God søndag!

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
God søndag!

God søndag fra Strømsø i Drammen, nærmere bestemt First Quality Hotel Ambassadeur. Et suverent opplegg på Distriktskonferansen igår, med bl.a. et suverent foredrag av filosofen Henrik Syse!
Avsluttet kvelden på Børsens Festlokaler, antrekk smoking/mørk dress, med festmiddag og dans. Vi danset polonese bl.a. Har aldri gjort det før.
Nå venter frokost, så blir det halv dag som avsluttes med lunsj. Ha en fin dag!

Re: God søndag!

Glad søndag! Nå er det klart for nye toaletter - rørlegger`n kommer om en times tid. Så blir det brunch før ettermiddagen byr på indisk mat etterfulgt av kirkekonsert i Frogner Kirke - en søndag med opplevelser fra A til Å...

God morgen fra Oslo øst.

Været er helt greit, men det er spådd bedre vær ut over dagen!

Dagen består av å skrive ferdig en tekst om Evolusjonsteorien på 2 sider, før turen går til Notodden og seilfly. Bilder Kommer i Morgen.

Kvelden avsluttes med et kjent lokal oppgjlr i Norsk fotball. Vålenga skal knuse lyn en siste gang, før alle poengene blir borte når lyn går konkurs om 10 dager! :D

God kveld fra Sydney. Har vært en rolig dag her med en times joggetur og litt skolearbeid. Nå blir det en tur ut for å spise indisk mat. Ha en flotters dag folkens. :)

God morgen

Ingen i huset var våkne før 0800 i dag. Nesten rekord...

I dag blir det å finne frem skrapa og pussemaskinen og pusse ferdig garasje porten. En skikkelig møkkajobb av dimmensjoner. Men det blir veldig bra når det blir ferdig.

S

En riktig go Søndag ifra Maura. Dagen i dag byr på avslapping for det meste. Men må en liten tur på Arbeid, da vi har en dumper som skal fraktes hjem. Ellers blir det vel en tur til OSL i et forsøk på å få festet dagens Thai avgang til brikken.

God morgen fra Stavanger!

Snart på tide med frokost. Mens rundstykkene gjør seg ferdige i ovnen blir det litt forum og en kaffekopp.

Ha en fin søndag. :)

God morgon frå Trondheim!

Då var oppstart av søndagen ferdig. Kaffi nydes saman med forum :)

Ikkje spesiell agenda i dag. Bare slappe av -moglegvis studera bustadannonser, og sjekke om det kan bli huskjøp til veka? ;)

Ha ein fin søndag alle saman!

Kaffe og forum starter dagen. God morgen, med andre ord ! Lite på programmet her. Verken rørlegging eller garasjepussing hører da søndager til!?! En dag må vil kunne late oss med god samvittighet, det skjønte man for mange hundre år siden. :D Vel, får se om jeg får pugget litt basis brasiliansk-portugisisk i løpet av dagen. Og så kan man jo håpe på at AaFK holder den fin-fine tabellposisjonen. :colgate:

Gårsdagens dugnad går inn blant topp tre av fuktige dugnader. Tok kvelden tidlig og kroppen var våken i dag, så frokost og en sykkeltur i marka er allerede unnagjort. Duskregn og tåke tok overhånd så det ble kaldt og vått. Nå blir det en varm dusj, lunsj og deretter litt jobbing i godstolen med en god kopp kaffe og litt musikk attåt. Ha en fin søndag!

Dagen består av å skrive ferdig en tekst om Evolusjonsteorien på 2 sider, før turen går til Notodden og seilfly. Bilder Kommer i Morgen.
Du får krysse fingrene for oppklaring, nå er det vel IFR-forhold der borte.

Attachments

• webkamera.jpg
    webkamera.jpg
    14.1 KB · Views: 234

God morgen fra Bergen. Tror jeg fortsatt er lettere beruset etter nattens fest. SAS tilbake til Oslo i kveld, men før det blir det nok å se litt fotball på TVen. Ha en fin dag

.......før alle poengene blir borte når lyn går konkurs om 10 dager! :D

Ja, det er fint med tapte arbeidsplasser og inntekter ... :angry:
Lyn-direktøren er forøvrig en gammel SAS-kollega og en dyktig og bunn ærlig fyr ..

G'morgen fra Sørstatene .. her er det fortsatt vått og fint, og det ser ikke ut til å slutte med det aller første. Godt man slipper å bevege seg ut i trafikken mer enn absolutt nødvendig ... Hjemmekontor ruler!

Første arbeidsøkt og kaffekopp er avsluttet .. nå venter frokost etter at jeg har myst igjennom morgenens nytt....

Det er blitt søndag, og styggemannen er her!
Tror ikke jeg skal gjøre annet en å pleie meg selv i dag!

BF:cool2

G'søndag fra Maura. Adskillig gråere ute enn i går, som forøvrig var en vellykket dag, med litt standup og god mat og vin hos bestemor. (standupen var på Latter, resten hos bestemor.)

Begynner sånn smått å bli klar for at jeg skal ut å fly om et par dager, og i dag tikket det jaggumeg inn en mail fra noe jeg tror er et kvinnemenneske, som inviterte meg på middag i en av byene jeg skal til. Er dessverre ikke så bevandret i forskjell på gutte- og jentenavn på akkurat det språket, men jeg tror hun er en dame ;)

Jeg får kanskje slenge med at e-postadressen hun sendte fra, hadde samme domenenavn som hotellkjeden jeg skal bo på i byen, og at hun hadde tittel "Restaurant hostess", og at jeg ble invitert til en såkalt "American Food Festival". Synd man ikke har tid, da man skal ut å kikke på neshorn den kvelden ;).

God morgen fra Chicago. Her er det frokost og kaffe foer man straks tar seg ut i sommervaeret for aa trimme baade bikkja og seg selv, har vaert flott hele uka, over 20C alle dagene.

Ettermiddagen byr paa bursdag langt uti gokk paa en overamerikansk plass: http://www.medievaltimes.com/. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg saerlig til det..

I kveld faar jeg forsoeke aa omfavne amerikansk sport igjen, soendag er amerikansk fotballdagen her i landet.

Ja, det er fint med tapte arbeidsplasser og inntekter ... :angry:
Når du driver klubb på kreditt og ikke engang vet om du klarer å betale for deg, så går det som det går. Trist, men det må nesten komme frem noen konsekvenser for at dette tullet skal få en ende.

Back