God søndagsmorgen fra skogen i Telemark..
Etter en rask visitt hjemme hos de gamle, så er det straks avreise hjemover til Oslo.
Idag er det ikke mye å programmet, blir vel å låse seg inne for å få med meg siste serierunde fra England .
God morgen fra Obs på Tune i Sarpsborg.
Ligger nå inne i ett kjøkkenskap og kobler stikkontakter til diverse maskiner samtidig som radioen spiller masse drittmusikk. Hvis vi noen gang blir ferdig her i dag så blir det sortering av flybilder utover kvelden, legger nok ut noen etterhvert også;-)
Dagens Norgesdilemma er, kommer man hjem før regnet. Enn så lenge glimter OSL til med lettskyet og lett vind, men ting skal skje.
Enda en helg nærmere ferie, og klokken 15:00 idag tar man jaggu pøkke meg helg også :drink
God morgen fra Oslo. Det blir en liten tur på jobb snart, før jeg drar tilbake i god tid før fotballen begynner. Ellers lite fornuftig på programmet i dag.
He he he, lest i sammenheng var denne nesten litt stygg :lol:
G'morgen (ja) fra Langår. I dag skal jeg lese tett rundt 1 tonn artikler og deretter dra på utsøkt søndagsmiddag hos tante og onkel. Helt greit å være student når man har familie i nærheten! :colgate:
God morgen fra Bergen. I dag som i går så ble det egg og bacon til frokost. Ellers er det ingen store planer på tapetet. Det er jo tross alt søndag så får nyte siste del av helgen, og oppfordrer andre forumister til å gjøre det samme. En fin dag ønskes dere alle!
God eftan fra Hong Kong. Verden gikk ikke under denne gangen heller, gitt. Skulle vel skjedd akkurat paa datolinjen, men sjefen i oeverste etasje fikk vel ikke memoet.
Fin tur med United i F over stordammen, men daarlig med soevn dessverre... Videre til Sindapore om ikke veldig lenge.
Foerste tur med Jetstar i morgen ettermiddag, bra at det kun er til KL
Har checkat in mig själv för att resa från Singapore i morgon bitti. Då blir det tillbaka till Korea med SQ. Hittills måste jag säga att mitt test av First har fallit ut väl. Jag är mycket nöjd med resan från Korea till Singapore. Jag tror också att Business hade funkat men har man chansen så...
Jag måste också säga att Krisworld som SQs underhållningssystem heter är riktigt bra. Gott om material och man behöver inte ha tråkigt.
God ettermiddag fra Skarv Feltet,
Overskyet og grått her ute i dag(er det asken som allerede har kommet inn over oss).
Vinden har løyet noe og det blir et døgn med rolig vær før kulingen kommer med opp til 10m bølger på tirsdag. Litt uvanlig for årstiden.
Vel, mat og trivsel er bra så man lider ingen nød.
Her er en annen forumist på jobb også i øyeblikket , N-3PB.
Ha en fin dag folkens.
G'morgen fra Alpharetta! Her er det allerede 21 grader og sol og fint. Paa tide med litt todenvaer saa vi kan faa ned tempen noen hakk, men det ser daarlig ut de naermeste dagene.
Siste dag med engelsk fotball denne sesongen. Harold Camping bommet med en dag ... bare tomhet i vente. Blir aa velge mellom ManU-Blackpool (HD) og Spurs-Birmingham (ikke-HD). Spoers om ikke bildekvaliteten blir avgjoerende ..
Gårsdagens 60-årslag var bra. Vi var i seng en gang langt over midnatt.Dagens frokost ble til lunsj etterfulgt av en god økt i hagen og på tomta. Nå er det snart andre ridetime, så avreise til Brandbu med damen. Vi spiser middag på "Oldemors Karjol" på veien. Deilig søndag med andre ord!
Ha en fin ettermiddag og kveld!
Her i sør er jeg overrasket over at vi våknet opp i dag. Hadde forventet at verden i det minste hadde gått under i løpet av natta som Mr Camping hadde lovet. Så her våknet man til regnvær og kuppelhue i stedet. Godt man ikke har andre planer for dagen enn middag hos opphavet.
Hei fra hytta. Blir ei natt til på hytta før vi stikker en tur til byen, men skal ikke se vekk i fra at man havner her senere i uka heller.... Fri helt til fredag..
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.