsvaret da vi har lettfeltuniform og gore-tex uniform, mens den gamle, tunge og tykke feltuniformen henger igjen i skapet. :D

Ha en god dag, her skal det fokuseres på å lade batterier.

Re: God søndag

God morgen fra Forus. Unge lovende Twin Otter er i full gang med dagens 12 timers vakt etter en noe kortere natt en vanlig. Var i bryllup i går kveld og var vel ikke i seng før rundt 01:30. :wow:

Men man skal ikke klage. Kaffe i koppen og god drøs med kollega som man ikke har jobbet med på en stund.

Og hvis dere lurte. Bryllupsfesten var alkoholfri....

Og hvis dere lurte. Bryllupsfesten var alkoholfri....

Det vil si et møte :p

Vel, god morgen fra Amsterdam. Har hele dagen her før det blir hjem med SAS i kveld. Så blir det å pakke om, en natt hjemme, før avreise til Hamburg i morgen tidlig

Vått og grått hovedstadsområde i morgentimene, typisk avis, kaffe og forumvær. Ønsker dere en tørrere dag alle sammen.

Våknet av vekkerklokken idag for å få noe ut av søndagen, planla egentlig en liten runde med kameraet men med dagens vær så tror jeg heller at jeg tar en svipptur til Göteborg for noe godt.

Ser jeg er oppe i 18 upcomings innen desember, DET er sjeldent til å være meg..! =)

Ha en fin regntung dag.

God søndag fra en grå, regntung og våt hovedstad. Har veldig lite på agendaen i dag, er ikke fristet til å gå ut for å si det sånn. Tenker jeg stikker en tur på treningssentret og følger opp litt skolearbeid. :)

Det vil si et møte :p

He he he. Bryllupsmøte...

God morgen fra Lillestrøm. vått og kjipt her også, men om noen minutter tusler jeg ned til Flytoget. Idag skal SAS ta meg til Berlin.

Skal forsøke å ikke spise meg bort på kake og misse flyet idag.

Ha en fin søndag alle sammen

God morgen fra Lura. Ble brutalt vekket av den helv*ttes telefonen, klokken 8. Da etter 3 timer søvn. Fikk konstantert at det forsatt er mer Lucky Jack i kjøleskapet. Så da er vell søndagen reddet :)

Ha en finfin dag :)

God morgen fra Forus.

Da har man beveget seg til Lekeland hvor man skal fordrive noen timer i barneselskap.

Ikke akkurat oppholdsvær ute, så det blir mer indretjeneste i dag.

Ha en fin dag forumister. :-)

God morgen fra Oslo. Flyvningen fra Tromsø ble unnagjort og så er man på plass midt på beste Frogner. Været i Tromsø er iallefall bedre enn dette her. Der blir en liten bytur før møtet starter kl 17. Ha en fin dag alle sammen.

Neste uke er feltuke og kan lukte missunnelsen til folka i sjøforsvaret da vi har lettfeltuniform og gore-tex uniform, mens den gamle, tunge og tykke feltuniformen henger igjen i skapet. :D

.

Hva har Sjøforsvarert i felt å gjøre?! Slik var det ikke når ting var på stell, for sånn ca 25 år siden. :D

God dag fra Gamle Oslo. Ble en god del konjakk i går, så nå er det tid for en liten ettermiddagslur...

Ellers fikk jeg bestilt meg billetter til Amsterdam og det bli første gang med KLM for meg, faktisk. Artig.

Have a nice Sunday !!:fly

Her i Sør har det også blitt søndag, og en veldig regntung en. Man snakker om fare for flom her og greier. Så da er det best å holde seg innendørs. Eneste grunn til å gå ut er en middagsinvitasjon fra mor. Gratis middag må alltid takkes ja til, hehe.

Ble noen glass i går kveld ja. Kjenner det på hodet i dag ja. Godt man ikke har andre store planer så man kan pleie seg selv litt.

Mandag i morgen alt. Hvor blir disse helgene av???

BF:cool2

Mandag i morgen alt. Hvor blir disse helgene av???

Tja si det, men vi har helligdag i morgen ... :p

G'morgen fra Cumming GA .. etter en lørdag i pappeskens tegn skal denne dagen stå i avslapningens tegn. Vi begynner å komme i orden, og det eneste av betydning som står igjen er å henge opp bilder. Men det tar vi etterhvert ...

Et dusjforheng må anskaffes - ellers er det lite som står på prioriteringslisten. Til lunch skal det grilles storfre fra vår lokale kjøtthandel. Digg å ha en SKIKKELIG kjøttsjappe i nærområdet!

God morgen fra Grand Hyatt San Francisco.

Straks skal frokost inntas oppe i 36.etg. Deretter blir det vel en tur ut for å nyte byen og det den har å tilby. Krabbe på et sted på Pier 39 står på middagsplanen også.

Ellers måtte man ringe Trumf Visa i går kveld lokal tid (morgen norsk tid) for å gjenopplive kortet etter intens shopping :p Diverse shopping kombinert med hotell som hadde reservert høyere beløp enn antatt gjorde at man stanget i kredittgrense-taket som i første omgang nok var satt for lavt... Nå fikk man enkelt flyttet litt på den så da er det igjen rom for mer sprell ;)

Ha en fin søndagskveld!

Endelig er helga over, har bytta 5 vinduer i huset og det har regnet nesten hele tiden:8: Gleder meg til neste helg allerede:colgate:

Back