God søndag

Re: God søndag

God ettermiddag fra Oslo... Vært ute å lufta meg litt...
Men på tide å sette seg til rette igjen, snart klart for storkamp på flimreboksen ! :up:

Ha en bedre Søndag alle sammen..

God søndag ettermiddag.

Herrefinalen i Australian Open ble sett på Eurosport HD og hvilken kamp det ble! :)

Her settes straks laksen inn i ovnen. Får se om det blir en god vin til den eller om man tar det med ro i dag. Skal tross alt på jobb i morgen ;)

Ha en fortsatt fin kveld, forumister!

Da var den verste skuffelsen etter ettermiddagens kamp visket bort, og pre-game showet på NBC er fyrt i gang til nattens store happening. For å si det sånn, morendagens redeye flight er utsatt til 14:05. Håper det ikke blir for tidlig....

Da var den verste skuffelsen etter ettermiddagens kamp visket bort

Skuffelse? Hvilken kamp er det du har sett? Jeg var meget godt fornøyd med ettermiddagens fotballresultat!:D

Skal si dette har vært en stille dag på forumet. Har ikke vært mye posting her idag, gitt! Har søndags-dovenheten tatt helt overhånd?

BF:cool2

Sant det, er vel slik det blir når det endelig er en skikkelig vinterdag rundt om.

Nå holdt jeg på å si noe mer om kampen, men skal heller la det ligge! :)

Rett lag vant nu hvertfall uansett utvisning eller ei :colgate::colgate:

God kveld fra Skien!
Seminarhelg med NM- forbredelser med korpset er unnagjort og nå venter en ganske hektisk uke selv om jeg har mye fri. Mandag er det babysvømming,(som tar halve dagen inkl. for- og etterarbeid), tirsdag er det først på storkjøkkenmmesse på Lillestrøm så er det korpsøvelse på kvelden, onsdag er det pakking og andre forbredelser samt ekstraøvelse, torsdag er det jobb og avreise til Siljan for å ligge over der fordi jeg må være på TRF kl 06:40 på fredags morgen til Bergen for nok en øvelse før vår divisjon, (3.) starter kl 16.
Men det blir jo sabla gøy, da!

Flere her inne som skal på NM brass?

Frode!

Back