God søndag!

Islending

ScanFlyer Silver
God søndag!

God morgen (natt) fra Bergen... Døgnrytmen er ødelagt, og det er snart på tide å legge seg.

Dessverre ingen reiseaktivitet på meg før om to uker!

Ha en god søndag! :)

Re: God søndag!

G'aften, ja .... endelig hjemme etter lang lang dag .... Startet på Gardermoen i morges i noe som kun kan karakteriseres som et galehus. Takk og lov for at jeg hadde Business ..
Endte på 1A på begge Lufthansaene og ankom ATL på rute - rett for tordenværet slo til. Imidlertid tok værgudene igjen - et lynnedslag sendte et tre over veien rett foran meg noen kilometer hjemmefra. Da ble det en halvtimes forsinkelse mens vi ventet på kavaleriet ... Men det var nære på at jeg fikk det i hodet, gitt ...

263707_10150206148281036_554781035_7482218_7698502_n.jpg

God kveld fra San Antoino... Gråt en skvett på SAT da vi sa farvel til DTS'en. Så taxi tilbake til byen.

Men det gikk over med mailen fra CO at vi var oppgradert til First SAT-EWR ... Kjekt med sånne sorte (?) plastikk kort.. Det er jo kun 12 slike seter på 737G..

Godt å komme hjem til hagen å gjøre fysisk arbeid i 16 grader og regn:colgate:

God søndag fra Kongsberg. Her regner det i dag. Satser på at det klarner opp etterhvert. Regner med at det blir en løpetur en eller annen gang i dag.

God morgen fra Oslo. Snart venter en bedre frokost, før en dag med minimalt på to-do listen venter. Satser på å få tatt meg en løpetur i kveld, itillegg til at jeg har et andebryst med tilbehør som skal omgjøres til en bedre middag. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger!

Da er det snart på tide å få i seg frokost, før det blir å sette seg i bilen og deretter båt ut til Natvigs Minde og Piniccio.

Ha en fin en folkens! :)

Snart egg og bacon til frokost. Ridesenteret arrangerer konkurranse denne helgen. Dressur igår, hvor min instruktør vant sin klasse, og sprang idag. Jeg skal være tilskuer og plukke opp nyttig info der jeg kan. Ridetime nr. 6 onsdag ettermiddag for min del.
Det ligger en mørbradbiff fra Jacob's i kjøleskapet. Den skal få følge av en blåmuggostsaus og broccoli ikveld.
Ha en fin dag.

God formiddag fra Frankfurt,
Etter en særdeles travel forsommer er ferien startet. Det kjennes godt .
Overnattet ved Park Inn og det er tid for å sette kursen mot Nice.
I går kveld gikk strømmen i tårnet her nede i Prøysserland.
Full stans, alle mann losjert inn på hotellerier. Godt man har rette fargen på kortene.
Etter en god natt og frokost settes kursen sydover fra overskyet og et blæsig Frankfurt.
Ha en fortsatt god helg alle.

Godmorgen fra Malmö, hvor både fruen og jeg netop har købt 100.000 US-point hver. Og med tripple Diners-point gav det også lidt på Eurobonus-kontoen ;)

Nu skal lidt af dagen gå med at kigge på rejsemuligheder. Ser p.t. på Seoul samt Tokyo/Osaka/Shanghai eller Beijing...

God dag til alle...

God formiddag fra Frankfurt,
Full stans, alle mann losjert inn på hotellerier. Godt man har rette fargen på kortene.

God dag fra Wien.
Ble en lang flight inn mot Frankfurt igår. Enroute holding i FL260 og "Frankfurt is not accepting any aircraft at the moment" på radio... Men man kom seg da inn til slutt med solid forsinkelse :)

Idag blir det muligvis litt acro med Pitts og deretter en tur-retur BLQ på kvelden.

God formiddag fra Drammen, dagens flyving på ENHS ble avlyst pga været og jeg sitter hjemme og kjeder meg foran en noe uvirkelig simulator; FSX. Synd også for Notodden sin del at været er slik det er.

Men, på en så fantastisk norsk sommerdag som dette passer det hvertfall å rote og rydde litt i bildegalleriet, ligger mye uberørt der...:)

God morgen fra Oslo Øst. Hurtigruta pryder tv skjermen, men snart er det vel tide å rydde rommet. klokka 2 går turen til store stå før ullevål kaller.

Ha en fortsatt fortreffelig dag alle sammen!

Good morning fra gate C3 på FLL!
Solen reiser seg opp bak ett cruiseship i øst. Det er enda en time til boarding på CO1400 til EWR, men sete 2A er sikret og ser frem imot en varm frokost på veien. EET er 2:44, noe som er forbanna lenge, men men - skal vel klare meg :colgate:

Ser det er like varmt i NYC som det er her nede så her er det bare og stålsette seg!

.

Aiai ... godt man kom seg ut i tide. Ironisk nok fikk jeg hjelp av samme tårn til å komme med. Delta hadde en 7-timers forsinkelse og overførte en haug passasjerer til Lufthansa. Men pga store forsinkelser på innkommende, var det mange som kom for sent.. og dermed var jeg berget. Likevel var det ikkke mange ledige seter ...

Sukk, sitter og nyter LN-RCN i solveggen på LYR, og har for første gang på lenge fryktelig lite lyst å fly. Fine byen, farvel for nå! :(

10 grader i skyggen på svalbard, slå den!! :)

God for… eeh… ettermiddag fra Bergstaden.
Skiftende skydekke som det har vært hele uka. Sen frokost og så en treningstur er det eneste som (skal) skje i dag.

Tårnflyttingen gikk ikke helt på skinner i Frankfurt altså. Men det skulle vel nesten tatt seg ut…

God søndag fra Oslo.

Alt for mange snaps og øl i går kveld, kroppen verker. I dag blir det en rolig dag.

Over og ut.

God formiddag fra Trondheim

Solen skinner, men truende tordenskyer samles, mulig det blir litt bommeli-bom senere. Middagen idag blir en utfordring, men slike skal løses :)
Blir lite å gjøre før fotballen tar overhånd i kveld.

Ønsker alle en strålende dag :) :) :)

Back